سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، وزیر نیکویی برای ایمان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
سوشال پیام

متفاوت بودن یکی از عوامل جذب مشتری می باشد که متفاوت بودن در پیامک تبلیغاتی از این قاعده مستثنا نیست.

در تبلیغات پیامکی به نسبت سایر تبلیغات ها متفاوت بودن کار سختی است ، اما ما برای متفاوت بودن در این زمینه ایده هایی به شما نشان ارائه می دهیم  :

·         بکار بردن نام مخاطب در ابتدای پیام:

برای خوانده شدن پیام حتما شماره موبایل مشتریان خود را با نامشان جمع آوری کنید و در هنگام ارسال پیامک تبلیغاتی حتما نام مشتری را در ابتدای پیامک قید کنید ، برای انجام این کار می توانید از ارسال از دفترچه تلفن سامانه پیامک استفاده نمایید .

·         استفاده از خطاب مناسب:

در ابتدای پیام کوتاه حتما از واژه مشتری گرامی ، مشترک گرامی ، آقای دکتر و … استفاده نمایید.

استفاده ازاین روش در صورت نداشتن نام مشتری بسیار مناسب است.

·         از ارسال فلش استفاده نکنید :

پیامهایی که بصورت فلش ارسال می گردند وارد جعبه دریافتی تلفن همراه نمی شوند وامکان خواندن مجدد پیام وجود ندارد.

·         جملات جذاب بجای تبلیغات مستقیم:

دراکثر موارد پیامهایی که بطور مستقیم ارائه محصول ویاخدمتی را دربردارند توسط گیرنده پاک می شوند، پیشنهاد می شود از جملات متفاوت در پیامک ها استفاده نمایید و در نهایت مشخصات و تبلیغات خودتان را به اختصار بیان نمایید.

·         تخفیفات پیامکی:

برای گیرندگان پیامتان امتیاز قائل شوید که با نشان دادن پیامک به فروشگاه یا شرکت یا مجموعه شما از تخفیف ویژه ای بهره مند می گردند.

·         متن کوتاه:

کوتاه بودن متن پیام در کلمه ی پیامک گنجانده شده است پس از ارسال پیامهای بلند خودداری کنید. علاوه بر این ممکن است پیامهای بلند شکسته (ناقص) به دست مشتریان برسد که دراین صورت هیچ نتیجه ای در پی نخواهد داشت.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

 

www.spayam.ir



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/4/16:: 9:49 صبح     |     () نظر

از آنجایی که مشاغل کوچک به ارسال پیام‌‎های رایگان در شبکه‌‎های رسانه‌‎ای اجتماعی روی آورده‎اند، برای حضور آنلاین دست به کارهای زیادی می زنند واین نشان می دهد در سال آینده پول بیش‌تری صرف تبلیغات در سایت‌‎هایی چون فیس‌بوک، لینکدین و توییتر کنند. هرچه مشاغل بزرگ‌تر بیش‌تر از تبلیغات و تاکتیک‌‎های بازاریابی هدفمند، مانند ارسال ایمیل، استفاده میکنند.

بنا بر این گزارش، نزدیک به 80 درصد از مشاغل کوچک تمایل به صرف هزینه‎ی تبلیغاتی در شبکه‌‎های اجتماعی دارند وحدود 40 درصد از انها که در سال 1000 دلار صرف تبلیغات می‌کنند تمایل دارند در سال آینده هزینه‎ی بیش‌تری صرف تبلیغات کنند.

این نظرسنجی نشان می‌‎دهد که ازمیان راهکارهای بازاریابی، همچنان بازاریابی ایمیلی از اولویت‌‎های مشاغل کوچک است. بیش‌تر از سه‌ چهارم پاسخ دهندگان در طی سال گذشته برای مشتریان ایمیل تبلیغاتی فرستادند و نزدیک به 20 درصد نیز تصمیم دارند این نوع بازاریابی را در سال آینده افزایش دهند.

استفاده از خدمات یا پلت‎فرم ایمیلی مانند کانستنت کانتکت (Constant Contact) یا میل‌ چیمپ (MailChimp) همچنان افزایش خواهد یافت و قریب 42 درصد از پلت‎فرم‌‎های ایمیل استفاده خواهند کرد. این رقم در سال گذشته 31 درصد بود.

گزارش دیگری نشان می دهد که مشاغل کوچک در پلتفرمهای رسانه ای اجتماعی دیگر هم فعالیت میکنند یعنی نزدیک به 72 درصد مشاغل کوچک تا متوسط مورد بررسی اعلام کردند که از فیسبوک، توییترو... استفاده می‎‌کنند، و بیش از نیمی از آن‌ها (52 درصد) صفحه‎‌ای در فیس‌بوک دارند. یک‌ چهارم دیگر اعلام کردند که در گوگل ‌پلاس صفحه دارند.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/4/15:: 11:12 صبح     |     () نظر

 

وقتی  که می خواهید به بازاریابی اینترنتی برای کسب و کار خود از طریق شبکه های اجتماعی بپردازید، باید بدانید که چند نکته و اصول اساسی وجود دارد که حتماً باید از آنها پیروی نمایید. این نکات برای ایجاد ارتباطات در سایت های رسانه اجتماعی مانند تویتر، فیس بوک و همچنین خدمات اجتماعی   Social Bookmarking مانند Digg، Stumbleupon و Reddit می باشد – هر چند شاید در مورد دوم اندکی کمتر مطرح باشد.


