سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند مرا سخت گیر و آزاردهنده برنینگیخت؛ بلکه مرا آموزگاری آسان گیر برانگیخت . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
سوشال پیام

برقراری روابط بیشتر وصمیمانه تر با مشتریان برای بالابردن میزان فروش توصیه می شود. بازاریابی پیامکی که امروزه رونق فراوانی یافته است بهترین روش برای ارتباط لحظه به لحظه با مشتریان می باشد.

کاربران سامانهپیامکی سوشال پیام که دارای خط اختصاصی هستند می توانند از ابزارهایی مانند مسابقه، نظرسنجی، سرویس تولد، پاسخگوی خودکار و منشی پیامک برای ارتباط با مشتریان خود استفاده کنند که نحوه ی استفاده از ابزار نظرسنجی به اختصار در زیر آمده است:

از مهمترین مزایای این شیوه از طریق پیام نسبت به نظر سنجی کاغذی، مشاهده سریع نظرات و انعکاس آن است.

پس از وارد کردن اطلاعات کابری و ورود به پنل، از منوی سمت راست بر روی گزینه ابزار کلیک کرده و سپس نظرسنجی را باز کنید.

لینک عکس

با ورود به محیط نظرسنجی پیامکی، شماره 3 شماره ی پیامکی شما، شماره 4 عنوان نظرسنجی و با فعال کردن رمان ارسال در شماره 5 می توانید وارد مرحله 6 یعنی تعیین انتخاب زمان و تاریخ شوید.

لینک عکس

بعداز تنظیمات فوق ارسال را کلیک کنید تا اطلاعات وارد شده به نمایش درآیند. در کنار اطلاعات ثبت شده اشکالی وجود دارد که آنها را برای شما مشخص خواهیم کرد.

لینک عکس

ابتدا برای تکمیل نظرسنجی بر روی شماره 7 کلیک کنید. مثلا برای نظرسنجی درباره کارکرد سوشال پیام، برای کارکرد خیلی خوب سوشال گزینه 1 درج شده و برای متن ارسال، متنی که می خواهید برای مخاطب فرستاده شود را می نویسید.

لینک عکس

شماره 8 درصد رای دهندگان را بصورت گزارش گرافیکی بطور آنی نشان می دهد.

جدولی نظرسنجی در گزینه شماره 9 قرار دارد. این حدول شامل گزینه های شما، کلید پاسخ ها، متن پاسخ و تعداد نظرات مربوط به هر گزینه می باشد.

لینک عکس

شماره 10 قابلیتی ازنظرسنجی پیامکی سوشالاست که برای قرعه کشی بین شرکت کنندگان استفاده می شود. طبق شکل زیر، تعداد کل آرا و تعداد آرای مجاز (افرادی که پاسخ صحیح را ارسال کرده اند) را نشان می دهد. در قسمت تعداد برندگان، تعداد افرادی که می خواهید برنده ی قرعه کشی باشند را وارد می کنید و سیستم بطور خودکار و تصادفی شماره هایی را انتخاب میکند

لینک عکس

سامانه ارسال پیامSPAYAMیک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید. سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشور به تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

عناوین مرتبط:

حقایقی درباره ی موفقیت بازاریابی پیامکی، ارسال چند به چند و یا شخصی سازی پیام کوتاه چیست؟، بلک لیست (لیست سیاه مخابراتی)، با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید

 



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/6/8:: 11:3 صبح     |     () نظر

امروزه تلفن همراه نسبت به دیگر ابزارهای ارتباطی با انسان عجین تر شده است طوریکه تقریبا 90% افراد بدون تلفن همراه چند دقیقه هم سپری نمی کنند.

وقتی بهترین ابزار ارتباطی تلفن همراه باشد پس قطعا کارآمدترین وموثرترین روش جذب مشتری تبلیغات پیامکی (بازاریابی پیامکی) است.

در اینجا دستورالعمل هایی برای بازاریابی پیامکی ارائه شده است:

قبل از اقدام به هرکاری مشخص کنید میخواهید به چه کسانی پیام بدهید. به عنوان مثال از مشتریان بالقوه استفاده کنید و از طریق برخی راه کارهای انگیزشی اطلاعات تماس آنها را دریافت کنید. شاید ارائه تخفیف و اطلاع رسانی با پیامک روش مناسبی باشد.

