سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] بنده را نسزد که به دو خصلت اطمینان کند : تندرستى و توانگرى . چه آنگاه که او را تندرست بینى ناگهان بیمار گردد و آنگاه که توانگرش بینى ناگهان درویش شود . [نهج البلاغه]
سوشال پیام

  امروزه افراد برای تبلیغات در کسب و کار  از روش های سنتی دست کشیده و به سوی  روش های تبلیغاتی اینترنتی و شیوه های نوین بازاریابی گرایش پیدا کرده اند. به همین دلیل امروزه کسب و کارهای آنلاین نیازمند ارائه‌ی چیزی فراتر از یک سری شعار تبلیغاتی هستند.

مهم نیست که صاحب چه شغل و کسب و کاری هستید، همه کسانی که با کسب و کار شما ارتباط دارند به دنبال گرفتن یک حس خوب از برند شما هستند تا در نهایت زندگی بهتری داشته باشند.

 برای ایجاد چنین حسی در مشتریان خود باید به تولید محتوا بپردازید .

هر نوع کسب و کار آنلاینی، باید دلایل خوب و مناسبی برای مراجعه مجدد خوانندگانش داشته باشد و یا اینکه آن را درشبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. این دلیل می تواند یک محتوای طنز، یک مطلب آموزشی، یک تحلیل دقیق و یا هر محتوای دیگری باشد که ایجاد گفتگو کند.

تولید محتوای ارزشمند باعث می شود که برند شما بعنوان کسب و کار بخشنده‌ای شناخته شود که فقط به فکر فروش بیشتر نیست و به دنبال افزودن ارزشی ماندگار در زندگی دنبال کنندگانش است. روایت ارزشمندی از برند که ارتباط و اعتماد می‌آفریند.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعیمثل تلگرام و ارسال پیام کوتاه میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید. سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب، پنل رایگان و پرداخت هزینه 8 تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد. بر حسب نیاز برخی مشتریان به ارسال پیام کوتاه ،این سرویس با شماره 50001299 و هزینه هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

 

عناوین مرتبط

روشهای بازاریابی اینترنتی

کسب و کار و دیجیتال

چگونگی درآمدزایی سرویس اینترنتی

کارآیی بازاریابی محتوا

بازاریابی با شبکات اجتماعی



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/6/31:: 11:55 صبح     |     () نظر

 چندی پیش در گوگل پلاس  یک پست جدید در مورد بهبود زندگی شهری انتشار یافت  .مدیر عامل گوگل، لری‌پیج خبر ایجاد آزمایشگاه جدیدی به نام  سایدوالک را داده که  برای بهسازی زندگی شهری با اهداف آرمانی تلاش میکنند. این آزمایشگاه تحت عنوان “شرکت نوآوری شهری” با ” تمرکز بر بهبود زندگی شهری برای ساکنان، تجارت و دولت ” توصیف شده است. در وب‌سایت آزمایشگاه سایدوالک یاداشت‌هایی وجود دارد که به این شکل بیان شده است:

  جمعیت شهرهای جهان تا سال 2050 دو برابر خواهد شد که در حال حاضر به راه حل‌های دقیقی برای مواجه با این مشکلات بزرگ نیاز هست.در یک بیانیه مطبوعاتی ذکر شده که در حال حاضر برنامه‌هایی وجود دارند که در مورد وضعیت و شرایط ترافیک شهری و یا قیمت آپارتمان‌های موجود اطلاعاتی در اختیار شما می‌گذارد. با این حال بزرگترین چالشی که افراد در حال حاضر با آن مواجه هستند، ساخت وسایل حمل و نقل کارآمدتر، کاهش هزینه‌های زندگی، کاهش مصرف انرژی و کمک به دولت به صورت کارآمدتر و موثرتر هست. مدیرعامل گوگل می‌گوید، سرمایه‌گذاری گوگل در آزمایشگاه سایدوالک به طور “متوسط” است و تا حدودی از کسب و کار اصلی گوگل دور است، اما او فکر می‌کند که آزمایشگاه سایدوالک می‌تواند زندگی ساکنان شهر را به طور فوق العاده‌ای بهبود بخشد.

