سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ چون خبر غارت بردن یاران معاویه را بر أنبار شنید خود پیاده به راه افتاد تا به نخیله رسید . مردم در نخیله بدو پیوستند و گفتند اى امیر مؤمنان ما کار آنان را کفایت مى‏کنیم . امام فرمود : ] شما از عهده کار خود بر نمى‏آیید چگونه کار دیگرى را برایم کفایت مى‏نمایید ؟ اگر پیش از من رعیت از ستم فرمانروایان مى‏نالید ، امروز من از ستم رعیت خود مى‏نالم . گویى من پیروم و آنان پیشوا ، من محکومم و آنها فرمانروا . [ چون امام این سخن را ضمن گفتارى درازى فرمود که گزیده آن را در خطبه‏ها آوردم ، دو مرد از یاران وى نزد او آمدند ، یکى از آن دو گفت : من جز خودم و برادرم را در اختیار ندارم ، اى امیر مؤمنان فرمان ده تا انجام دهم امام فرمود : ] شما کجا و آنچه من مى‏خواهم کجا ؟ [نهج البلاغه]
سوشال پیام

قبل از تهیه هر پنل پیامکی سوالات زیر را از خود بپرسید و تحقیق کنید و در نهایت تصمیم به خرید بگیرید. اگر راجع به سامانه پیامکی و بازاریابی با پیامک اطلاعات کافی نداشته باشید در نهایت با مشکل مواجه خواهید شد. پاسخ این سوالات در انتخاب سامانه پیامکی شما تاثیرگذار خواهد بود.

چگونگی تاثیر بازاریابی پیامکی بر کسب و کار

پیش از آنکه بر روی یکی از شرکت های ارائه دهنده های پنل اس ام اس سرمایه گذاری کنید، باید از اینکه این خدمات چگونه می تواند در خدمت شما باشد، آگاهی کامل داشته باشید. از سامانه ارسال اس ام اس انبوه خود بپرسید که این خدمات چگونه می تواند بر روی فروش و وفاداری مشتریانتان تاثیر داشته باشد. هر چه بیشتر بدانید، درک بهتری از بازاریابی پیامکی خواهید داشت و هر چه درک شما بیشتر باشد، مطمئنا کسب و کار شما بیشتر رونق خواهد داشت.

تعداد پیامک های ارسالی

شاید در ابتدا این سوال بی ربط باشد، اما در حقیقت دانستن پاسخ این سوال بسیار مهم است. اگر در طول یک ماه تعداد بسیاری پیامک بفرستید، در نهایت تعداد بسیار زیادی از اعضا و مشترکین شما، اشتراک خود را لغو خواهند کرد. اما، اگر در طول یک ماه تعداد بسیار کمی پیامک ارسال کنید، مشترکان شما وجود شما را فراموش خواهند کرد. پس حتما حد تعادل را رعایت کنید.

گسترش مشترکان خبرنامه ی پیامکی

چنانچه شما قصد گسترش اعضای خبرنامه پیامکی خود را دارید راه کارهای بسیاری وجود دارد ولی همه آن ها به یک موضوع ختم می شود آن هم ارائه یک پیشنهاد ترغیب کننده که به راحتی افراد ر ا به سمت خود جذب کند و آن ها  نیز به سایر افراد پیشنهاد ملحق شدن به خبرنامه پیامکی شما را بدهند. در واقع افرادی که در بازاریابی پیامکی موفق هستند افرادی هستند که با استفاده از ارائه پیشنهاد ترغیب کننده پیش می روند. یکی دیگر از راهکارهایی که می توانید از آن استفاده کنید می تواند این موضوع باشد ؛ زمانیکه مشتریانتان در خبرنامه پیامکی تان عضو شدند، در ازای هر خرید به آنها هدیه ای رایگان ارائه کنید.

تحلیل نتایج بازاریابی اس ام اسی

اگر شما از سامانه سوشال پیام استفاده می کنید، ما گزارش پیام های ارسالی را در اختیار شما قرار می دهیم. در هر ماه، می توانید با بررسی آمارها و تحلیل های کمپین تبلیغاتی خود مشاهده کنید که کدام یک از پیامک های شما موفق عمل کرده است و کدام نه. بازاریابی بدون داشتن آمار و اطلاعات حاصل از تحقیق، هیچ گاه موفق نخواهد بود.

پاسخگویی پیامک در تمامی شرایط

این یک امر تایید شده است اما شما به تنهایی باید این مسئله را برای خود ثابت کنید، پیش از آنکه دست به اقدام بزرگی بزنید. ما همیشه به مشتریان خود پیشنهاد می کنیم در بازاریابی های طولانی مدت سرمایه گذاری نمایند. به همین دلیل است که بازاریابی پیامکی بهترین پیشنهاد می باشد.

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی میباشد. سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشور به تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

32327132-017

09114088060

www.spayam.ir

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

 

عناوین مرتبط:

تاثیرگذاری بیشتر پیامک های تبلیغاتی

کاربرد پیامک برای افزایش بازدهی کارکنان

شروع یک بازاریابی پیامکی موفق

زمان تاثیر پیامک تبلیغاتی

راهنمای استفاده از بازاریابی پیامکی

گزارش پیام ارسالی

6استراتژی بازاریابی پیامکی که به شما کمک می کند

راهنمای خرید و شارژ انلاین سامانه پیامکی

رونق کسب و کار با بازاریابی پیامکی

نکات پیامکی



نوشته شده توسط سوشال پیام 95/5/13:: 12:57 عصر     |     () نظر