موفقیت از طریق بازاریابی شبکه های اجتماعی در واقع کلاً اعمال نفوذ از طریق ارتباطات می باشد. اگر شما به طور کامل جذب کار خودتان شده اید و فقط به خاطر منافع خودتان با دیگران معاشرت می کنید، باید بدانید که زمان زیادی باید برای ایجاد طرفداران وفادار صرف نمایید. این چند نکته به شما کمک می کند تا در امر بازاریابی شبکه های اجتماعی در مسیر درستی قرار بگیرید و بتوانید کسب و کار اینترنتی خود را به سرعت با استفاده از این رسانه های اجتماعی گسترش دهید.

*فرهنگ مخاطبین خود را بشناسید

قبل از اینکه بیش از حد هیجان زده شوید و شروع به ارسال درخواست دوستی به افراد کنید و یا در هر جایی به دنبال مردم بیافتید، سعی کنید خیلی راحت بفهمید که افراد با شما و کسب و کار تان چگونه در تعامل هستند. ببینید مردم چگونه پاسخ یکدیگر را می دهند و احساسی که از طریق زبان و ادبیات آنها منتقل می شود را دریابید.

همچنین قوانین و مقرراتی که افراد هنگام تعامل و ارتباط با یکدیگر رعایت می کنند را درک نمایید. به طور کلی افراد از چند کیلومتری هم اسپمر ها را می شناسند و حس می کنند. زیرا در اغلب اوقات اسپمرها به شیوهء بقیه افراد عادی تعامل نمی کنند. اگر می خواهید رفتار شما و نحوهء ارتباط تان مانند اسپمرها نباشد، پس سعی کنید این قوانین و مقررات تعامل در شبکه های اجتماعی را رعایت نمایید.

 

*با سرعت بالا شبکه های خودرا گسترش دهید

یکی دیگر از چیزهایی که می تواند شما را بد جلوه دهد، تلاش برای بالا بردن و گسترش سریع آمار تعداد دوستان و طرفداران تان آن هم با سرعتی بیش از حد معمول می باشد. داشتن 10 طرفدار و ناگهان پیدا شدن 500 طرفدار دیگر، موجب می شود که افراد به این موضوع فکر کنند که در وب سایت شما چه اتفاقاتی می افتد و این امر احتمالاً موجب می شود که تمایلی به شناخت شما پیدا نکنند.

اما اگر تعداد دوستان خود را به صورت طبیعی تر افزایش دهید، به نظر کمی بهتر است و در دراز مدت تعداد بیشتری از افراد علاقمند به ایجاد ارتباط با شما خواهند بود. همچنین یک یدیگر از کلید های موفقیت در بازاریابی شبکه های اجتماعی داشتن طرفداران و مخاطبانی در سطح مناسب می باشد – در واقع نباید فقط به کیفیت اهمیت دهید.

داشتن 50 دوست که زمانی را صرف نزدیکی و آشنایی با آنها کرده اید (که تبدیل به پیروان وفادار شده باشند) بهتر از چند صد نفری است که فقط آمار لیست دوستان شما را بالا برده اند و فقط لیست شما را پر کرده اند.

*علاقه خود را به دیگران نشان دهید

یکی از راه هایی که شما می توانید شبکه و کسب و کار اینترنتی خود را به سرعت گسترش دهید این است که به دیگران نشان دهید که به فعالیت ها و کارهایی که آنها انجام می دهند علاقمند هستید. البته نه با ارسال یک ایمیل پیش فرض، بلکه با خواندن مشخصات فردی در پروفایل افراد و دیدن وب سایت شان و ارسال یک پیغام شخصی؛ تا به آنها نشان دهید که به آنها و فعالیت های آنها اهمیت می دهید. 

با این کار اکثر افرادی که برای آنها درخواست دوستی ارسال کرده اید، آن را می پذیرند و یا به زبان ساده تر باید بگوییم که پیگیر کارهای مخاطبان خود باشید تا آنها نیز در عوض پیگیر شما شوند – از این رو برای رشد شبکهء خود از رویکرد "گاهی موفق،گاهی مغلوب" اجتناب نمایید.

*پاسخ به کامنت ها

اگر شخصی بر روی wall شما چیزی نوشت و یا به موضوعی اشاره کرد، باید برای پاسخ به نظر و مطلب آن فرد وقت بگذارید. این موضوع به افراد اطمینان می دهد که یک فرد واقعی پشت صفحهء کاربری شما نشسته و کمک زیادی به ایجاد اعتماد در میان طرفداران و مخاطبین شما خواهد کرد. 

بدیهی است هنگامی که ارتباطات شما گسترش یابد، مطمئناً پاسخ به تک تک افراد کمی مشکل خواهد بود. اما در مراحل اولیه شما باید سعی کنید برای هر یک از طرفداران و پیروان خود کاری انجام دهید که حس فوق العاده ویژه ای در آنها ایجاد شود

 

*مطالب افراد دیگر را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری و retweeting مطالبی که افراد ارسال کرده اند می تواند اعتماد و علاقه زیادی بین افراد و پیروان شما را افزایش دهد. اولاً نشان می دهد که شما در وب سایت به عنوان یک شخص معمولی حضور دارید و فقط برای ارسال لینک وب سایت تان به افراد در آن محیط قرار نگرفته اید. 