او همچنین به ماموریت آزمایشگاه سایدوالک اشاره کرد که اهداف آن با گوگل X که یک شرکت در رابطه با تکنولوژی‌های تجربی است و همچنین Calico که شرکتی در زمینه پیشرفت‌های بهداشتی است، متفاوت نیست. با توجه به مطالب ذکر شده در این مورد به نظر می‌رسد که پروژه‌ آزمایشگاه سایدوالک نیز جزئی موثر در بین سایر پروژه‌ها در جهت حل مشکلات شهری موجود باشد. مسلما گوگل مسئول حل برخی از مشکلات حداقل در منطقه‌ مربوط به خود هست. سان‌فرانسیسکو از جمله مناطقی است که در میان بحران وحشتناک مسکن گرفتار شده است که دراین میان شرکت سیلیکون‌ولی همانند گوگل نقشی در رابطه با بهبود وضع موجود انجام می‌دهد. برخی از پتانسیل‌های دراز مدت در زمینه منافع شخصی برای گوگل وجود دارد؛ برای مثال گوگل در طول مدت‌ها حجم عظیمی از اطلاعات شهری و همچنین اطلاعات کاربران را جمع‌آوری کرده است که بدون شک در پروژه‌ رانندگی اتوماتیک اتومبیل به این شرکت کمک خواهد کرد و درآمد زیادی عاید این شرکت خواهد شد.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و ارسال پیام کوتاه میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب، پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد. بر حسب نیاز برخی مشتریان به ارسال پیام کوتاه ،این سرویس با شماره 50001299 و هزینه هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

عناوین مرتبط

استفاده از پیام تبلیغاتی برای کسب و کار خود ،کسب و کار و دیجیتال ،تکنولوژی و جامعه ،چگونگی درآمدزایی سرویس اینترنتی ، 7عامل کلیدی موفقیت در یک کسب‌وکار خدماتی



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/6/30:: 10:38 صبح     |     () نظر


امروزه استفاده از پیامک یرای تبلیغات در امور مختلف امری رایج است. اما بسیاری از صاحبان مشاغل به  نحوه استفاده صحیح از این روش  دقت نمیکنند. بسیاری از افراد با فرستادن پیامک های پی در پی  و متن های خسته کننده  در فواصل زمانی کوتاه، برای مخاطبین خود را ایجاد مزاحمت میکنند. سوشال پیام در این مطلب به روش لغو پیام های تبلیغاتی  اشاره میکند تا در صورت نیاز ازآن استفاده کنید.

پیام تبلیغاتی همراه اول

عدم دریافت پیامک تبلیغاتی بدلیل شکایات پی در پی مشترکین همراه اول به امکانات این اپراتور اضافه شد و با ارسال عدد 1 به شماره 8999 برای عدم دریافت پیامک تبلیغاتی می توانند اقدام کنند و همچنین با ارسال عدد 2 به شماره 8999 می توانید آنرا فعال نمایند ویا با شماره 09990 تماس حاصل فرمایند .

پیام تبلیغاتی ایرانسل

مشترکین ایرانسل برای ثبت درخواست عدم دریافت پیامک تبلیغاتی عدد 2 را بطور رایگان به شماره پیامکی 5005 و برای دریافت پیامهای تبلیغاتی عدد 1 را به شماره 5005 ارسال نمایند و یا با شماره 700 تماس بگیرند و پس از برقراری ارتباط، درخواست خود را بیان نمایند.

برخی پیامها از خطوطی مانند شرکت ها و ادارات دولتی و مراکز حساس شامل بلک لیست نمی شوند و دریافت پیام از چنین مراکزی غیرفعال نمی شود چون پیام تبلیغاتی به حساب نمی آیند.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و ارسال پیام کوتاه میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشور به تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی،جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب، پنل رایگان و پرداخت هزینه 8 تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد. بر حسب نیاز برخی مشتریان به ارسال پیام کوتاه ،این سرویس با شماره 50001299 و هزینه هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

 

عناوین مرتبط:

مزایای سامانه پیامکیبلک لیست (لیست سیاه مخابراتی)تبلیغات پیامکی خاص با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شویدموفقیت در بازاریابی پیامکی




نوشته شده توسط سوشال پیام 94/6/29:: 11:28 صبح     |     () نظر

  برای ایجاد رابطه بهتر و صمیمی بین مشتریان و کارفرمایان باید ارتباطی دوسویه و تعاملی برقرار شود. تبریک تولدمشتریان در روز تولدشان ازطرف صاحبان کار گزینه ی مناسبی است. اما تبریک تولد بطور دستی برای کارفرمایانی که مشتریان زیادی دارند کار آسان و ساده ای نیست. ضمن اینکه با افزایش تعداد مشتریان این کار وقت گیر تر می­شود و ممکن است مشتریانی از قلم جا بیفتند.

