سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دشمن ترینِ بندگان نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، کسی است که نسبت به خانواده اش بخل ورزد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
سوشال پیام

استفاده از احراز هویت دو فاکتوره

 

احراز هویت دو فاکتوره کاربران را مجبور می سازد تا علاوه بر ارائه رمز معمول، یک کد را نیز برای لاگین به سرویس استفاده نمایند. درا کثر اوقات این کد به شماره موبایلتان تکست می شود و یا حتی در موارد پیشرفته تر مثل سرویس های گوگل و مایکروسافت با شما تماس گرفته می شود و آن کد به طور ماشینی برای شما خوانده می شود. این سیستم می تواند به طور دائمی و یا برای زمانهایی که از یک دستگاه جدید به سایت لاگین می کنید بر قرار گردد. همانطور که گفته شد سایت هایی مانند گوگل به عنوان اولین استفاده کننده از این روش شناخته می شود. سیستم هایی مانند آی کلود اپل، مایکروسافت، دراپ باکس، فیسبوک و توییتر و… نیز از این روش بهره می برند. شاید این روش ساده باشد اما صرف چند لحظه بیشتر برای لاگین به سایت و سرویس های مختلف می تواند بسیار در افزایش ایمنی اطلاعات و رمزمان مفید باشد. برخی از این سرویس دهندگان این امکان را برای شما فراهم می سازند تا با هر بار لاگین، به روش دو فاکتوره احراز هویت تان تایید شود.

 

استفاده از کلمه عبور منحصربفرد و مدیریت رمز های عبور

مردم واقعاً در تولید رمزهای عبور قوی، بد عمل می کنند. باور کنید که یکی از شایع ترین رمزهای سال 2014 محدود به 123456 می شده است! بطور مستمر سال تولید اغلب افراد متولد 1989 تا 1992 نیز رمز عبور آنها بوده. فراموش نکینم که هکرها تمام حربه های ما را می شناسند پس برای هر سایت خاص، باید از رمز عبور خاص و منحصربفرد استفاده کرد که شامل اطلاعات شخصی ما همچون سال تولد، اسم حیوان خانگی، اسم فرزندان و … نباشد. اما چیزی که ما را به شدت آزار خواهد داد این است که چگونه می توان این همه پسورد را در ذهن جا داد؟ راه حل فرار از این محدودیت، بکارگیری برنامه های مدیریت این پسوردها همچون LastPass وPassword است. البته مرورگرها خود نیز چنین سیستمی را دارا می باشند که چندان پیشرفته و قابل اعتماد نیست. این نرم افزارها لاگین را تسهیل کرده و حتی در تعیین و ساخت پسوردهای قوی به داد ما می رسند.

 

بروز رسانی مرورگر و دستگاهها

دیدن پیام بروز رسانی مرورگر و سیستم عامل شاید عذاب آور باشد اما نباید اهمیت این بروز رسانی را در افزایش امنیت نادیده گرفت. البته نباید از این موضوع نیز غافل شد که بروز رسانی ها تنها دارای پچ های حفره های کشف شده است با این حال محققان مسئول، در هر کمپانی به طور مداوم حفره های امنیتی را جستجو و کشف می کنند که خود گویای اهمیت بروز رسانی در ارتقای سیستم و دستگاههای ماست پس اگر خدایی نکرده پیام بروز رسانی دریافت کردید آن را پس نزنید! صرف 15 تا 30 دقیقه می تواند هکرها را در پشت کامپیوتر و دستگاههای شما نگه دارد.

 

استفاده از چکاپ امنیتی گوگل

همانطور که گفته شد گوگل به کاربران خود 2 گیگابایت فضای اضافه درایو را در ازای تست و چکاپ پسوردهایشان پیشنها داده است. این چکاپ شامل چند تست سریع و ساده از اکانت گوگل می باشد. ویژگی های ارائه شده شامل اطلاعات ورودهای اخیر به سیستم و همچنین اعطای اجازه به اپ ها و برنامه های مختلف برای استفاده از حساب گوگلی است.

