سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که پیشاپیش رایها تاخت ، درست را از خطا باز شناخت . [نهج البلاغه]
سوشال پیام

  برای ایجاد رابطه بهتر و صمیمی بین مشتریان و کارفرمایان باید ارتباطی دوسویه و تعاملی برقرار شود. تبریک تولدمشتریان در روز تولدشان ازطرف صاحبان کار گزینه ی مناسبی است. اما تبریک تولد بطور دستی برای کارفرمایانی که مشتریان زیادی دارند کار آسان و ساده ای نیست. ضمن اینکه با افزایش تعداد مشتریان این کار وقت گیر تر می­شود و ممکن است مشتریانی از قلم جا بیفتند.

سامانه ی پیام کوتاه سوشال پیام این امکان را برای مشتریان خود فراهم می کند که با ذخیره کردن تاریخ تولد مشتریان خودشان در لیست شماره ها، در روز تولد، پیامکی از پیش ساخته و سفارشی بطور خودکار برای آنها ارسال شود. با این ابزار همچنین می توانید مشتریان خود را از ارائه تخفیف خاصی در روز تولدشان آگاه کنید.

در ادامه مطلب  چگونگی ارسال خودکار پیامک تبریک تولد در سامانه سوشال پیام توضیح داده شده است.

پس از وارد شدن به پنل کاربری خود از کادر سمت راست روی گزینه "ابزار" کلیک کرده و پس از آن  به قسمت "سرویس تولد" بروید.

تصویر مربوطه

دراین قسمت باید تنظیمات مربوط به سرویس تولد را تعیین کنید. از کادر فرستنده، شماره خطی که می خواهید با آنپیامک های تبریک تولد فرستاده شود را انتخاب میکنید. کادر تگ  شامل مجموعه ای از تگ ها است که بر حسب نیاز می توان از آنها در متن ارسال استفاده نمود. همانطور که در شکل نشان داده شده است در این متن از تگ های "خطاب"، "نام" و "نام خانوادگی" استفاده شده است. به این ترتیب برای هر مشتری نام، نام خانوادگی و خطاب مربوط به خودش برایش ارسال می شود. در کادر اعمال، گروهی که می خواهید تولد آنها را تبریک بگویید انتخاب می کنید و در قسمت شکل ساعت با کلیک روی آن، زمان ارسال پیامک در روز تولد هرشخص تنظیم میشود. در پایان با کلیک روی دکمه "ارسال" تنظیمات ذخیره  شده و در پایین صفحه نمایش داده می شود.

تصویر مربوطه

به این ترتیب در روز تولد هریک از اعضای گروه انتخاب کرده، یک اس ام اس تبریک تولد با محتوایی که شما ایجاد کردید برای فرد مورد نظر ارسال خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر درباره نحوه استفاده از سامانه پیامکی سوشال پیام، راهنمای سامانه سوشال را دریافت نمایید.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعیمثل تلگرام و ارسال پیام کوتاه میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی،جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب، پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد. بر حسب نیاز برخی مشتریان به ارسال پیام کوتاه ،این سرویس با شماره 50001299 و هزینه هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

 

عناوین مرتبط:

مزایای سامانه پیامکی,نحوه ارسال عکس به تلگراممشاغل و ارسال پیامکنظرسنجی پیامکینکات پیامکی



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/6/28:: 9:59 صبح     |     () نظر