سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل ها بر دوستی آن که به آنها نیکی کند و دشمنی آن که بدان ها بدی کند، سرشته شده است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
سوشال پیام

  امروزه افراد برای تبلیغات در کسب و کار  از روش های سنتی دست کشیده و به سوی  روش های تبلیغاتی اینترنتی و شیوه های نوین بازاریابی گرایش پیدا کرده اند. به همین دلیل امروزه کسب و کارهای آنلاین نیازمند ارائه‌ی چیزی فراتر از یک سری شعار تبلیغاتی هستند.

مهم نیست که صاحب چه شغل و کسب و کاری هستید، همه کسانی که با کسب و کار شما ارتباط دارند به دنبال گرفتن یک حس خوب از برند شما هستند تا در نهایت زندگی بهتری داشته باشند.

 برای ایجاد چنین حسی در مشتریان خود باید به تولید محتوا بپردازید .

هر نوع کسب و کار آنلاینی، باید دلایل خوب و مناسبی برای مراجعه مجدد خوانندگانش داشته باشد و یا اینکه آن را درشبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. این دلیل می تواند یک محتوای طنز، یک مطلب آموزشی، یک تحلیل دقیق و یا هر محتوای دیگری باشد که ایجاد گفتگو کند.

تولید محتوای ارزشمند باعث می شود که برند شما بعنوان کسب و کار بخشنده‌ای شناخته شود که فقط به فکر فروش بیشتر نیست و به دنبال افزودن ارزشی ماندگار در زندگی دنبال کنندگانش است. روایت ارزشمندی از برند که ارتباط و اعتماد می‌آفریند.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعیمثل تلگرام و ارسال پیام کوتاه میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید. سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب، پنل رایگان و پرداخت هزینه 8 تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد. بر حسب نیاز برخی مشتریان به ارسال پیام کوتاه ،این سرویس با شماره 50001299 و هزینه هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

 

عناوین مرتبط

روشهای بازاریابی اینترنتی

کسب و کار و دیجیتال

چگونگی درآمدزایی سرویس اینترنتی

کارآیی بازاریابی محتوا

بازاریابی با شبکات اجتماعی



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/6/31:: 11:55 صبح     |     () نظر