سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش دو گونه است [ در طبیعت [سرشته و [ به گوش [شنیده و تا سرشته نباشد، شنیده سود ندهد . [امام علی علیه السلام]
سوشال پیام

وقتی کسب و کاری را شروع کرده اید در برنامه آتی خود گسترش کسب و کار و افزایش فروش را دارید پس قطعا بدنبال راه حلی برای رسیدن به آنچه که برنامه ریزی کرده اید هستید.

همه ما برای رسیدن به پول دست به کسب وکار میزنیم. ابتدای هرکاری بسیار دلگرم کننده است و خود را امیدوار میکنیم که بزودی درآمدمان زیاد می شود. اما بعد از مدتی بسیار کسل کننده و طاقت فرسا می شود. باید شما بتوانید دلایل کار خود را بررسی کنید و دلیل افت و سقوط درآمد خود را بیابید. در این مقاله به مواردی که ممکن است باعث بروز چنین حالتی می شود اشاره شده است:

شما نمی توانید زمان خود را مدیریت کنید

زمانبندی برنامه های شما کاملا نا منظم است. هر روز صبح، با زنگ هشدار ساعت خود بیدار می شود و این تمامی روز شما را خراب می کند. شما نمی دانید چگونه کارهای خود را اولویت بندی نمایید. نوشتن یک مقاله برای یک روزنامه معتبر به اندازه کشف دلایل فروش کمتر فروشگاه شما اهمیت دارد. سعی کنید که برنامه ریزی دقیقی برای خود داشته باشید.

شما هیچ وقت نیمه پر لیوان را نمی بینید

کافی است که یکی از مشتریان از تجارت شما انتقاد ساده ای بکند، همین کار می تواند تمام روز شما را خراب کند. حتی انتقاد سازنده نیز می تواند شما را ناراحت کند و مانع خلاقیت شما بشود. توقع دارید مردم همیشه از خدمات و محصولات شما راضی باشند.

معنای موفقیت برای شما در پول نهفته شده است

مطمئنا، داشتن درآمد بسیار مهم است. در واقع همان دلیل اصلی است که شما را در تجارتتان نجات می دهد. اما شما نباید میران موفقیت خود را با میزان درآمدتان بسنجید. اگر شما در سه ماه اولیه ای که فعالیت خود را آغاز کرده اید درآمد هنگفتی به دست نیاورید، خود را انسانی شکست خورده می دانید و می خواهید که همه چیز را رها کنید.

برای فروش بیشتر خود زمان تعیین می کنید

همیشه به خود می گویید که “اگر در این مدت نتوانم پول زیادی به دست آورم یا محصولاتم را بفروشم، این کار را رها می کنم.” مشوق اصلی شما کارتان نیست، بلکه پول است. اگر به شغل خود علاقه نداشته باشید مطمئنا نمی توانید در آن موفق باشید.

می خواهید همه چیز را تحت کنترل خود داشته باشید

همیشه می خواهید همه چیز تحت کنترل خودتان باشد، زیرا نمی توانید حتی در کارهای ساده نیز به دیگران اعتماد کنید. تلفن ها را خودتان جواب می دهید، محصولات را خودتان بسته بندی و ارسال می کنید و … .

پس هرچه زودتر مسائل این چنینی را از سر راه خود بردارید تا موفقیت شما را تحت الشعاع قرار ندهد.

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی میباشد. سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشور به تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

32327132-017

09114088060

www.spayam.ir

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

 

عناوین مرتبط:

مدیریت و افزایش کارایی بازاریابی

7 عامل موفقیت در بازاریابی پیامکی‌تان

عوامل موفقیت در بازاریابی پیامکی

موفقیت در بازاریابی پیامکی

دستیابی به خواسته مشتریان با خبرنامه پیامکی

عدم دریافت پیامک تبلیغاتی



نوشته شده توسط سوشال پیام 95/5/18:: 12:32 عصر     |     () نظر