سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و مردى را دید که براى زیان دشمن خویش مى‏کوشید و به خود زیان مى‏رسانید بدو فرمود : ] تو کسى را مانى که به خود نیزه‏اى فرو برد تا آن را که پس وى سوار است بکشد . [نهج البلاغه]
سوشال پیام

 

راه اندازی دستگاه سینما توگراف در دسامبر سال 1895 توسط برادران لومیر انجام گرفت . این دستگاه با چرخاندن دسته ای که در کنار خود داشت ،تصاویرمتحرکی  را روی پرده سینما نمایش میداد.

مظفر‌الدین‌شاه در سفر خود به فرنگ که مصادف با نمایش برادران لومیر بود، سینماتوگراف را مى‌بیند و دستور خرید آن را مى‌دهد و این دستگاه برای استفاده خصوصی او وارد ایران شد . چندسال بعد فیلم سازی توسط افراد خارجی درایران رواج پیدا کرد. اولین ایرانى خالصى که نخستین فیلم ناطق را مى‌سازد، در آن‌سوى مرزها، در هند اجازه? کار پیدا مى‌کند.

پیشگامان دنیای  سینماى ایران، هنر سینما را سال‌ها پیش در ایران متولد ساختند، کسانى چون: آوانس اوگانیانس، عبدالحسین سپنتا، خان بابا معتضدی، ابراهیم مرادی، اسماعیل کوشان، محسن بدیع، احمد شیرازی، ساموئل خاچیکیان، مهدى امیرقاسم‌خانی، واهاک وارطانیان، آرمان، مسعود کیمیایی، ناصر تقوایی، داریوش مهرجویی، على حاتمی، بهرام بیضایی، نعمت حقیقی، فرخ غفاری، ابراهیم گلستان، عباس کیارستمی، امیر نادری، محمدعلى فردین، اسفندیار منفرزاده، بهروز وثوقی، روبیک منصوری، ناصر ملک‌مطیعی، سهراب شهید ثالث، پرویز کیمیاوی، محسن مخملباف، ابراهیم حاتمى‌کیا، رخشان بنى‌اعتماد، و انبوه زنان و مردان دیگرى که این هنر را کشف کردند، به بلوغ رساندند و گسترش بخشیدند.

در  طول این سالها ،سینما در هر دوره ‌اى به شکلى درآمد. گاهی ابزاری برای تبلیغات ،گاهی  هنر ناب  و گاه اسباب تفریح و سرگرمى. سینماى ایران در این سال‌ها انبوهى علاقمند را با خود همراه کرد.

بیست و یکم شهریور روز سینما گرامی باد.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام و ارسال پیام کوتاه میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.و بر حسب نیاز برخی مشتریان، به ارسال پیام کوتاه این سرویس با شماره 50001299 و هزینه هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

 عناوین مرتبط

پیام های تبریک ویژه عید سعید فطر ،استفاده از پیام تبلیغاتی برای کسب و کار خود ،چگونه تبلیغات پیامکی خاص و متفاوت داشته باشیم ؟



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/6/21:: 12:3 عصر     |     () نظر