سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندوه خوردن نیم کهنسال شدن است . [نهج البلاغه]
سوشال پیام

استخدام نیروی کار ماهر و توانمند همواره از دغدغه های اصلی همه مجموعه ها و شرکت ها است. بنابراین استخدام نیروی انسانی ازحمله موارد حساس در هر حوزه ای محسوب می شود.

پس پیدا کردن راهی برای انتشار آگهی استخدام و اعلام نیازمندی خود برای استخدام افراد بسیار مهم و حیاتی است. استفاده روش های سنتی مانند کپی آگهی در مراکز و یا روزنامه های نیازمندی در هدایت شرکت ها و نیروی کار به سمت یکدیگر شاید آنقدر تاثیرگذار نباشد.

ازجمله روشی که اخیرا مورد توجه بسیاری از شرکت ها قرار گرفته و طی مطالعات اخیر بیشترین درصد استخدامی هم از نظر نیروی کار و هم کارفرما از این روش انجام می شود، ارسال و یا دریافت پیامک نیازمندی استخدامی است.

به صورتیکه شرکت ها با شناخت بازار هدف و ارسال پیامک به جنسیت و رده سنی و یا تخصص مورد نظر می توانند با افرادی در ارتباط باشند که در حیطه دایره هدف آنها گنجانده می شود و از طرفی افرادی با رده سنی و یا سطح تحصیلات جویای کار می توانند بدون اتلاف وقت و کمترین واسطه به بازار کار معرفی شوند.

بنابراین بسیاری از شر کت ها می توانند با استفاده از سامانه پیامکی و مشاوره کارشناسان شرکت بازار هدف مناسب خود را برای ارسال پیامک تشخیص دهند و با ارسال پیامک و اعلام نیازمندی خود افراد مناسب جذب کنند.

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی میباشد. سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشور به تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

32327132-017

09114088060

www.spayam.ir

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

 

عناوین مرتبط:

ارسال گروهی

تاثیرگذاری بیشتر پیامک های تبلیغاتی

کاربرد پیامک برای افزایش بازدهی کارکنان

زمان تاثیر پیامک تبلیغاتی

گزارش پیام ارسالی

ارتباط از طریق پیامک



نوشته شده توسط سوشال پیام 95/5/17:: 12:22 عصر     |     () نظر