سامانه ی پیام کوتاه سوشال پیام این امکان را برای مشتریان خود فراهم می کند که با ذخیره کردن تاریخ تولد مشتریان خودشان در لیست شماره ها، در روز تولد، پیامکی از پیش ساخته و سفارشی بطور خودکار برای آنها ارسال شود. با این ابزار همچنین می توانید مشتریان خود را از ارائه تخفیف خاصی در روز تولدشان آگاه کنید.

در ادامه مطلب  چگونگی ارسال خودکار پیامک تبریک تولد در سامانه سوشال پیام توضیح داده شده است.

پس از وارد شدن به پنل کاربری خود از کادر سمت راست روی گزینه "ابزار" کلیک کرده و پس از آن  به قسمت "سرویس تولد" بروید.

تصویر مربوطه

دراین قسمت باید تنظیمات مربوط به سرویس تولد را تعیین کنید. از کادر فرستنده، شماره خطی که می خواهید با آنپیامک های تبریک تولد فرستاده شود را انتخاب میکنید. کادر تگ  شامل مجموعه ای از تگ ها است که بر حسب نیاز می توان از آنها در متن ارسال استفاده نمود. همانطور که در شکل نشان داده شده است در این متن از تگ های "خطاب"، "نام" و "نام خانوادگی" استفاده شده است. به این ترتیب برای هر مشتری نام، نام خانوادگی و خطاب مربوط به خودش برایش ارسال می شود. در کادر اعمال، گروهی که می خواهید تولد آنها را تبریک بگویید انتخاب می کنید و در قسمت شکل ساعت با کلیک روی آن، زمان ارسال پیامک در روز تولد هرشخص تنظیم میشود. در پایان با کلیک روی دکمه "ارسال" تنظیمات ذخیره  شده و در پایین صفحه نمایش داده می شود.

تصویر مربوطه

به این ترتیب در روز تولد هریک از اعضای گروه انتخاب کرده، یک اس ام اس تبریک تولد با محتوایی که شما ایجاد کردید برای فرد مورد نظر ارسال خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر درباره نحوه استفاده از سامانه پیامکی سوشال پیام، راهنمای سامانه سوشال را دریافت نمایید.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعیمثل تلگرام و ارسال پیام کوتاه میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی،جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب، پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد. بر حسب نیاز برخی مشتریان به ارسال پیام کوتاه ،این سرویس با شماره 50001299 و هزینه هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

 

عناوین مرتبط:

مزایای سامانه پیامکی,نحوه ارسال عکس به تلگراممشاغل و ارسال پیامکنظرسنجی پیامکینکات پیامکی



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/6/28:: 9:59 صبح     |     () نظر

برای ما شعـرا نـیـست مـردنی در کـار               کـه شعـرا را ابـدیـت نوشـته اند شعـار

سید محمدحسین بهجت تبریزی متخلص به شهریار در سال 1285 خورشیدی در شهر تبریز متولد شد. بعد از دوره راهنمایی در تبریز، در سال 1300 برای ادامه تحصیل به تهران سفر کرد و در مدرسه دارالفنون تا سال 1303 و پس از آن در رشته پزشکی ادامه تحصیل داد. او به‌سال 1315 در بانک کشاورزی استخدام و پس از مدتی به تبریز منتقل شد. دانشگاه تبریز شهریار را یکی از پاسداران شعر و ادب میهن خواند و عنوان دکترای افتخاری دانشکده ادبیات تبریز را نیز به وی اعطا نمود.

وی در روزهای آخر عمر به دلیل بیماری در بیمارستان مهر تهران بستری شد و پس از فوت در 27 شهریور 1367 بنا به وصیت خود در مقبرة الشعرای تبریز مدفون گشت.

.

شهریارا بی‌حبیب خود نمی‌کردی سفر                     این سفر راه قیامت می‌روی تنها چرا؟

برخی اشعار این بزرگوار:

بر لبِ لرزان من ، فــریادِ دل ، خاموش بود             آخــر آن تنها امیــد جــان من تنــهــا نـبــود

جز من و او ، دیگری هم بود ، امّا ای دریغ             آگَه از دردِ دلم، زان عشقِ جان فرسا نبود

.....................................................................