هر مطلب مرتبطی که شما به اشتراک می گذارید، ارزش و اعتباری را برای آنهایی که مطالب را برایشان به اشتراک گذاشته اید اضافه می نماید. اکثر مواقع آنها به همین دلیل به شما به همان اندازه علاقه مند می شوند که خود شما مطلب ایجاد نمایید. 

ثانیاً این امر به پیروان شما نشان می دهد که اگر هر یک از آنها یک مطلب با کیفیت ایجاد کنند، شانس اینکه شما زمان خود را صرف اشتراک گذاری مطالب آنها نمایید، وجود خواهد داشت.

*از دیگران یاد بگیرید

اگر هنوز به انجام کاری که برای موفقیت در بازاریابی شبکه های اجتماعی مطمئن نیستید، باید بدانید که یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید، نگاه کردن به کارهای کسانی است که در حال حاضر در این کار موفق هستند و ببینید که آنها چگونه و از چه روشی کار انجام می دهند.

با افرادی که اهداف آنها با شما یکی است ملاقات نمایید که دارای تعداد زیادی دوست و طرفدار هستند و ببینید که آنها چطور با مخاطبان خود در شبکه در تعامل هستند. تکنیک های مختلفی که آنها به کار می برند را یاد بگیرید و راهی را پیدا کنید که شما هم بتوانید از طریق بازاریابی شبکه های اجتماعی مانند آنها طرفداران خود را گسترش دهید.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/4/14:: 9:54 صبح     |     () نظر

 

یکی از بخش های مهم و حساس بازاریابی، ارتباطات است و موثرترین و سود مند ترین شیوه مدیریت آن مفهومی است که ارتباطات یکپارچه بازاریابینامیده می شود. یکی از اجزای تشکیل دهنده بازاریابی ترویج است و آن چگونگی ارتباط ما با مشتری را بیان می کند. برای ترویج موثر خودتان، شما بایستی مشتریان و انتظارات آنها را بشناسید  .

اهداف زیادی برای ترویج خودتان وجود دارد مثل ایجاد آگاهی، تحریک تقاضا، تشخیص نیازها ، حفظ مشتریان، جنگ با رقبا و غیره. نباید فراموش کنید که روش شما هر چه باشد فعالیت ترویجی شما باید توجه مشتری را جذب کند، در او علاقه ایجاد کند، او را به خرید تحریک و نحوه خرید را برای او مشخص کند.
برای سالیان سال تبلیغات رسانه ای عمده ترین فعالیت ترویجی بیشتر شرکتها به شمار می رفت. بسیاری از بازاریابان برای کارکردهای بازاریابی و ترویجی مرز تعیین کرده و برای هر یک جداگانه برنامه ریزی ، مدیریت ، بودجه بندی و هدف گذاری می کردند. این شرکت ها از فهم این حقیقت غافل بودند که طیف گسترده ابزارهای بازاریابی و ترویجی بایستی برای ارتباط موثر هماهنگ شوند تا یک تصویر منسجم برای بازار هدف ارائه نمایند.

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/4/13:: 2:42 عصر     |     () نظر

هدف از طراحی یک آگهی تبلیغاتی جذب هرچه بیشتر مخاطب و افزایش فروش می باشد و متن آگهی تبلیغاتی نقش مهمی در این امر خواهد داشت، این تبلیغات میتواند توسط بنرهای اینترنتی،پیام کوتاه،تراکت و بروشور و حتی وبسایت خود شما مورد استفاده قرار گیرد.

وقتی می خواهید متن آگهی را بنویسید، مکان آرامی را انتخاب کنید مثلا زمانی که در یک کافه با دوستتان نشسته‌اید و در حال صحبت کردن هستید و دوستتان به شما می‌‌گوید: « از چایی که در محل کارش استفاده می‌شود راضی نیست و از شما می خواهد پیشنهاد بهتر به او کنید».

شما می توانید همان چیزی را در متن آگهی تبلیغاتی بنویسید که در جواب دوستتان می خواهید بگویید .

9 نکته مهم در نگارش متن آگهی:

1-      نباید حاشیه بروید بهتر است همان اول متن آگهی تبلیغاتی به موضوع اصلی اشاره کنید.

2-      همیشه در آگهی ها باید گفته هایتان را با دلایل و شواهد واقعی اثبات کنید، برای مثال استفاده از نظرات مشتریان قبلی می تواند تاثیر بسزایی در بازدهی متن آگهی تبلیغاتی شما داشته باشد که این کار حس اعتماد را در خواننده به وجود می‌آورد. استفاده از نظر مشتریان مشهور و بنام ، نتیجه بهتری را در پی خواهد داشت زیرا افراد به استناد نظرات آنها اکتفا می کنند و به سمت آن محصول می روند.

