سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سالمند از اینکه نزد جوان بنشیند و از او دانش آموزد، خجالت نکشد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
سوشال پیام

مطالعات متعددی برای کشف رابطه میان کار و شادی انجام شده که نتایج آنها نشان می دهد, شاد شدن از طریق کار کردن انتخابی است نه تصادفی. 

ارزش‌های شرکتتان را شناسائی کنید. زمانی‌که شما یک تصویر جامع از اهداف مشترک داشته باشید انگیزه بیشتری می‌یابید تا در رسیدن به اهداف، شرکت کنید و کمک کنید تا به چشم‌انداز مشترک برسید.

درحین کار یک زنگ تفریح به خودتان بدهید. زنگ های تفریح فرصت مناسبی را برای تامل کردن فراهم می آورند. در چنین زمان هایی اغلب ایده های برتر و عمیق تر نسبت به زندگی پدیدار می شوند.

دنبال بهانه برای جشن گرفتن باشید. جشن ها را ساده برگزار کنید. اگر مقداری فکر کنید، میشود آن ها را ارزان یا بدون هزینه برگزار کرد. اگر کمی بگردید، موضوعات زیادی پیدا می کنید که میشود برایشان جشن گرفت.

وقتی از محل کارتان بیرون رفتید, مشکلات کاریتان را از ذهن تان پاک کنید. همان طور که موقع رفتن به خانه با همکاران خود خداحافظی می کنید, با مشکلات کاری هم خداحافظی کنید. فردا صبح دوباره می توانید نگران آنها شوید!

اگر نظر جالبی در مورد شرکت دارید ویا اگر چیزی در محیط کار شما را ناراحت می‌کند، با مدیرتان در میان بگذارید. ایده های جالب شما باعث ارتقاء استقلال شخصی شما می‌شود و نشان می‌دهد که در مورد آینده شرکت دلسوز هستید. وناراحتی های شما در محیط کار به مرور احساس بدتری به شما می دهد در صورتی‌که صحبت در مورد آن می‌تواند مشکل را کامل برطرف کند.

اما مدیران موفق مصمم هستند که زمانی را هم برای کمک به برقراری ارتباط بین اعضاء تیمشان اختصاص دهند و این ارتباط فقط برای انجام کارها نیست، بلکه برای ایجاد احساسات مثبت به همراه کمی شاد بودن است.

 

ترفندهای زیادی را میتوان به کار گرفت که در محیط کاری در شرایط شادی قرار بگیرید از این میان چندین راهکار انتخاب شده که در ذیل به شرح آنها می پردازیم.

1- زیباسازی و تزئین محیط کار

انجام کارهای جزئی مانند گذاشتن یک قاب عکس زیبا بر روی میز کار یا یک گلدان کوچک در روی میز و ... همه آن مواردی که سبب شادی شما می شود. لذت بردن از فضایی که در آن کار میکنید علاوه بر افزایش روحیه شاد در شما سبب انجام هرچه بهتر کارها می شود.

2- نوشیدن 2 الی 3 لیتر آب در طول روز

نوشیدن به اندازه کافی  آب در طی روز به خصوص 2 الی 3 لیتر سبب افزایش H2O موجود در آن از کسالت و خواب آلودگی جلوگیری می کند. لذا سعی کنید در طول روز چند لیتر آب نوشیده و همواره از غذاهایی استفاده کنید که کمی مرطوب باشند.

3- همواره به خود انرژی مثبت دهید

همواره سعی کنید از خود تعریف کنید این امر را به خود بقبولانید که شما فردی عالی در انجام کارهای خود هستید. این کار سبب افزایش اعتماد به نفسدر شما خواهد شد.

4- استفاده از گلدان در محیط کار

استفاده از گیاهان و سبزینه ها سبب آرامش شما در محیط کاری میشود. به طور مثال می توانید از گل آلوئه ورا استفاده کنید که سبب جلوگیری از آفتاب سوختگی می شود و یا یک گلدان گل یاس که سبب آرامش اعصاب و فکر شما می شود.

5- استفاده از ظروف واقعی

استفاده از فنجان و یا بشقاب واقعی سبب می شود احساس راحتی بیشتری در محیط کاری خود داشته باشد. لذا می توانید استفاده از ظروف یکبار مصرف را کاهش دهید.

6- تعیین اهداف کوچک برای خود

در آغاز صبح لیست کوچکی از کارهایی که باید انجام دهید را آماده کنید تا از میزان دلهره خود در هنگام انجام کارها بکاهید.