 

تا می توانید از HTTPS استفاده کنید

HTTPS پروتکل و نسخه امنی از انتقال هایپرتکست محسوب می شود. این ویژگی باعث رمزگذاری اطلاعات بین شما و سرورهای وب سایت می شود. البته ناگفتنه نماند که HTTPS نمی تواند شما ار در مقابل شنودهای حکومتی مصون دارد اما می تواند این امر را کمی پیچده کند. مثلاً BMW از بکارگیریHTTPS در سیستم خودرویی خود باز ماند که خود عاملی شد تا هکرها مثل آب خوردن به خودروهای این شرکت ان هم از راه دور کنترل یابند. اکثر وب سایت های بزرگ از https بهره می گیرند اما بهتر است همواره آدرس وب سایت را چک کنید و آن را به Https تغییر دهید، اما اگر حوصله این کار را هم ندارید از نرم افزارهایی همچون HTTPS Everywhere بهره بگیرید که آدرس های ایتترنتی http را به https بدل می کند. از طرفی برخی سرویس دهندگان (مثلاً فیسبوک) در تنظیمات خود این امکان را برای شما فراهم می اورند تا ورودتان به آن سرویس را بر اساس http و یا https تعریف نمایید.

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/4/31:: 10:13 صبح     |     () نظر

تلفن شرکتتان زنگ نمی‌خورد؟ سفارشاتتان کاهش یافته اند؟ مشتریان به سوی شما نمی‌آیند؟
خوب، پس وقت آن رسیده که دست به کار شوید. ولی بهتر است قبل از اینکه خود را درگیر پیدا کردن مشتری جدید کنید، به کسانی که قبلا جذب شما شده اند رجوع کرده و با آنها تماس بگیرید.
اکثر کسب‌وکار ها گمان می‌کنند که با انجام یک معامله، دیگر کارشان با مشتریشان تمام شده و نیازی نیست که دوباره ارتباطی با آن مشتری برقرار کنند. در صورتی که چنین ذهنتی کاملا مخرب است و مشتری قدیمی می‌تواند منبعی برای فروش های آینده شما باشد.

شما باید یک برنامه ریزیه مناسب داشته باشید:

یک لیست تهیه کنید؛ هر کسب‌وکاری اطلاعات ارتباطاتی خود را به صورت سازماندهی شده نگه‌داری می‌کند. روش های بایگانی متفاوتی وجود دارد و یکی از این روش ها تهیه لیست به کمک نرم‌افزار اکسل است. اکسل این امکان را در اختیار شما گذاشته تا تمام اطلاعات مشتریان قبلی خود شامل تلفن، ایمیل، آدرس و غیره را یکجا جمع‌آوری کنید.

 

فکر کنید و تصمیم بگیرید که میخواهید چه چیزی را بیان کنید

حتما لازم نیست برای برقراری ارتباط با یک مشتری به دنبال دلیلی بگردید تا او را توجیه کنید.فراموش نکنید که بدون ارتباطات قوی نمی‌توانید خدمات خود را به صورت عمده عرضه کنید؛پس نهایت سعی خود را در ارتباط گیری با مشتری کنید و نگذارید به راحتی از ذهن‌شان محو شوید. زیرا همان موقع است که رقیبان شما از راه می‌رسند.

به درستی متدهای ارتباطی خود را انتخاب کنید

تماس‌های تلفنی یکی از روش‌های مستقیم ارتباط گیری هستند که اکثرا مفید و موثر واقع می‌شوند و همچون خبرنامه‌ها و ایمیل‌ها به راحتی نادیده گرفته نمی‌شوند. البته کاملا مشخص است که تماس‌های تلفنی زمان بسیاری از شما می‌گیرند و بهتر است این نوع روش را برای مشتریانی به کار ببرید که از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. از طرفی می‌توانید برای مشتریان دیگرتان ایمیل ارسال کنید؛ البته این ایمیل‌ها در صورتی Spam نمی شوند که آنها را به کمک نرم‌افزارهای ارسال ایمیل شخصی سازی کنید.

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای،کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/4/30:: 12:6 عصر     |     () نظر

QR مخفف عبارت «کدهای واکنش سریع» یا  (Quick Response Code) است که به صورت مربعی شکل بوده و نخستین بار توسط محققی ژاپنی ابداع شد. برخلاف بارکدهای استاندارد UPC که از خطوط عمودی و اعداد تشکیل شده‌اند، یک کد QR نه تنها حاوی اطلاعات بسیار بیشتری است، بلکه می‌توان به سرعت به اطلاعات گسترده‌ای که در آن وجود دارد، دسترسی پیدا کرد.