3-      بهتر است در متن آگهی تبلیغاتی کلی گویی نداشته باشید. سعی کنید حرف‌هایتان را با دلیل و مدرک بیان کنید البته با شیوه‌ای دوستانه که خواننده را ترغیب به خواندن کل متن آگهی کنید نه اینکه باعث شود برای خواندن وقت نگذارد و در همان ابتدا از خواندن آگهی صرفه نظر کند. اگر شما در همان ابتدای متن انگیزه‌ی لازم برای خواندن را برای مخاطب ایجاد کنید حتی اگر متن تبلیغاتی طولانی هم باشد ، خواننده ترغیب می شود برای آگاه شدن از تمامی اطلاعات تمام آگهی را بخواند .

4-      یکی دیگر از راه های جذب مشتری از طریق آگهی ، نصیحت کردن مخاطب و یا ارائه یک نوع خدمت است. این نوع تبلیغ ها حدود 75 درصد بیشتر از تبلیغاتی که فقط جهت اطلاع رسانی هستند تاثیر دارند و مدت زمان طولاتی‌تری در ذهن خواننده باقی می ماند.

5-      متن آگهی تبلیغاتی را ساده و روان بنویسید و چندبار آن را بازخوانی کنید تا اینکه مطمئن شوید هیچ ایراد دستور زبانی ندارد. برای اینکه حواس خواننده پرت نشود باید به زبان عامه‌ی مردم نزدیک باشد در این صورت بر روی موضوع تمرکز بیشتری خواهند داشت

6-       از به کاربردن کلمات ثقیل خودداری کنید، این موضوع که برخی اعتقاد دارند کلمات باید دهان پر کن باشد بسیار اشتباه است و نتیجه مثبتی به همراه ندارد، زیرا امکان دارد این کلمات برای خوانندگان نامفهوم باشد و این مسئله نیز وجود دارد که شاید کلمه‌ای را نابجا به کار برید و پیام شما در نقطه عکس قرار گیرد.
ساده نویسی هنری است که باید با استفاده از آن متن‌های کوتاه ، روشن و قابل درک را خلق کرد.

7-      تعریف ها و توضیحات بیهوده و اضافی ممنوع! هرگاه دیدید که در متن آگهی تبلیغاتی در مورد موضوع به خصوصی توضیحات بیش از حد داده می شود باید شک کنید که در همان موضوع ضعف دارد.

*اگر نشانه‌های کم‌ سوادی در نگاشتن متن آگهی نمود کند ، نباید هیچ موفقیتی برای آگهی متصور شد و شکست آن حتمی است*

8-       هیچ گاه به تصور اینکه در یک رقابت نگارشی شرکت می کنید و به دنبال جایزه هستید ، متنی را برای آگهی خود ننویسید.

9-       این موضوع را همواره به یاد داشته باشید که با نوشتن متن آگهی تبلیغاتی شما نباید برای خواننده سرگرمی ایجاد کنید بلکه هدف شما باید معرفی درست و دقیق محصول و ارائه اطلاعات برای جذب هر چه بیشتر خواننده باشد.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی درشبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/4/11:: 12:9 عصر     |     () نظر

بازاریابی ویروسی  به معنای پراکندن پیام میان مردم به هر تعداد که ممکن است، بدون این‌ که پولی برای تبلیغات صرف شود. در واقع این نوع بازاریابی، مانند ویروس خود را تکثیر می‌کند و مشتری منتشرکننده آن است.

متداول‌ترین روش برای انجام این نوع بازاریابی شبکه جهانی اینترنت است که با افزایش تعداد کاربران اینترنت، اهمیت آن روز به روز افزایش بیشتری می‌یابد. خریداران کالا و خدمات به صورت online بطور دائم در حال توسعه شبکه خود هستند و بیشتر از گذشته به سایر خریداران برای یادگیری و یا توصیه محصولات و خدمات جدید متکی هستند.

بازاریابی ویروسی که اغلب همان بازاریابی دهان به دهان است یک روش بازاریابی کم هزینه و در عین حال بسیار موثر برای بازار محصولات و خدمات در اینترنت است. سخت ترین ماموریت برای هر شرکتی بدست آوردن و نگه داشتن گروه بزرگی از مشتریان اصلی است.

و قدرت اصلی بازاریابی ویروسی توانایی اش در بدست آوردن گروه بزرگی از افراد علاقمند با هزینه کم است.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir




نوشته شده توسط سوشال پیام 94/4/10:: 1:26 عصر     |     () نظر

بدون داشتن معیارهایی برای ردیابی نحوه انجام کار، بازاریابی و داشتن برنامه های تجاری عملاً بیهوده است. تاجران باید بدانند که چه فاکتورهایی در تجارت آنها موفقیت محسوب می شود و نیز باید بتوانند آنها را اندازه گیری کرده و تفاوت میان مقادیر اندازه گیری شده، معیارهای تعیین شده و شاخص ها را بررسی کنند.

? برای بازاریابی ترکیب سه عامل زیر می تواند به عنوان نقطه شروع در نظر گرفته شود:

1) آگاهی از وضعیت رقبا

2) تعیین نتایج مورد انتظار و منابع مورد نیاز برای رسیدن به آن ها

3) تعیین فاکتورهای موفقیت و معیارهای متناسب با آن اهداف.