7- لحظه‌ای استراحت کنید

لحظاتی که در هنگام انجام کار احساس می کنید دارای عدم تمرکز در انجام امور کاری خود هستید لحظه ای را استراحت کنید تا مجدد تمرکز خود را بدست آورید.

 

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی و ارسال پیام کوتاه میباشد. سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشور به تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت و کیفیت مناسب و پنل رایگان می باشد. همچنین با 10000 تومان می توانید یک خط اختصاصی 5000 داشته باشید.

بر حسب نیاز برخی مشتریان به ارسال پیام کوتاه ،این سرویس با شماره 50001299 و هزینه تمام شده هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

32327132-017

09114088060

www.spayam.ir

 

 

عناوین مرتبط: 

7 عامل کلیدی موفقیت در یک کسب‌وکار خدماتی

مزایای کار در منزل

آیا شما فرد موفقی هستید؟

رهبری موفق چگونه است؟



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/12/9:: 9:2 صبح     |     () نظر

تلفن شرکتتان زنگ نمی‌خورد؟ سفارشاتتان کاهش یافته اند؟ مشتریان به سوی شما نمی‌آیند؟

خوب، پس وقت آن رسیده که دست به کار شوید. ولی بهتر است قبل از اینکه خود را درگیر پیدا کردن مشتری جدید کنید، به کسانی که قبلا جذب شما شده اند رجوع کرده و با آنها تماس بگیرید.
اکثر کسب‌وکار ها گمان می‌کنند که با انجام یک معامله، دیگر کارشان با مشتریشان تمام شده و نیازی نیست که دوباره ارتباطی با آن مشتری برقرار کنند. در صورتی که چنین ذهنیتی کاملا مخرب است و مشتری قدیمی می‌تواند منبعی برای فروش های آینده شما باشد.

شما باید یک برنامه ریزیه مناسب داشته باشید:

یک لیست تهیه کنید؛ هر کسب‌وکاری اطلاعات ارتباطاتی خود را به صورت سازماندهی شده نگه‌داری می‌کند. روش های بایگانی متفاوتی وجود دارد و یکی از این روش ها تهیه لیست به کمک نرم‌افزار اکسل است. اکسل این امکان را در اختیار شما گذاشته تا تمام اطلاعات مشتریان قبلی خود شامل تلفن، ایمیل، آدرس و غیره را یکجا جمع‌آوری کنید.

 

فکر کنید و تصمیم بگیرید که میخواهید چه چیزی را بیان کنید

حتما لازم نیست برای برقراری ارتباط با یک مشتری به دنبال دلیلی بگردید تا او را توجیه کنید.فراموش نکنید که بدون ارتباطات قوی نمی‌توانید خدمات خود را به صورت عمده عرضه کنید؛پس نهایت سعی خود را در ارتباط گیری با مشتری کنید و نگذارید به راحتی از ذهن‌شان محو شوید. زیرا همان موقع است که رقیبان شما از راه می‌رسند.

به درستی متدهای ارتباطی خود را انتخاب کنید

تماس‌های تلفنی یکی از روش‌های مستقیم ارتباط گیری هستند که اکثرا مفید و موثر واقع می‌شوند و همچون خبرنامه‌ها و ایمیل‌ها به راحتی نادیده گرفته نمی‌شوند. البته کاملا مشخص است که تماس‌های تلفنی زمان بسیاری از شما می‌گیرند و بهتر است این نوع روش را برای مشتریانی به کار ببرید که از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. از طرفی می‌توانید برای مشتریان دیگرتان ایمیل ارسال کنید؛ البته این ایمیل‌ها در صورتی Spam نمی شوند که آنها را به کمک نرم‌افزارهای ارسال ایمیل شخصی سازی کنید.

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی و ارسال پیام کوتاه میباشد. سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشور به تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت و کیفیت مناسب و پنل رایگان می باشد. همچنین با 10000 تومان می توانید یک خط اختصاصی 5000 داشته باشید.

بر حسب نیاز برخی مشتریان به ارسال پیام کوتاه ،این سرویس با شماره 50001299 و هزینه تمام شده هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

32327132-017

09114088060

www.spayam.ir

 

عناوین مرتبط:

مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟

ارتباط سریع پیامکی

کاربردهای پیام کوتاه در دنیای امروز

بازاریابی پیامکی و ارتباط پیامکی

ارتباط با مشتری CRM



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/12/8:: 10:25 صبح     |     () نظر