کدهای QR تنها توسط ماشین قابل رمزگشایی هستند – یعنی چنین کدهایی برای رایانه‌ها قابل درک‌تر از این متنی است که در حال خواندنش هستید! کدهایQR مصارف گسترده‌ای دارند و از رهگیری محصولات گوناگون گرفته تا شناسایی آیتم‌های مختلف را شامل می‌شود. اما هدف اولیه از ساخت چنین کدی،  کارکردشان به عنوان نسل جدیدی از بارکدهای UPC بوده است.

با این وجود، از آنجا که کدهای QR فاقد قابلیت‌های پیشرفته‌ای برای رهگیری بسته‌ها مثلاً در انبار یا کتابخانه‌ای بزرگ است، از آن‌ها برای کاربری‌های ساده‌تر استفاده می‌شود که شامل حوزه‌ی تبلیغات، بسته‌بندی محصولات، بیلبوردهای خیابانی و برخی وب سایت‌هاست.

کاربرد کدهای QR چیست؟

کدهای QR راهی سریع برای دسترسی به محتوا از طریق سامانه‌ی گوشی‌های هوشمند است؛ و برخلاف ارتباطات حوزه‌ی نزدیک (NFC)، کدهای QRفاقد هرگونه اجزای الکتریکی بوده یا نیازی به فناوری سخت‌افزاری خاصی ندارند. کدهای QR تنها نوعی از کدهای سیاه و سفید است که بر روی کاغذ چاپ شده و می‌توان آن را به کمک گوشی‌های هوشمند اسکن و رمزگشایی نمود.

دیگر کاربردها

از کدهای QR می‌توان برای سایر امور نیز بهره برد. برای مثال، در صورت فعال کردن قابلیت تایید هویت دو مرحله‌ای گوگل، آن‌ها کد QR خاصی را در نمایشگر رایانه در اختیار شما قرار می‌دهند که کاربر می‌تواند به کمک برنامه‌ی مخصوص آن را رمزگشایی نماید. این روش بسیار ساده‌تر از درج دستی اطلاعات و کسب اطمینان از صحت آن است.

در این مورد، یک کد QR را می‌توان برای تایید هویت رایانه و گوشی‌های هوشمند خاص استفاده نمود. و برای اطمینان از ارتباط داشتن این دو ابزار به هم، نیازی به ابزار دیگری نیست. و تنها با داشتن برنامه‌ی مخصوص می‌توان این مهم را به انجام رسانید.

 

از این گذشته می‌توان از کدهای QR برای ورود به محیط کاربری وب سایت‌های گوناگون استفاده کرد

آیا این کدها به درد بخور هستند؟

کدهای QR کاربردهای خاص خود را دارند. آن‌ها را می‌توان راهکاری ارزان به شمار آورد که بر روی اغلب گوشی‌های هوشمندی که مجهز به دوربین هستند کار می‌کنند و همچون فناوری‌هایی نظیر NFC نیازی به هیچ زیرساخت سخت‌افزاری ندارند. از آن‌ها همچنین می‌توان برای تایید هویت و دسترسی ساده به وب سایت‌های گوناگون بهره برد. کدهای QR می‌توانند حاوی اطلاعات مربوط به آدرس اینترنتی، مشخصات تماس (به عنوان مثال برای استفاده در کارت ویزیت)، شماره تماس، پیامک یا متن باشند.

چطور کدهای QR را بخوانیم؟

اگر مایل به استفاده از کدهای QR هستید، نیاز به برنامه‌ی اسکن مخصوص دارید که بر روی انواع گوشی‌های هوشمند نصب می‌شوند.

گوشی‌های اندرویدی: اندروید دارای برنامه‌های متعدد اسکن کدهای QR است. می‌توانید از برنامه‌ی Goggles شرکت گوگل یا دیگر برنامه‌ی محبوبBarcode Scanner برای این منظور بهره ببرید.

آیفون: سیستم عامل iOS دارای برنامه‌ی اسکنر QR متعددی است که محبوب‌ترین آن RedLaser است..

البته کدهای QR دارای برخی اشکالات فنی و امنیتی خاص خود هستند. چرا که نفوذ گران و «آدم بدهای داستان» به سادگی می‌توانند از بستر ساده‌ی این کدها برای گسترش استفاده از کدهای مخرب خود بهره ببرند. و ممکن است با اسکن کدهای ناآشنا به صفحه‌ای در اینترنت هدایت شوید که حاوی مخاطراتی برای شماست.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

 

www.spayam.ir



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/4/29:: 10:7 صبح     |     () نظر

 

 

فطر آمده خوردنی فراوان بخورید / پیتزا و کباب و مرغ بریان بخوریـد
دزدانه اگر در زمضان می خوردید / شوال رسیده پس نمایان بخورید !