? اندازه گیری برای چیست؟

اندازه ها در زندگی همه ما نقش مهمی دارند. برای مثال تعداد ضربان قلب، موجودی حساب بانکی، وزن بدن، مقدار بنزین اتومبیل و…

اگر به این اعداد و ارقام توجه نکنیم خود را به موقعیت های خطرناکی مانند حمله قلبی، چک برگشتی یا تمام شدن بنزین اتومبیل نزدیک کرده ایم.

در دنیای تجارت نیز مشابه همین مسئله صادق است و اگر شرکتی فاکتورهای مهم پیشرفت خود را تشخیص ندهد یا آن ها را ردیابی نکند، احتمال ریسک خود را در تجارت بالا برده است.با کمک معیارهای دقیق و منطقی می توان روش کار مناسب را تشخیص داد و برای رسیدن به اهداف برنامه ریزی کرد. به این ترتیب نیرو و تلاش افراد متمرکز می شود و ضریب اشتباهات پایین می آید. اندازه گیری در واقع سبب می شود که بخش بازاریابی مانند چشم و گوش یک شرکت عمل کند.مسئله مهم دیگر آن است که ایجاد معیارها و ردیابی نتیجه ها نقش مثبتی در توجیه مدیران دارد و باعث صرفه جویی در هزینه های شرکت خواهد شد. این در حالی است که طی تحقیقات انجام شده تنها 38% از مدیران اجرایی آمریکایی در شرکت خود از این معیارها استفاده می کنند و از این تعداد فقط 16% از عملکرد بازاریابی شرکت راضی نبوده اند.

اما درصد نارضایتی در بین گروهی که معیار خاصی را دنبال نمی کنند، به 28% می رسد. به این ترتیب می توان گفت که اندازه گیری سبب بالا رفتن ارزش کار بازاریابی می شود.

? تعریف معیار (metric)

کلمه معیار ممکن است برای افراد نا آشنا با این مفهوم قدری ابهام داشته باشد. برای درک بهتر معنای این کلمه اصطلاحات زیر را تعریف می کنیم:

? مقادیر اندازه گیری شده:

مجموعه مقادیر به دست آمده طی یک بررسی مانند اعداد و ارقام، نسبت ها و درصدهای مربوط به یک شرکت.

? معیارها:

نکات قابل اندازه گیری برای تشخیص درجه نزدیکی به اهداف.

? رکوردها و شاخص ها:

مقادیری که شرکت های دیگر به آن ها رسیده اند و باید در تعیین معیارهای شرکت در نظر گرفته شوند.

? سه مفهوم برای انتخاب معیارهای بازاریابی

برای شناسایی فاکتورهای موفقیت و معیارهای اندازه گیری آن ابتدا باید درک درستی از اهداف شرکت خود داشته باشید. شرکت تازه تاسیسی که به دنبال وارد کردن جنس خود به بازار است مسلماٌ اهداف متفاوتی نسبت به شرکت بزرگی دارد که می خواهد روابط نزدیک تری با مشتریان خود برقرار نماید.

اما تمام افرادی که قصد انتخاب معیارهایی برای سنجش عملکرد بازاریابی دارند باید عواملی را در نظر بگیرند که اثرات مثبت سه مفهوم زیر را داشته باشند:

1) جذب مشتری.

2) حفظ مشتری.

3) کسب درآمد.

اولین وظیفه بخش بازاریابی توانمند کردن یک تشکیلات برای جذب مشتری است. بدون مشتری، نه درآمدی وجود دارد و نه تجارتی!

جذب مشتری شرکت را برای بالا بردن حجم کارهای تجاری خود تقویت خواهد کرد.

البته بازاریابی انتهای کار فروش نیست بلکه در این بخش به مشتری آگاهی داده می شود و سعی بر آن است که توجه مشتری به مسئله مورد نظر معطوف شود. معیارهایی که برای اندازه گیری موفقیت در بازار به کار می روند عبارتند از:

? سرعت افزایش مشتریان

? درصد انتخاب محصول از میان محصولات مشابه

? درجه معروفیت و شهرت

? وسعت توزیع

دومین وظیفه بخش بازاریابی حفظ مشتریان فعلی شرکت و افزایش و فعال کردن هر چه بیشتر آنهاست.این بخش از کار ممکن است قدری مشکل تر باشد و نیاز به سرمایه گذاری داشته باشد زیرا مشتریانی که به سختی از این در وارد شده اند، به آسانی از در دیگر خارج می شوند!

مشکلات و مسائل زیادی وجود دارند که قدرت شما را در این بخش محدود می کنند. اما معیارهای زیر شما را برای اندازه گیری عملکرد شرکت در حفظ مشتری یاری می کند:

? میزان فروش های دائمی و مقطعی

? تعداد مشتریان

? سرعت رشد فروش

? تعداد مشتریان تازه جذب شده

? میزان وفاداری و دفاع مشتریان از شما

سومین وظیفه بخش بازاریابی حضور در بازار و کسب در آمد است. تا سال 1970 درآمد شرکت ها تنها از روی مبالغ دریافتی و اسناد شرکت محاسبه می شد. اما امروزه سرمایه های نامحسوسی مانند خصوصیات و تواناییهای ذهنی و فکری افراد، مشتریان با ارزش، امتیازات کسب شده و حس رضایتمندی مشتریان و… جزء درآمدها محسوب می شوند و می توانند اثر مثبتی روی عملکرد شرکت داشته باشند.