متن پیامکی که برای مشتریان ارسال می کنید باید ویژگی های برجسته و مزایای خاص محصول یا خدمات تان را در بربگیرد. امتیازات و ویژگی های خاص شماست که توجه مخاطبان را جلب میکند.

تمام تلاش خود را روی برقراری ارتباط شخصی با مشتری بگذارید برای مثال با استفاده از ارسال چند به چند در سامانه پیامکی سوشال پیام با قرار دادن نام مشتری در ابتدای پیام و خطاب مناسب حس صمیمیت را انتقال دهید یا با سیستم تبریک تولد، روز تولد مشتری را تبریک بگویید.

سعی کنید در حد ممکن از علائم نگارشی مانند ؟، !، * و ... استفاده کنید توجه به این جزئیات بسیار ساده ولی فوق العاده چشمگیر دید خواننده را نسبت به متن پیامک ارسالی تغییر میدهد.

ارتباط مستمر داشته باشید تا به نتیجه ی مطلوب برسید. ارسال پیامک باید در فاصله زمانی تعیین شده انجام شود. استفاده یکباره از طریق پیامک، فقط تلف کردن زمان و هزینه است.

ارسال پیام تبلیغاتی نباید باعث ایجاد مزاحمت شود پس بهتر است ارسال پیام های تبلیغاتی در ساعات 9 صبح تا 1 بعد از ظهر و 4 عصر تا 8 شب صورت گیرد.

پاداش و هدیه بدهید. به عنوان مثال میزان خریدی تعیین کنید که اگر خرید مشتری فراتر از آن میزان شود خرید بعدی آنها را به عنوان پاداش به آنها هدیه میدهید ویا با معرفی ما به مشتری دیگر پاداشی برای او در نظر دارید.

همیشه در نظر داشته باشد برای موفقیت در بازاریابی با sms احترام به مشتری و ایجاد حس راحتی در مشتری بسیار مهم است با در نظر گرفتن این اصل بسیار ساده و راحت میتوانید یک ارتباط طولانی مدت و سالم با مشتری برقرار کنید.

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید. سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت و کیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8 تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید.

09114088060

www.spayam.ir

 

عناوین مرتبط:

ارسال اس ام اس درسامانه رایگان spayamاشتباهات رایج در ارسال پیام کوتاهبا تبلیغات پیامکی بهتر دیده شویدحقایقی درباره ی موفقیت بازاریابی پیامکی.



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/6/5:: 12:6 عصر     |     () نظر

 

 کاری که سرمایه آفرین باشد اشتغال مولد نامیده میشود .ایجاد شرایط مناسب برای توسعه اشتغال مولد، بزرگ‌ترین مسئله جامعه کنونی است. با توجه به جمعیت بزرگ جوانانی که به بازار کار وارد می‌شوند، اگر در چند سال آینده وضعیت اشتغال بهبود محسوسی نداشته باشد، علاوه‌ بر مشکلات اقتصادی و هدر رفتن قسمتی از سرمایه‌های کشور، با مشکلات اجتماعی مواجه خواهیم بود. در یک نظر کلی، برای رشد اشتغال مولد، مدیریت اقتصادی باید فضای کسب‌و‌کار مناسبی برای تشویق سرمایه‌گذاری، نوآوری و بهره وری ایجاد کند.

بدین منظور لازم است که:

  •   ثبات قوانین شرکت در فعالیت‌های اقتصادی،تابع منافع عقلانیت جمعی باشند.
  • اطلاعات مربوط به بازارها، فناوری و شرایط اقتصاد در دسترس همگان باشد .
  •  طرفین هر قرارداد، چه بین افراد و واحدهای خصوصی و چه در رابطه با دولت، ملزم به اجرا (یا تغییر با توافق) آن باشند.

اشتغال غیر مولد «ارزش اضافی» تولید نمی کند. حاصل کار کارگر غیرمولد قابل لمس و در نتیجه قابل اندوختن و انبار کردن (یعنی قابل پس انداز) نیست. اضافه تولید مبنای پس انداز است و پیداست چیزی که در همان لحظه تولید «محو و نابود» می شود در هر حال امکان پس انداز کردن و گرد آوردن نمی دهد.