.

*

.

عید است و دلم خانه ویرانه، بیا

این خانه تکاندیم ز بیگانه، بیا

یک ماه تمام مهیمانت بودیم

یک روز به مهمانی این خانه بیا

عید سعید فطر مبارک

یا مهدی

.

*

.

نغمه ریزید غیاب مه نو آخر شد

باده خرم عید است که در ساغر شد

روز عید است ، سوی میکده آیید به شکر

که ببخشند هر آنکس که در این دفتر شد . . .

.

*

.

کم کم غروب ماه خدا دیده می شود / صد حیف ازین بساط که برچیده میشود
در این بهار رحمت و غفران و مغفرت / خوشبخت آنکسی ست که بخشیده میشود
عید شما مبارک

.

*

.

خوش بر کسی که سفره نشین خدا بود
از هرچه غیر خواسته ی او گر ، جدا بود
درب کلاس درس خدا چون گشوده شد
خوش بر مطلبی که قبول انتها بود
عید شما مبارک

.

*

.

مژده که رسید دعوت دوست
مهمانی دوست وه چه نیکوست
عید رمضان بهار جان هاست
جانی که چنان علی خدا جوست

.

*

.

عید فطر است و دلم غرق تماشاست
یاد آن ماه عزیزی که به حق اوج تمناست
سائل درگه عشقم که امید است بر آن
هر چه طالب شوم از او همان لحظه مهیاست

.

*

.

عید فطر، روز سربلندی از آزمون اخلاص بر شما بندگان شایسته خداوند مبارک!

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/4/25:: 9:50 صبح     |     () نظر


آیا تا بحال دیده اید که در پیامهای تبلیغاتی نام افراد ذکر شود؟

استفاده از نام در پیام، دریافت کنندگان را ترغیب می کند تا به شما اعتماد کنند و پیام تبلیغاتی را پاک نکنند تا بدانند چه چیزی برای آنها ارسال کرده اید!

قبل از هرچیز نیاز است که شماره موبایل مشتریان خود را با نامشان جمع آوری کنید و در دفترچه تلفن پنل خود وارد نمایید.

اگر از قبل لیستی در اکسل از مشتریان خود دارید میتوانید انرا در پنل بارگذاری کنید فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که ترتیب ستون ها با دفترچه ی تلفن سامانه هم خوانی داشته باشد بدین صورت که:

اطلاعات باید در sheet 1 ذخیره شوند.

سطر اول خوانده نمی شود وفقط برای عناوین می باشد.

ستون اول نام، ستون دوم نام خانوادگی، ستون سوم تارخ تولد، خطاب، جنسیت وشماره موبایل باشد.

گزینه های نام برده  ثابت می باشد وقابل تغییر نیستند اما در صورت داشتن اطلاعاتی دیگر میتوانید موارد را جایگزین کنید.

بعد آن تنها کافیست یک متن بنویسید مثلا اجناس جدید رسید و در ابتدای آن نام ویا نوع خطاب را انتخاب کنید متن نهایی به صورت زیر آماده ارسال است:

<خطاب> <نام خانوادگی> اجناس جدید رسید.

ارسال پیام چند به چند spayam به دارندگان پنل این امکان را می دهد که کاربر ارتباطی صمیمانه تر با مشتریان داشته باشد،  پیامک برای مشتری جذابیت داشته باشد وباعث به خاطر سپردن شما توسط مشتریان می شود.

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی درشبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/4/24:: 1:53 عصر     |     () نظر

بسیاری از ما ممکن است این اصطلاح را به کار برده باشیم یا از کسی شنیده باشیم که "فلانی ذاتا آدم شاد و خوشحالی است" ولی روانشناسان می گویند شاد بودن, یک انتخاب آگاهانه است. ما زمان زیادی از زندگی خود را سر کار هستیم. پس فکر نمی کنید بهتر است سعی کنیم ازکارمان هم لذت ببریم؟

مطالعات متعددی برای کشف رابطه میان کار و شادی انجام شده که نتایج آنها نشان می دهد, شاد شدن از طریق کار کردن انتخابی است نه تصادفی. 

ارزش‌های شرکتتان را شناسائی کنید. زمانی‌که شما یک تصویر جامع از اهداف مشترک داشته باشید انگیزه بیشتری می‌یابید تا در رسیدن به اهداف، شرکت کنید و کمک کنید تا به چشم‌انداز مشترک برسید.