خوابم آشفت و سرخفته به دامان آمد                    خواب دیدم که خیال تو به مهمان آمد

گوئی از نقد شبابم به شب قدر و برات                       گنجی از نو به سراغ دل ویران آمد

ماه درویش نواز از پس قرنی بازم                             مردمی کرد و بر این روزن زندان آمد

دل همه کوکبه سازی و شب افروزی شد                 تا به چشمم همه آفاق چراغان آمد

.....................................................................

ندار عشقم و با دل سر قمارم نیست                   که تاب و طاقت آن مستی و خمارم نیست

دگر قمار محبت نمی برد دل من                          که دست بردی از این بخت بدبیارم نیست

.....................................................................

جوانی شمع ره کردم که جویم زندگانی را                   نجستم زندگانی را و گم کردم جوانی را

کنون با بار پیری آرزومندم که برگردم                                به دنبال جوانی کوره راه زندگانی را

به یاد یار دیرین کاروان گم کرده رامانم                      که شب در خواب بیند همرهان کاروانی را

بهاری بود و ما را هم شبابی و شکر خوابی           چه غفلت داشتیم ای گل شبیخون جوانی را

چه بیداری تلخی بود از خواب خوش مستی                که در کامم به زهرآلود شهد شادمانی را

سخن با من نمی گوئی الا ای همزبان دل                    خدایا با که گویم شکوه بی همزبانی را

نسیم زلف جانان کو که چون برگ خزان دیده              به پای سرو خود دارم هوای جانفشانی را

به چشم آسمانی گردشی داری بلای جان                     خدا را بر مگردان این بلای آسمانی را

نمیری شهریار از شعر شیرین روان گفتن                           که از آب بقا جویند عمر جاودانی را

.....................................................................

کاش پیوسته گل و سبزه و صحرا باشد                      گلرخان را سر گلگشت و تماشا باشد

زلف دوشیزه گل باشد و غماز نسیم                              بلبل شیفته شوریده و شیدا باشد

سر به صحرا نهد آشفته تر از باد بهار                        هر که با آن سر زلفش سر سودا باشد

رستخیز چمن و شاهد و ساقی مخمور                   چنگ و نی باشد و می باشد و مینا باشد

یار قند غزلش بر لب و آب آینه گون                             طوطی جانم از آن پسته شکرخا باشد

لاله افروخته بر سینه مواج چمن                                 چون چراغ کرجی ها که به دریا باشد

این شکرخواب جوانی است که چون باد گذشت          وای از این عمر که افسانه و رؤیا باشد

گوهر از جنت عقبا طلب ای دل ورنه                              خزفست آنچه که در چنته دنیا باشد

شهریاراز رخ احباب نظر باز مگیر                                       که دگر قسمت دیدار نه پیدا باشد

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعیمثل وایبر وتلگرام و ارسال پیام کوتاه میباشد. سوشال پیام بزرگداشت بزرگ مرد، استاد شهریار را گرامی میدارد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

 

عناوین مرتبط:

پیام های تبریک ویژه عید سعید فطر ،گرامیداشت روز سینمادلایل مفید بودن وبلاگنکاتی برای نوشتن یک پیام اثربخشامکانات سامانه سوشال پیام


نوشته شده توسط سوشال پیام 94/6/26:: 9:9 صبح     |     () نظر

 

 

قبل از گسترش دنیای فناوری و دیجیتال  در زمان گذشته ، کار فروش و تبلیغات به سهولت انجام میگرفت. دسترسی به مشتری آسان تر بود و با یک پیام انگیزشی محصولات به فروش می رسید .اما امروزه ما با موجی  از شبکه های ماهواره ای و تعداد بیشماری سایت های اینترنتی مواجه هستیم که  در تجارت خودنمایی می کنند.

 روش های فروش و تبلیغاتی که در سالیان گذشته استفاده میشد نیاز به بازنگری کلی  به منظور موفقیت در تجارت دارد . با توجه به این شرایط، دچار  گمراهی میشویم و موجب   رفتن به بیراهه  خواهد شد. در اینجا چند نکته برای جلوگیری از بیراهه رفتن، آورده شده است:

شفاف سازی اهداف

 در عصر کنونی در حوزه کسب و کار رقابت زیادی به چشم میخورد و همه برای پیشرفت بیشتر تلاش میکنند . این بین شرکت های موفق و با سابقه باید جایگاه و  پیشرفت کاری خود را حفظ کنند . 