بازاریابان حرفه ای برای بالا بردن درآمدها و حضور در بازار از معیارهای زیر کمک می گیرند:

? میزان سود

? مشتریان با ارزش

? درصد مقبولیت محصولات جدید شرکت

? تعداد طرفداران محصولات شرکت

با توجه به ساختار شرکت برای به دست آوردن حداکثر کارایی و سود باید مجموعه ای از معیارها انتخاب شود و دنباله ای از اعمال به طور پیوسته برای کنترل، آنالیز و گزارش عملکرد، انجام گیرد.

به این ترتیب در طول زمان، اطلاعات با ارزشی به دست می آید که نشان خواهد داد:

? کدام یک از تاکتیک های بازاریابی موثرترند؟

? کدام بخش از افراد پتانسیل خرید بیشتری دارند؟

? کدام مشتریان سود بیشتری را عاید شرکت کرده اند؟

? در کل عملیات فروش چگونه انجام می شود؟

نکته مهم دیگر آن است که این معیارها در اثر گذشت زمان قابل تغییرند. با رشد شرکت و بازار کار، بازاریابان نیز باید بررسی مجددی روی معیارهای خود انجام دهند و آن ها را با اهداف جدید سازگار کنند.رقبای شما ممکن است به شاخص ها و رکوردهای بالاتری دست یابند و معیارهای شما دیگر قابل قبول نباشند. بعضی از معیارها کهنه می شوند و روشها و معیارهای جدیدی برای اندازه گیری به وحود می آیند.

کار کردن بدون معیار مانند راه رفتن با چشمان بسته است.بدون اندازه گیری، تصمیم گیری در رابطه با تغییرات و روش های جدید بسیار سخت خواهد بود. اما استفاده درست از اندازه ها، راهنمای شما برای گسترش حضور در بازار و جذب مشتریان بسیار متنوع خواهد بود و شما را برای کسب شاخص ها و رکوردهای جدید توانمند خواهد کرد.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/4/9:: 12:50 عصر     |     () نظر

 

وبلاگ نویسی یکی از روش هایی است که در چند ساله اخیر بسیار مرسوم شده است. در اکثر وب سایت ها بخشی به نام وبلاگ وجود دارد. در این مطلب دلایل ایجاد وبلاگ برای وب سایت را با شما مطرح می کنم :

1- افزایش بازدید سایت

یکی از مراحل مهم برای انجام بازاریابی اینترنتی بالا بودن بازدید وب سایت است. در گذشته برای هر کلید واژه در وب سایت ها توصیه می شد تا یک صفحه اختصاص داده شود ولی در آبدیت های بعدی گوگل این امر امکان پذیر نیست. وبلاگ ها بهترین روش برای ایجاد محتوای مفید ، آموزشی ، سرگرم کننده و … هستند و مطالب وبلاگ می توانند در گوگل جستجو و یافته شوند ، در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شوند ، به اعضای خبرنامه ایمیل شوند و بازدید کنندگان را به مشتریان بالقوه با گرفتن اطلاعاتی از آن ها تبدیل کنند.

2- روابط عمومی با مشتریان

وبلاگ نویسی فقط یک راه برای یافتن مشتری جدید برای وب سایت نیست. بلکه ارتباط با مشتریان فعلی وساخت محتوا بر مبنای مسائل و مشکلات آن ها نیز بسیار مفید است.

3- ارسال سیگنال های مثبت به گوگل

شما تصور کنید که بازدید کننده وارد وب سایت می شود و شما می گویید پول پرداخت کن و او به احتمال زیادی وب سایت را ترک می کند. پس باید چه کار کرد؟ یکی از سیگنال های مثبتی که گوگل آن را دریافت می کند نرخ خروج پس از ورود به وب سایت (Bounce Rate) و دیگری دقایقی است که بازدید کننده در وب سایت باقی می ماند. اگر بازدید کننده به سرعت از وب سایت خارج شود یک سیگنال  منفی محسوب می شود و راه حلی که او را متقاعد کند تا دقایق بیشتری را در وب سایت سپری کنه ایجاد و به روز رسانی وبلاگ با مطالب مفید است.

شاید به تازگی متوجه شده باشید که در وبلاگ آف تبلیغات ویدئوهای تبلیغاتی قرار می گیرند. این کار بخشی از استراتژی بازاریابی محتوا برای این وب سایت است که در مبحثی جداگانه خدمت شما توضیح خواهم داد. محتوای وب سایت آف تبلیغات مضمون تبلیغاتی دارد. بنابراین ویدئوهای تبلیغاتی خلاقانه روز دنیا و قرار گیری آن ها در وبلاگ و اشتراک گذاری آن ها در شبکه های اجتماعی می تواند بسیار مفید باشد و در تعداد دقایقی که بازدید کننده در وب سایت باقی می ماند بسیار تاثیر گذار است. بسیاری از تکنیک ها و روش هایی که در مورد بازاریابی اینترنتی در این وبلاگ آموزش داده می شوند فقط صرف آموزش نیست و به صورت عملی در حال اجرا هستند و به امید خدا در مطالب بعدی نتایج انجام آن ها را با شما به اشتراک خواهم گذاشت.

