سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زیبایی بردباری، نشانه فراوانی دانش است . [امام علی علیه السلام]
سوشال پیام

 چندی پیش در گوگل پلاس  یک پست جدید در مورد بهبود زندگی شهری انتشار یافت  .مدیر عامل گوگل، لری‌پیج خبر ایجاد آزمایشگاه جدیدی به نام  سایدوالک را داده که  برای بهسازی زندگی شهری با اهداف آرمانی تلاش میکنند. این آزمایشگاه تحت عنوان “شرکت نوآوری شهری” با ” تمرکز بر بهبود زندگی شهری برای ساکنان، تجارت و دولت ” توصیف شده است. در وب‌سایت آزمایشگاه سایدوالک یاداشت‌هایی وجود دارد که به این شکل بیان شده است:

  جمعیت شهرهای جهان تا سال 2050 دو برابر خواهد شد که در حال حاضر به راه حل‌های دقیقی برای مواجه با این مشکلات بزرگ نیاز هست.در یک بیانیه مطبوعاتی ذکر شده که در حال حاضر برنامه‌هایی وجود دارند که در مورد وضعیت و شرایط ترافیک شهری و یا قیمت آپارتمان‌های موجود اطلاعاتی در اختیار شما می‌گذارد. با این حال بزرگترین چالشی که افراد در حال حاضر با آن مواجه هستند، ساخت وسایل حمل و نقل کارآمدتر، کاهش هزینه‌های زندگی، کاهش مصرف انرژی و کمک به دولت به صورت کارآمدتر و موثرتر هست. مدیرعامل گوگل می‌گوید، سرمایه‌گذاری گوگل در آزمایشگاه سایدوالک به طور “متوسط” است و تا حدودی از کسب و کار اصلی گوگل دور است، اما او فکر می‌کند که آزمایشگاه سایدوالک می‌تواند زندگی ساکنان شهر را به طور فوق العاده‌ای بهبود بخشد.

او همچنین به ماموریت آزمایشگاه سایدوالک اشاره کرد که اهداف آن با گوگل X که یک شرکت در رابطه با تکنولوژی‌های تجربی است و همچنین Calico که شرکتی در زمینه پیشرفت‌های بهداشتی است، متفاوت نیست. با توجه به مطالب ذکر شده در این مورد به نظر می‌رسد که پروژه‌ آزمایشگاه سایدوالک نیز جزئی موثر در بین سایر پروژه‌ها در جهت حل مشکلات شهری موجود باشد. مسلما گوگل مسئول حل برخی از مشکلات حداقل در منطقه‌ مربوط به خود هست. سان‌فرانسیسکو از جمله مناطقی است که در میان بحران وحشتناک مسکن گرفتار شده است که دراین میان شرکت سیلیکون‌ولی همانند گوگل نقشی در رابطه با بهبود وضع موجود انجام می‌دهد. برخی از پتانسیل‌های دراز مدت در زمینه منافع شخصی برای گوگل وجود دارد؛ برای مثال گوگل در طول مدت‌ها حجم عظیمی از اطلاعات شهری و همچنین اطلاعات کاربران را جمع‌آوری کرده است که بدون شک در پروژه‌ رانندگی اتوماتیک اتومبیل به این شرکت کمک خواهد کرد و درآمد زیادی عاید این شرکت خواهد شد.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و ارسال پیام کوتاه میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب، پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد. بر حسب نیاز برخی مشتریان به ارسال پیام کوتاه ،این سرویس با شماره 50001299 و هزینه هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

عناوین مرتبط

استفاده از پیام تبلیغاتی برای کسب و کار خود ،کسب و کار و دیجیتال ،تکنولوژی و جامعه ،چگونگی درآمدزایی سرویس اینترنتی ، 7عامل کلیدی موفقیت در یک کسب‌وکار خدماتی



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/6/30:: 10:38 صبح     |     () نظر