بسیاری از شرکت ها و سازمان های اهل تجارت به  تعیین دست نوشته ای کلی در مقابل یافتن فرمولی پیچیده  برای تمام انواع تجارت  میپردازند  که این روش نادرستی میباشد. در حالی که اکثر تجارت ها را می توان با بررسی سه پارامتر به حد کفایت در دست گرفت: خبررسانی، فروش و تامین رضایت مشتری برای بازگشت دوباره.

اهداف اولیه کار هرگز  نباید فراموش شود ، در صورت فراموشی تجارت به سمت هرج و مرج میرود.

 بهره گیری از افراد خلاق برای ایجاد موقعیت خوب

وظیفه  مدیران اجرایی  و رسیدگی آنها به امور داخلی شرکت و قویتر کردن ارتباطات و  ایجاد فرصت های خوب در بازار مشغله زیادی برای آنها ایجاد کرده. بنابراین سازمان نیازمند افراد خلاق و باهوش  برای پیشرفت در عرصه رقابت میباشد بنابراین داشتن تیمی باهوش و خبره یکی از ضروریت های موفقیت محسوب می شود.

جداسازی استراتژی و نوآوری

استراتژی با نوآوری متفاوت هستند. نوآوری راه اندازی یک پدیده جدید است؛ ولی استراتژی هدف خاصی را نشانه می رود. نوآوری، حداقل در ابتدا، قاعده و قانونی را نمی پذیرد و در واقع روند نامشخصی دارد. پس شکست باید یکی از گزینه ها باشد. به همین دلیل است که شرکت های سرمایه گذار در صنعت تکنولوژی انتظار کمی از برد در نوآوری دارند؛ اما باید توجه داشت که هزینه نوآوری نباید زیاد باشد. پس نباید دست تیم نوآوری بسیار باز باشد و نباید تمام نیروی خبره را به آن اختصاص داد.

مفهوم جدیدی از دارایی

گروه های تبلیغاتی به جای تبلیغ برای فروش و معرفی محصول، سهم خود را در نتایج جست وجو در اینترنت بیشتر کرده اند. فضای مجازی جایی است که رقبا می توانند مشتری را ردیابی کرده و نظر او را به خود جلب کنند.برند های موفق در حال تغییر مفهوم بازاریابی هستند. آنها به جای اینکه تنها شرکتی برای فروش باشند،در حال تبدیل به جایی برای مشارکت مشتری هستند. در عصر دیجیتال، برندها تنها به دنبال رشد دارایی های شرکت نیستند، بلکه به دنبال تحقق باورهای جامعه هستند.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و ارسال پیام کوتاه میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب، پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد. بر حسب نیاز برخی مشتریان به ارسال پیام کوتاه ،این سرویس با شماره 50001299 و هزینه هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

عناوین مرتبط

ارتباط با مشتری CRM ،ارتباط با مشتریان با استفاده از پنل پیامک ،استفاده از پیام تبلیغاتی برای کسب و کار خود ،با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید ،حفظ مشتریان ،موثرترین روش تبلیغات IMC (ارتباطات) ،نمایندگی سوشال پیام ،اوترنت؛ اینترنت رایگان ،مفهوم خلاقیت و نوآوری و چگونگی پیدایش آن



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/6/25:: 11:43 صبح     |     () نظر

 

 ما در دوره ای زندگی میکنیم که در آینده ای نزدیک کار در منزل برای بسیاری از مشاغل به سیاستی پیش فرض تبدیل میشود. اگر  در پی شروع کاری جدید هستید باید از هزینه های گزاف خودداری کنید و بدانید که بسیاری از افرادی که   کارهای کوچکی را استارت زده ‌ و کار خودشان را از خانه شروع کرده‌اند، به تدریج به موفقیت‌های بزرگی دست یافته‌اند.

