سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خوی ها، بخشش های خداوند ـ عزّوجلّ ـ است . لذا هرگاه خداوند بنده ای را دوست بدارد، به او خویی خوش می بخشد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
سوشال پیام

برای اینکه در ارسال پیامک خود بتوانید آنگونه که باید مشتریان جدید جذب کنید و همچنین اطلاعات و آگهی تبلیغاتیتان را به افراد مورد نظر برسانید باید قبل از هرکار آنهارا مشخص کنید تا بتوانید ارسال هدفمند و پربازده داشته باشید.

بعد از شناسایی بازار هدف خود بر اساس کدپستی می توانید ارسال انبوه انجام دهید. بدین طریق در هرنقطه از ایران می توانید مشتریان خاص خود را داشته باشید.

در سامانه پیامکی سوشال ارسال دقیقتری نسبت به ارسال کدپستی و منطقه ای وجود دارد که شمارا به هدفتان نزدیکتر میکند. در این روش شما میتوانید پیامک های خود را به محدوده سنی خاص و یا جنس مشخص محدود کنید. حتی درخواست پیامک انبوه شما میتواند ترکیبی از این دو شرط را داشته باشد و در محدوده جغرافیایی خاصی ارسال شود.

شما به عنوان یک فروشنده و مدیرعامل یک شرکت خدماتی و یا یک بیزینس من آزاد میتوانید در هر بازه ای از مخاطبین و دارندگان تلفن همراه و خدمات و محصولات خود را عرضه کنید .

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی میباشد. سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشور به تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

32327132-017

09114088060

www.spayam.ir

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

 

عناوین مرتبط:

تاثیرگذاری بیشتر پیامک های تبلیغاتی

زمان تاثیر پیامک تبلیغاتی

ارسال انبوه بدون نیاز به پنل

موفقیت در بازاریابی پیامکی

با پیش شماره ی مورد نظر پیامک ارسال کنید

مخاطب پیام هایتان را تفکیک کنید

ارسال اس ام اس در سامانه رایگان spayam



نوشته شده توسط سوشال پیام 95/5/19:: 12:34 عصر     |     () نظر