 اگر مدیریت باشماست به عنوان یک رهبر وظیفه دارید روند کاری تیمتان را تسهیل کنید. اما یکی از ابزارهایی که باید بیشتر به آن فکر کنید، این است که افراد احساس مثبتی را سر کارشان تجربه کنند، نه تنها موجب لبخند زدن آنها می شود، بلکه باعث انگیزش بیشتر، بهره وری بالاتر و حتی خلاقیت بیشتر آنها هم خواهد شد. اول از همه خودتان سر شوخی و تفریح رو باز کنید، این کار کمک میکند که روند صحبتها و تصمیم گیری ها بهتر شود.

درحین کار یک زنگ تفریح به خودتان بدهید. زنگ های تفریح فرصت مناسبی را برای تامل کردن فراهم می آورند. در چنین زمان هایی اغلب ایده های برتر و عمیق تر نسبت به زندگی پدیدار می شوند.

دنبال بهانه برای جشن گرفتن باشید. جشن ها را ساده برگزار کنید. اگر مقداری فکر کنید، میشود آن ها را ارزان یا بدون هزینه برگزار کرد. اگر کمی بگردید، موضوعات زیادی پیدا می کنید که میشود برایشان جشن گرفت.

وقتی از محل کارتان بیرون رفتید, مشکلات کاریتان را از ذهن تان پاک کنید. همان طور که موقع رفتن به خانه با همکاران خود خداحافظی می کنید, با مشکلات کاری هم خداحافظی کنید. فردا صبح دوباره می توانید نگران آنها شوید!

برای محل کار خود گیاه بخرید در اطاق خود چندین گیاه کوچک بگذارید. این کار باعث می‎شود که احساس کنید بیرون هستید. حتی اگر تصور بیرون  بودن برای شما مشکل است، دیدن رنگ سبز خود باعث شادابی می‎شود.

اگر نظر جالبی در مورد شرکت دارید ویا اگر چیزی در محیط کار شما را ناراحت می‌کند، با مدیرتان در میان بگذارید. ایده های جالب شما باعث ارتقاء استقلال شخصی شما می‌شود و نشان می‌دهد که در مورد آینده شرکت دلسوز هستید. وناراحتی های شما در محیط کار به مرور احساس بدتری به شما می دهد در صورتی‌که صحبت در مورد آن می‌تواند مشکل را کامل برطرف کند.

اما مدیران موفق مصمم هستند که زمانی را هم برای کمک به برقراری ارتباط بین اعضاء تیمشان اختصاص دهند و این ارتباط فقط برای انجام کارها نیست، بلکه برای ایجاد احساسات مثبت به همراه کمی شاد بودن است.

یک نکته مهم: بعد از توجه به همه نکات بالا یک چیز را فراموش نکنید؛ هیچ کس جز خود شما مسوولیتی برای شاد بودن و خوشبخت شدن شما ندارد.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8 تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/4/23:: 2:11 عصر     |     () نظر

عوامل کلیدی موفقیت در یک کسب‌وکار کالامحور از قبیل فروش با حاشیه سود 50 درصدی یا بیشتر، ایجاد حق انحصار کالا و مالکیت معنوی و بهبود مستمر خط تولید، به‌خوبی شناخته شده است.

اما اگر هنر و حرفه اصلی شما ارائه خدماتی همچون مشاوره یا طراحی وب‌سایت است، یافتن معیاری جهت ارزیابی کار و نحوه تأمین مالی‌تان، سخت‌تر خواهد بود.

در زمینه? تولید کالا، زمانی که محصول و مدل کسب‌وکار کارایی دارید؛ تنها نیاز دارید برای تولید انبوه کالا پول داشته باشید و با بهره‌گیری از عملیات فروش و بازاریابی کسب‌وکارتان را به‌پیش ببرید. در حوزه خدمات، ازآنجایی‌که دارایی فکری و مزیت رقابتی درواقع خود شما هستید، رشد کسب‌وکار اغلب نیازمند این است که خودتان را شبیه‌سازی کنید.

درواقع عوامل موفقیتی وجود دارند که بکار گیری آن‌ها در هر دو حوزه (کالا و خدمات) رایج است. برای مثال، هر دو نیازمند ارائه خدمات برتر به مشتریان، ایجاد وفاداری مشتری و فراهم ساختن ارزشی واقعی با یک قیمت رقابتی هستند. در اینجا به عوامل موفقیتی اشاره خواهد شد که برای یک کسب‌وکار خدماتی کلیدی هستند:

ایده‌ای که برای ارائه خدمت در ذهنتان است را روی کاغذ بیاورید.