دراین مطلب به چندمورد از دلایل کار درمنزل اشاره میکنیم;


 کاهش هزینه های فضای کاری
با توجه به متفاوت بودن شرایط مشاغل  در بسیاری از  شرکت ها برای هر کارمند اتاق مجزا در نظر گرفته نمیشود و اغلب در یک فضای باز در حال کار هستند.چون برای اختصاص دادن هر اتاق مجزا باید برای هرنفر هزینه گزافی پرداخت شود .شرکت‌ها با کاهش مبلمان اداری و اتاق‌های مجزا برای کارمندان‌شان به دنبال کاهش هزینه هستند ولی با این کار بهره‌وری کار آنها پایین خواهد آمد، پس اگر شما نیز در فکر به کارگیری لوازم اداری کمتر و فضای کوچک‌تر برای کارتان هستید، باید کاهش بهره‌وری کارتان را در نظر بگیرید.‌

کاهش رفت و آمد

 رفت وآمد به سرکار نیازمند وسایل حمل و نقل زیادی میباشد که موجب ترافیک و تضعیف انرژی میشود.از سوی دیگر از زمانی که صرف این رفت و آمدها می‌شود، می‌‌توان به صورت بهینه استفاده کرد. همین زمان را می‌توان صرف بالابردن آگاهی و خواندن مطالب و آموزش‌های مرتبط با شغل کرد.

کاهش بی‌حوصلگی
 یکی از مسائل مهم در کسب و کار بی‌حوصلگی کارمندان  است، با توجه به صورت گرفته  بر روی نیمی از کارکنان یک شرکت انجام داده‌اند، گفته می‌شود ‌اگر افراد در هنگام کارکردن در خانه کمتر بی‌حوصله ‌شوند، پس همین عامل به تنهایی دلیل خوبی برای تغییر سیاست محل کار از شرکت به منزل خواهد بود.

کاهش اثر گاز گلخانه ای
طی تحقیقات صورت گرفته کارکنان سیسکو با کارکردن از راه دور از انتشار 47320 تن گاز گلخانه‌ای جلوگیری کردند.” نه تنها کار شما در خانه سبب موفقیت کسب و کار شما خواهد شد، بلکه محیط زیست نیز نیاز دارد تا شما در منزل خود کار کنید.

افزایش بهره‌وری
 در برخی مشاغل  افراد با همکاری یکدیگر کارها را پیش میبرند که بازدهی بیشتری دارد .اما در حال حاضر وسایل ارتباطی بسیاری وجود دارد که امکان  دورکاری را فراهم میکنند. مانند وایت‌بردهای مجازی! و یا حضور افراد در یک کنفرانس مجازی نمونه‌ای از این ابزارهای دورکاری برای بهبود ارتباطات میان افراد است.

همراهی والدین و فرزند

یکی از مزیت‌های مهم امکان‌پذیر شدن کار کردن پدر و مادر در منزل، جذب افراد مستعدی‌ است که نمی‌توانند بیرون از منزل کار کنند و همچنین ایجاد یک رابطه سالم بین کارمند و کارفرما خواهد بود. برای مثال در خانواده‌ای که به تازگی صاحب فرزند شده‌اند، پدر و مادر به راحتی می‌توانند علاوه بر مراقبت از نوزادشان کارهای خود را نیز انجام دهند.

کارکردن افراد بیمار
  در هنگام بیماری افراد به دلیل اینکه بیماری خود را به دیگر کارمندان انتقال ندهند به سرکار نمی آیند .حال اگر شما به کارمندان خود اجازه کار در منزل را بدهید، شخص بیمار در خانه خود کارش را انجام داده، بدون اینکه بیماری‌اش به دیگر کارکنان سرایت کند.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و ارسال پیام کوتاه میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب، پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد. بر حسب نیاز برخی مشتریان به ارسال پیام کوتاه ،این سرویس با شماره 50001299 و هزینه هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

عناوین مرتبط

مشاغل و ارسال پیامک ، اشتغال مولد و غیرمولد ،ارسال اس ام اس درسامانه رایگان spayam، نظرسنجی پیامکی سوشال پیام ، نمایندگی سوشال پیام، موثرترین روش تبلیغات IMC(ارتباطات)



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/6/24:: 9:35 صبح     |     () نظر

 

تمامی ما در گوشی اندرویدی‌ خود داده‌هایی داریم که خصوصی هستند. از همه ی آنها مهمتر عکسهای ذخیره شده در گوشی هستند که دوست ندارید عکس های خانوادگیتان را کسی ببیند اما نمی خواهید آنهارا پاک کنید. پس برای حفظ حریم شخصی باید عکسهای ذخیره شده در گوشیتان را پنهان کنید.