سامانه ارسال پیامSPAYAM یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

 



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/4/8:: 3:21 عصر     |     () نظر

 

به طور کلی واژه بازاریابی اینترنتی به استفاده از اینترنت جهت انجام تبلیغات، فروش کالا و خدمات اطلاق می گردد. این بازاریابی نوعاً بر اصل “پرداخت به ازای هر کلیک” استوار است و شامل آگهی های تبلیغاتی موجود در سایت ها، ایمیل هایی که برای معرفی محصولات ارسال میشود، آگهی های متحرک و جذاب گرافیکی، تبلیغ در موتورهای جستجو تبلیغات در وبلاگهای مختلف و مقالات تبلیغاتی می باشد...

یکی از مزایای بازاریابی اینترنتی در دسترس بودن اطلاعات وسیع و نامحدود آن است.
? تعریف
بازاریابی اینترنتی بخشی از تجارت الکترونیک است که مدیریت اطلاعات، روابط عمومی، خدمات مشتریان و بخش فروش را در بر دارد. به طور کلی تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی از زمانی که دسترسی به اینترنت به صورت گسترده برای عموم مردم فراهم شد، توسعه یافته است.
? تاریخچه
شروع بازاریابی اینترنتی به اوایل دهه 90 برمی گردد، در آن زمان وب سایت ها اطلاعات خود را به روشی بسیار ساده و تنها با استفاده از فایل های متنی ارائه می دادند، به تدریج گرافیک و در پی آن تبلیغات تصویری به سایت های مختلف اضافه شد. آخرین قدم در این زمینه تکامل تجارت آنلاین و به کارگیری اینترنت جهت سرعت بخشیدن به فروش کالا و خدمات است.
? مدل های تجاری و اشکال مختلف آن
بازاریابی اینترنتی به چندین بخش مختلف وجود دارد و مدل های اصلی آن عبارتند از :
business-to-business  که اصطلاحا B2B نام گرفته و business-to-consumer که B2C نامیده می شود. در مدل B2B دو شرکت مختلف با یکدیگر به تجارت می پردازند، در حالیکه مدل B2C مستقیما با مصرف کننده در ارتباط است.
بازاریابی اینترنتی با مدل
B2C شروع شد و به ندرت مدل B2B نیز که پیچیده تر از مدل اول بود پدیدار گشت. مدل سومی نیز وجود دارد که چندان رایج نیست و peer-to-peer یا اصطلاحا P2P نامیده می شود، در این مدل افراد اجناس مختلف را بین خود به اشتراک و معاوضه می گذارند .

بازاریابی اینترنتی به شکل های مختلفی وجود داره، یکی از آنها مشخص کردن محدوده قیمت است

? مزایا
از مزایای بازاریابی اینترنتی می توان به در دسترس بودن اطلاعات وسیع و نامحدود اشاره نمود، کاربران با اتصال به اینترنت و جستجوی کالای مورد نظرشان به راحتی میتوانند در هر ساعتی از شبانه روز اطلاعات کاملی راجع به آن کالا دریافت نمایند و در صورت تمایل نسبت به خرید آن اقدام کنند.
به علاوه فروش آنلاین برای مالکین شرکت ها به علت عدم نیاز به نیروی کاری، مقرون به صرفه تر نیز می باشد. به طور کلی با استفاده از بازاریابی اینترنتی می توان بازار محدود و محلی را به بازاری وسیع وگسترده ی جهانی تبدیل نمود.
? محدودیت ها
محدودیت های بازاریابی اینترنتی هم برای مشتریان و هم برای فروشندگان مشکلاتی بوجود می آورد. پایین بودن سرعت اینترنت می تواند سبب مشکلات بسیاری شود، اگر حجم اطلاعات و تعداد صفحات وب سایت شرکتی بیش از اندازه زیاد باشد، کاربران برای دریافت و دانلود اطلاعات مورد نظر خود به تلاش فراوان نیاز خواهند داشت.
بازاریابی اینترنتی به خریداران امکان لمس، بو کردن، چشیدن و به طور کلی دیدن کالا از نزدیک را قبل از خرید، نمی دهد. برخی از فروشندگان عرصه تجارت الکترونیک، برای هر چه کم رنگ تر جلوه دادن این قبیل مشکلات و جلب اطمینان مشتریان، سیاست های مختلفی را به کار می گیرند و تحت شرایطی امکان بازپس فرستادن کالا را در اختیار خریداران آنلاین قرار می دهند.
? اقدامات امنیتی
برای خریداران و فروشندگانی که از تجارت آنلاین استفاده می کنند، نگرانی های امنیتی مسئله بسیار مهمی است. بسیاری از مصرف کنندگان از آنجائیکه به امنیت اطلاعات شخصی خود در این سایت ها اطمینان ندارند، در مورد خرید اینترنتی دچار تردید می شوند. اخیرا برخی از شرکت هایی که خدمات فروش آنلاین ارائه می دهند، از دادن هرگونه اطلاعات در مورد خریداران به شدت اجتناب می ورزند.
حتی شرکت هایی وجود دارند که در وب سایت خود به امنیت اطلاعات شخصی خریداران اشاره نموده و آن را صد در صد تضمین می کنند.