اگر قادر به کمی کردن و یا مستندسازی خدماتتان جهت ایجاد قابلیت تکرار و استخدام کارکنان جدید نیستید، با تلاش برای رشد کسب‌وکارتان فقط در حال فرسوده کردن خود هستید. حتی خدمات مهارتی و هنری، مانند طراحی گرافیک و نوشتن یک آگهی خوب، از قوانین و فرآیندهایی خلاقانه بهره می‌برند. «چاشنی مخفی» خود را کشف کنید.

با خدمتی که با آن آشنا هستید و به آن علاقه‌مندید شروع کنید.

یک کسب‌وکار خدماتی برای رسیدن به موفقیت در مقایسه با یک کسب‌وکار کالامحور، بیشتر به مهارت درونی و بینش حاصل از تجربیات نیازمند است. اگر تعهد و شور و علاقه بالایی نداشته باشید، مشتریانتان جویای شما نخواهند بود. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که برخی از این وظایف را به اعضای جدیدی که مشتاقانه به تیمتان می‌پیوندند، محول کنید.

اجازه ندهید خدمتتان به‌عنوان خدمتی عام و غیرمتمایز تلقی شود.

اگر حجم عرضه کالا به‌اندازه کافی زیاد باشد، کالاهای کم‌هزینه و با حاشیه سود پایین می‌توانند برندگان میدان باشند. اما در یک استارتاپ خدماتی با محدودیت زمان در یک روز کاری و کارکنان کارآزموده جهت ارائه خدمات مواجه خواهید شد و نمی‌توانید با حاشیه سود پایین موفق شوید؛ بنابراین لازم است به‌روشنی نشان دهید چگونه خدمت شما برای مشتریان هدفتان نوآورانه‌تر و دارای ارزش بیشتری است.

فقط بهترین افراد با مهارت‌های پایه مناسب را استخدام کنید.

مشتریان پولی نمی‌پردازند یادگیری نحوه انجام کار توسط کارکنان تازه‌ وارد را مشاهده کنند و سپردن کار به یک نیروی کار ارزان منجر به شکست خواهد شد.

درزمینه? کاری خود، متخصصی نمایان و در دسترس باشید.

امکان برقراری ارتباط از طریق رسانه‌های جمعی را برای افراد ایجاد کرده و وبلاگ یا مقاله‌ای را جهت انتشار در نشریات صنعت خود آماده کنید و در کنفرانس‌ها و سخنرانی‌ها شرکت نمایید. چنین اقداماتی تخصص و ارزش شما را نمایان می‌کند و به اثبات می‌رساند.

سعی کنید رابط خوبی باشید.

محصولات به‌راحتی برای مشتریان قاب ‌ لمس و رؤیت هستند، درحالی‌که خدمات تا حدی غیرقابل رؤیت‌اند. باید بتوانید به‌طور روشنی بیان کنید چرا خدمت شما برای اعضای تیم خودتان و همچنین مشتریان بهترین است. حتی اگر خدمت فوق‌العاده‌ای را ارائه دهید، درصورتی‌که اطلاع‌رسانی‌تان ضعیف باشد و کسی درباره آن چیزی نداند، کاری از پیش نخواهید برد و کسب‌وکارتان با مشکل مواجه خواهد شد.

تجربه مشتری چیزی بیشتر از خدمت است.

گاهی شرکت‌ها رضایت مشتری را با خدمات مشتری یکسان می‌دانند، درحالی‌که چیزی بیشتر از آن است، به‌خصوص در حوزه خدمات. از مثبت بودن تعاملات با مشتریانو تحسین‌برانگیز بودن خدمت ارائه‌شده اطمینان حاصل نمایید. همواره پیگیری کنید تا از طریق مشتری معرفی شوید و یا این‌که دوباره به وی خدمت‌رسانی کنید.

کارآفرینانی که جذب سرمایه‌گذاران خارجی را عاملی کلیدی برای موفقیت می‌دانند باید به این نکته توجه کنند که یک سرمایه‌گذار حرفه‌ای تقریباً هیچ‌گاه در یک شرکت صرفاً خدماتی، سرمایه‌گذاری نمی‌کند. ذهنیت چنین افرادی این است که عدم تولید و نداشتن موجودی کالایی نیازمند حداقل سرمایه‌گذاری اولیه است؛ و به کارآفرینانی از این قبیل توصیه می‌کنند که مجری خوبی بوده کسب‌وکارشان را به‌گونه‌ای پویا رشد دهند.