در اینجا سه روش برای پنهان کردن عکس به شما پیشنهاد داده شده است:


1) ایجاد پوشه پنهان: در تمام گوشی های اندروید قابلیت پنهان کردن پوشه‌ بصورت پیش فرض قرار دارد. برای اینکار شما به فایل اکسپلورر برای کنترل سیستم اندرویدی‌تان احتیاج دارید. ویا می‌توانید از یک فایل اکسپلورر خارجی استفاده کنید و یا می‌توانید بااتصال به کامپیوتر مراحل زیر را انجام دهید.
در این جا از یک روش کاملا ساده جهت پنهان کردن پوشه‌ها به نامES File Explorer  استفاده می‌کنیم. به کمک فایل اکسپلورر میتوانید تمام پوشه‌های گوشی اندروید ببینید. در ابتدا باید یک پوشه “hidden” برای ذخیره عکسها  و اطلاعات خصوصی تان ایجاد نمایید.

برای شناسایی پوشه های مخفی باید ابتدای نام آنها “.” بگذارید پس نامی مانند “Hidden files.” برای پوشه خود انتخاب کنید. با فایل اکسپلورر عکسها و اطلاعات خصوصی رابه این پوشه انتقال دهید درغیر این صورت در سیستم گوشی شما شناخته نمی شود.

برای دسترسی به این پوشه از طریق فایل اقدام کنید حتی می‌توانید آن را حذف کنید. تنها کافیست بر روی منوی اصلی در گوشه سمت چپ بالا کلیک کنید و پس از آن “Settings” را انتخاب نمایید.

 “Display settings” در قسمت settings را انتخاب کنید و تیک گزینه “Show hidden files” را بردارید تا فایل پنهان شود برای مشاهده مجدد فایل پنهان، دوباره تیک بزنید.

تصویر

2) فایل پنهان در فایل منیجر: عکسهارا در یک پوشه ذخیره کنید، آنرا باز کنید واز پایین صفحه روی “New” کلیلک نمایید ونام فایل را به “nomedia.” تغییر دهید.

تصویر

nomedia.  یک روش ساده برای پنهان کردن فایل های تصویری و فیلم‌ می باشد. برای باز کردن آن باید“nomedia.” را حذف کنید.

3) رمز گذاری: اگر پنهان کردن عکسهایتان به دو روش بالا ریسک بالایی دارد، می‌توانید از پسورد با استفاده از نصب ابزارهای خارجی استفاده کنید. اینجا ما به کمک برنامه Vaulty به پنهان کردن تصاویر می پردازیم. این نرم‌افزار را دانلود و راه اندازی کنید.

در ابتدا پسوردی برای خود تنظیم می کنید سپس با کلیک برروی “Hide Photos and Videos” تمامی فایل‌ها برای شما باز می شود. فایل های مورد نظر را انتخاب کنید و بعد “Pad lock” را انتخاب کنید تا فایل های شما پنهان شوند.

اگر بخواهید فایل پنهان شده را باز کنید باید ابندا نرم افزار را باز کنید و رمز را وارد کنید. آنجا می توانید فایلهای پنهان شده ی خود را ببینید، برای بازگرداندن هر یک از فایل‌ها بر روی آن کلیک کنید و سپس برای بازگرداندن همه داده‌ها بر روی آیکون “opened padlock” کلیک کنید.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام و ارسال پیام کوتاه میباشد. سوشال پیام با پنل رایگان و پرداخت هزینه 8 تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد و بر حسب نیاز برخی مشتریان، به ارسال پیام کوتاه این سرویس با شماره 50001299 و هزینه هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

 

عناوین مرتبط:

نحوه ارسال عکس به تلگرامباورهای نادرست درباره گوشی‌های اندرویدچگونگی درآمدزایی سرویس اینترنتیزنگ خطر خرید آنلاینلاغری پیامکینکاتی جهت افزایش سرعت گوشی های اندرویدینکاتی برای مدیریت بهتر زمان و بالا بردن بهره‌وری هنگام کار5 راهکار ساده برای افزایش امنیت در اینترنتکدهای QR چیست؟ چه کاربردهایی دارد؟اعتیاد مدرن *بیماری های اینترنتی*



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/6/23:: 10:31 صبح     |     () نظر

 

ارسال عکس در تلگرام سرعت ارسال را پایین می اورد اما می توانید از لینک تصویر استفاده کنید. بدین منظور بعد از ورود به سایت مورد نظر، بر روی عکس کلیک راست می کنید و گزینه copy image URL  را انتخاب کنید و در قسمت متنتلگرام paste کنید.