در موارد دیگر نیز این امکان در اختیار کاربر قرار داده می شود که پس از اینکه خریدش به پایان رسید، اطلاعات شخصی خود را از بانک اطلاعاتی شرکت مورد نظر حذف نماید.
به هرحال ، بسیاری از خریداران آنلاین از این امر که ممکن است اطلاعات شخصی شان در اختیار دیگر شرکت ها قرار بگیرد، کاملا بی خبرند واطلاعی ندارند. در چنین حالتی هیچ راهی جهت متوقف نمودن این انتقال اطلاعات وجود نخواهد داشت.
امروزه شرکت هایی که فروش آنلاین انجام می دهند، اقدام به استفاده از روش های گوناگون به منظور حفظ حریم اطلاعات شخصی مشتریان و برطرف نمودن نگرانی های آنها هستند. پنهان سازی اطلاعات (
Encryption) یکی از روشهای اصلی است که در این زمینه به کار گرفته می شود. در این روش اطلاعات کاربران به کدهایی تبدیل می شود که دسترسی به اطلاعات آنها تنها با تایید شرکت مورد نظر امکان خواهد داشت. به عبارت دیگر با قوی تر شدن این سیستم، درجه امنیت اطلاعات نیز بالاتر می رود.
? تاثیرات بر صنایع مختلف
بازاریابی اینترنتی تاثیر فراوانی بر بازار صنایع مختلف از جمله موسیقی، بانکداری و خرید و فروش عتیقه داشته است، در صنعت موسیقی بسیاری از مصرف کنندگان و علاقمندان به جای خرید سی دی، از سایت های اینترنتی
MP3 های مورد نظر خود را خریداری و دانلود می نمایند. مدت های مدید، صحبت در مورد قانونی یا غیر قانونی بودن دانلود فایل های موسیقی، بحث روز دست اندر کاران این صنعت به شمار می رفت.
بازاریابی اینترنتی بر صنعت بانکداری نیز بی تاثیر نبوده و روز به روز بر تعداد بانک هایی که خدمات آنلاین انجام می دهند، افزوده می گردد. این سیستم به دلیل عدم نیاز به مراجعه به شعب بانک ها، از طرف مشتریان مورد استقبال بسیار قرار گرفته است.
آمار نشان داده در حال حاضر بیش از 50 میلیون نفر از ساکنان آمریکا عملیات بانکی خود را به صورت آنلاین انجام می دهند. البته پیشرفت تکنولوژی و بالا رفتن سرعت اتصال اینترنت در گسترش این سیستم های بانکی تاثیر چشمگیری داشته است. امروزه خدمات بانکی آنلاین یکی از پرسرعت ترین عملیاتی است که از طریق اینترنت انجام می شود. 44 درصد از کل کاربران اینترنت، عملیات بانکی خود را به صورت آنلاین انجام می دهند.
با گسترده شدن  حراج های اینترنتی، بازار خرده فروش های عتیقه نیز در معرض خطر قرار گرفت.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/4/7:: 1:36 عصر     |     () نظر

1  - امکان مشاهده محتوای ایمیل در وب سایت

قالب ارسال ایمیل ، یک فایل HTML است که بهتر است در ایمیل های ارسالی این فایل را در سرور نیز بارگذاری کرد و در قالب عبارتی مانند "نمی توانید این ایمیل را به درستی مشاهده کنید؟"،" اینجا کلیک کنید" در بالای ایمیل قرار داد تا در صورتی که به هر دلیلی کاربر نتواند ایمیل دریافت شده را به درستی مشاهده کند بر روی آن کلیک کند و آن را مشاهده نماید.

2- قرار ندادن فرم در ایمیل

نیاز نیست که در ایمیل های ارسالی همه ی کار در خود ایمیل انجام شود. در صورتی که لازم است کاربر ، فرمی را پر کند سعی کنید که این فرم را در صفحه ای در وب سایت که به آن صفحه فرود می گویند قرار دهید و دریافت کنندگان ایمیل را تشویق کنید که به این صفحه مراجعه و فرم را پر کنند.

3- ارسال ایمیل واکنش گرا

دو نوع قالب ایمیل وجود دارد. یکی قالب های Plain –Text یا همان ارسال یا مشاهده متن ایمیل به تنهایی یعنی تصویر و شکل و شمایل خاصی برای ایمیل در نظر نمی گیریم و آن را ارسال می کنیم و دریافت کننده فقط متن را دریافت می کند و مورد دوم قالب های HTML است. در مورد دوم به دفعات دیده ام که قالب ها ریسپانسیو یا واکنش گرا نیستند یعنی در صورتی که کاربر ایمیل را در موبایل خود باز کند به شکل مناسبی محتوای ایمیل نمایش داده نمی شود. استفاده از تلفن های هوشمند به شدت زیاد شده است و بسیاری از ایمیل ها در زمان کوتاهی از دریافت در موبایل کاربران باز می شوند بنابراین حتما قالبی که برای ایمیل های ارسالی تهیه می کنید واکنش گرا باشد.

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir



simorgh

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط سوشال پیام 94/4/6:: 3:22 عصر     |     () نظر
<      1   2   3      >