موفقیت کسب‌وکار خدماتی‌تان کاملاً به شما، مهارت‌ها، منابع و توانایی شما در جذب مشتری بستگی دارد.

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/4/22:: 10:41 صبح     |     () نظر



بازاریابی پیامکی
 ابزاری فوق العاده برای تجارت های کوچک و بزرگ می باشد و هدف، تاثیر گذاری نشان تجاری شما با استفاده از ارسال پیامک می باشد، نه اینکه با ایجاد مزاحمت باعث شوید مشتریان از نام تجاری شما روی برگردانند، درنتیجه باید پیامک هایتان را به گونه ارسال کنید که بیشترین تاثیرگذاری را بر روی خواننده آن بگذارد.

دراین مقاله چند راه برای تاثیرگذاری بیشتر پیام به شما پیشنهاد میکنیم:

از جملات کوتاه و جذاب استفاده کنیدو یا تنها تیتری که توجهات را به خود جلب کند بنویسید. برخی از گوشی های تلفن همراه پیامهای بلند را پشتیبانی نمیکنند پس در انتخاب جملات دقت کنید.

پس از انتخاب  تیتر نوبت به جمله اول می‌رسد. اگر این جمله جالب توجه وکنجکاوی برانگیز باشد، خواننده ترغیب میشود ادامه مطلب را بخواند. ( این مطلب برای تک تک جملات صدق می‌کند.)

در محتوای پیامک خود از کلمات ساده و بی ابهام استفاده نمایید و با احساسات مخاطب رابطه برقرار کنید.

تا می‌توانید لغت «شما» را به کار ببرید. تا خواننده ترغیب شود برای او چه نوشته‌اید. استفاده از کلمه «ما» تاثیر منفی در ذهن مخاطب دارد.

اطلاعات تماس را بصورت کامل درج نمایید. اطلاعات تماس میتواند شامل وب سایت، ایمیل و یا تلفن باشد. در اینجا استفاده از شماره تلفن تماس توصیه میشود. چون همیشه دسترسی به اینترنت برای مشترک میسر نیست.

 

ازآنجاییکه دریافت کنندگان پیام های تبلیغاتی شما عام هستند بهتر است پیامک های خود را فارسی ارسال کنید. پیامک های انگلیسی معمولا خواننده کمتری دارند.

زمان ارسال پیامک تبلیغاتی بسیار حائز اهمیت است. بهترین زمان ارسال پیامک  تبلیغاتی ساعت10 الی 1 بعد از ظهر و هم چنین 4 الی 7 شب می باشد.

به گروه مخاطبین خود پیامک بدهید. اگر مخاطبین محدودی دارید از بانک مشاغل spayam و  اگر مخاطب خاصی شامل شما نمیشود میتوانید از ارسال کدپستی سامانه استفاده کنید.

پیامک فلش ارسال نکنید. این پیامک ها وارد جعبه دریافتی تلفن همراه نمی شوند و حالت جالب و جذابی نیست. این نوع پیامک پس از خواندن پیامک بصورت خودکار حذف میشوند وامکان خواندن مجدد پیام وجود ندارد.

محتوای پیامک و به ویژه شماره تماس خود را قبل از ارسال بررسی کنید. وجود غلط املایی و نگارشی از دید مخاطبین جالب نیست و مشترکین به این پیامک ها اعتماد نمیکنند.

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی درشبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/4/21:: 9:41 صبح     |     () نظر

«در مصرف آب صرفه جویی کنیم»

جمله ایست که فقط برای گوشمان اشناست اما در عمل آن را نادیده گرفته ایم.

 

امروزه بحران کم آبی در کشور ما حتمی و لزوم صرفه جویی در مصرف آب محسوس است.

فرهنگ درست مصرف کردن می تواند تا حد زیادی بحران آب را مدیریت کند و با به کار گیری روش های بهینه مصرف، تبعات این معضل را کاهش داد .صرفه جویی یک لیوان آب در روز کار بسیار راحتی است. میزان مصرف روزانه ما 270 لیتر است که این میزان در مقایسه باکشورهای اروپایی خیلی بیشتر است. این عدد در کشورهای اروپایی 130 لیتر است. ما در کشاورزی در میان پر مصرف ترین ها هستیم. کمبود آب یک مشکل جهانی است، زیاد می‌شنویم که جنگ بعدی جنگ آب خواهد بود. هر کشوری با توجه به ساختار جغرافیایی خود با این مشکل دست ‌وپنجه نرم می‌کند.