اگر تصویر مورد نظر شما در هیچ سایتی وجود ندارد چندین سایت وجود دارد که می توانید به کمک آن برای عکس خود جهت ساختن لینک اقدام کنید. برای نمونه مراحلی که در زیر آمده است از طریق سایت picofile.com انجام گرفته است؛

در ابتدا بعد از ورود به سایت picofile.com، اقدام به عضویت میکنید تا بعد از خروج از سایت هم به لینک گرفته شده، دسترسی داشته باشید.

تصویر

پس از ورود، برروی گزینه ارسال فایل کلیک کرده و عکس مورد نظر را آپلود می کنید..

تصویر

با آپلود عکس لینکی در اختیار شما قرار میدهد که می توانید آنرا کپی کنید.

تصویر

و در محل مشخص یا به متنتلگرام خود ضمیمه کنید.

تصویر

 

عناوین مرتبط

سامانه رایگان ارسال پیام انبوه SPayam.ir  ، بازاریابی با شبکات اجتماعی وایبر وتلگرام ،مزایای سامانه پیامکی سوشال پیام ،ارسال اس ام اس درسامانه رایگان spayam



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/6/22:: 12:33 عصر     |     () نظر

 

راه اندازی دستگاه سینما توگراف در دسامبر سال 1895 توسط برادران لومیر انجام گرفت . این دستگاه با چرخاندن دسته ای که در کنار خود داشت ،تصاویرمتحرکی  را روی پرده سینما نمایش میداد.

مظفر‌الدین‌شاه در سفر خود به فرنگ که مصادف با نمایش برادران لومیر بود، سینماتوگراف را مى‌بیند و دستور خرید آن را مى‌دهد و این دستگاه برای استفاده خصوصی او وارد ایران شد . چندسال بعد فیلم سازی توسط افراد خارجی درایران رواج پیدا کرد. اولین ایرانى خالصى که نخستین فیلم ناطق را مى‌سازد، در آن‌سوى مرزها، در هند اجازه? کار پیدا مى‌کند.

پیشگامان دنیای  سینماى ایران، هنر سینما را سال‌ها پیش در ایران متولد ساختند، کسانى چون: آوانس اوگانیانس، عبدالحسین سپنتا، خان بابا معتضدی، ابراهیم مرادی، اسماعیل کوشان، محسن بدیع، احمد شیرازی، ساموئل خاچیکیان، مهدى امیرقاسم‌خانی، واهاک وارطانیان، آرمان، مسعود کیمیایی، ناصر تقوایی، داریوش مهرجویی، على حاتمی، بهرام بیضایی، نعمت حقیقی، فرخ غفاری، ابراهیم گلستان، عباس کیارستمی، امیر نادری، محمدعلى فردین، اسفندیار منفرزاده، بهروز وثوقی، روبیک منصوری، ناصر ملک‌مطیعی، سهراب شهید ثالث، پرویز کیمیاوی، محسن مخملباف، ابراهیم حاتمى‌کیا، رخشان بنى‌اعتماد، و انبوه زنان و مردان دیگرى که این هنر را کشف کردند، به بلوغ رساندند و گسترش بخشیدند.

در  طول این سالها ،سینما در هر دوره ‌اى به شکلى درآمد. گاهی ابزاری برای تبلیغات ،گاهی  هنر ناب  و گاه اسباب تفریح و سرگرمى. سینماى ایران در این سال‌ها انبوهى علاقمند را با خود همراه کرد.

بیست و یکم شهریور روز سینما گرامی باد.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام و ارسال پیام کوتاه میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.و بر حسب نیاز برخی مشتریان، به ارسال پیام کوتاه این سرویس با شماره 50001299 و هزینه هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

 عناوین مرتبط

پیام های تبریک ویژه عید سعید فطر ،استفاده از پیام تبلیغاتی برای کسب و کار خود ،چگونه تبلیغات پیامکی خاص و متفاوت داشته باشیم ؟



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/6/21:: 12:3 عصر     |     () نظر
   1   2   3      >