از کلیه قوانین و محدودیتهای حفاظت آب آگاه شوید و از آن تبعیت و از آب حفاظت کنید، چون زندگی ما به آن وابسته است. هیچگاه به دلیل اینکه فرد دیگری مسوول پرداخت آب بها است، آب را هدر ندهید.

 با صرفه جویی در مصرف آب، هم بهای کمتری می پردازید و به آیندگان هم حق استفاده از این نعمت خدادادی را خواهید داد، وهم اسراف در هر چیزی از جمله آب، در دین ما نکوهش شده و گناهی بزرگ محسوب می شود.

هر که هستیم سعی کنیم یک قدم در مصرف بهینه تر آب بکوشیم. مطمئن باشید این «خوب مصرف کردن ها» قسمت عمده ای از مشکلات آبی کشور را برطرف می کند.

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/4/20:: 9:57 صبح     |     () نظر

حفظ مشتریان,مشتریان,تبلیغ,مجزا کردن مشتریان,پیامک تبلیغاتی,مشتری,پاسخ خودکار,ارسال هدفمند,پیامک خبری,تبلیغاتی,اطلاع رسانی,ارتباطات,تبلیغات وارتباطات,تبلیغات,سامانه ارسال پیام,ارسال پیام,ارسال پیام انبوه تبلیغاتی,ارسال انبوه,ارسال پیام انبوه,شبکه های اجتماعی,تلگرام,وایبر,خطوط بلک لیست,بلک لیست,سوشال پیام,سوشال پیام,بانک شماره,تفکیک استان,همراه اول,ایرانسل,کدپستی,منطقه,جنسیت,رده سنی,بانک اصناف,پن

در صورتی که شما صاحب کسب و کاری باشید بهتر است لیست تمامی مشتریانی را که به شما مراجعه می کنند را داشته باشید تا در صورتی که درصدد انجام تبلیغ ویا ارائه خدمات جدید برآمدید اولین افرادی که مطلع می شوند،  اولین افرادی باشند که به شرکت ویا فروشگاه شما مراجعه کرده اند. در زیر به برخی از مواردی که به شما کمک می کند لیست شماره های مناسبی از مشتریان را جمع آوری نموده و بتوانید آنها را حفظ نمایید، آورده شده است:

مجزا کردن مشتریان

توجه داشته باشید که شماره افرادی را در لیست مخاطبان خود قرار دهید که تمایل به انجام این کار را داشته باشند. در صورتی که بدون اطلاع و یا رضایت شخص نسبت به ارسال پیامک تبلیغاتیاقدام نمایید ، بدون شک ذهنیت مشتری نسبت به نام و برند کاری شما تغییر خواهد کرد و به جای تاثیر مثبت ، ممکن است هیچ وقت به شما مراجعه نکند.

جمع آوری اطلاعات مشتری

روش اول : استفاده از فرمهای کاغذی ارائه شده پس از مراجعه

روش دوم : تماس تلفنی با مشتری باعث می شود که مخاطب احساس کند به اندازه کافی به وی اهمیت داده شده است. وحس مشتری مداری در وی پرورانده می شود.

روش سوم : ارسال کد به مشتری و ارسال پاسخ هوشمند و اتوماتیک برای ثبت آنها در بانک اطلاعاتی شما.

ارسال هدفمند

بدون دلیل برای مشتریان خود پیام ارسال نکنید. اگر بدون دلیل مناسب اقدام به ارسال پیامکهایخبری و یا تبلیغاتی نمایید، ممکن است موجب نارضایتی افراد شود و از اینکه در لیست شما باشند انصراف دهندو نتوانید اطلاع رسانی خود را به مخاطب خود انجام دهید.

رعایت قواعد

وجود نظم در تبلیغات وارتباطات شما، باعث می شود که ذهنیت خوبی برای مشتری به وجود بیاید درنتیجه تبلیغات خود را بر اساس قوانین مشخص و بر اساس قواعد تعریف شده انجام دهید..

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی درشبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

ل رایگان,spayam,



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/4/18:: 12:3 عصر     |     () نظر
   1   2   3      >