  1. در این شرایط، چه قدم‌هایی برای بهبود فضای کسب‌و‌کار لازم است؟
     سازمان برنامه به‌عنوان نهاد مرکزی سیاست‌گذاری اقتصادی در نظام مالی دولت و  در تنظیم بازار و غیره، نظم و حساب و کتاب ببخشد تا فضای کسب‌و‌کار ثبات پیدا کند. 
  2. برای کنترل تورم، کسری بودجه دولت باید مهار شود.
  3. بانک مرکزی باید نقدینگی را کنترل کند و برنامه‌ای برای تضمین سلامت نظام بانکی بریزد.
  4. احیا بودجه عمرانی و بهبود زیرساخت‌ها در صدر برنامه‌های دولت قرار بگیرد. توسعه اینترنت می‌تواند کمک بزرگی به بهبود فضای کسب‌و‌کار و ایجاد فرصت‌های شغلی و رشد مهارت‌های نیروی کار بکند. 
  5. آمار و اطلاعات باید وسیع‌تر تولید شود و آسان‌تر و به موقع در دسترس عموم قرار بگیرد.. دسترسی مردم به اطلاعات مربوط به بازار و اقتصاد، به عده بیشتری، مخصوصا در میان گروه‌های محروم، امکان می‌دهد تا برای خود و دیگران شغل‌های پرارزش ایجاد کنند. 

 

عناوین مرتبط:

مفهوم خلاقیت و نوآوری و چگونگی پیدایش آن ، استفاده از پیام تبلیغاتی برای کسب و کار خود ، قسمت بندی بازار ویا بخش بندی بازار چیست؟, کارافرینی چیست؟ کارافرین کیست؟



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/6/4:: 1:0 عصر     |     () نظر

برای درک این مطلب که چگونه با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شویم ، باید در ابتدا از نگاه فرستنده ی سامانه پیامکی و شرکتی که خدمات موبایل را به شما عرضه میکند نگاه کنیم. 

فرستنده پیامک در هر زمانی که بخواهد میتواند پیام خود را ارسال کند حتی زمانیکه دریافت کننده در دسترس نباشد. مسلما  شانس اذیت و آزار گیرنده پیامک بسیار کمتر از شخصی است که بدون توقف تماس دریافت میکند. پس نمیتواند اورا آزرده خاطر کند همچنین پیامک نیازمند توجه کمتری است چون پیغام روی صفحه تلفن همراه ظاهر میشود و با نگاه سریع میتوان متوجه آن شد. 

دلیل دیگر آن ارزانی میباشد که فرستنده ترجیح میدهد به جای تماس تلفنی از پیامک استفاده کند. فرستنده میتواند طی چند ثانیه صدها یا هزاران پیامک را به گیرنده های مختلف ارسال کند. و همچنین میتواند پیامک ها ی خود را ازیک سامانه ارسال کند و آنها را شخصی سازی کند. 

گیرندگان پیام های تبلیغاتی یا پیام را میخوانند و یا اینکه میخواهد حافظه گوشی خود را خالی کند پس پیام را مشاهده و سپس پاک میکند در هرصورت پیامک ها دیده میشوند. 

بازاریابان به ویژگی بازاریابی پیامکی پی بردند؛ استفاده از سامانه پیامکی بهترین شیوه برای اطلاع رسانی تغییرات ایجاد شده در برنامه، خدمات، محصولات و... است. بازاریابی پیامکی منعطف ترین راه تبلیغاتی است که تمامی کسب و کارها می توانند از آن بهره مند شوند.  . 

سامانه ارسال پیام SPAYAM    یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8 تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد. 

با ما تماس بگیرید 

09114088060 

www.spayam.ir

 

عناوین مرتبط:

چگونه تبلیغات پیامکی خاص و متفاوت داشته باشیم ؟,نکات تاثیرگذار بر بازاریابی پیامکی,

7 عامل موفقیت در بازاریابی پیامکی‌تان,ارسال اس ام اس درسامانه رایگانspayam


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط سوشال پیام 94/6/2:: 11:21 صبح     |     () نظر

امروزه اینترنت و رسانه های ارتباطی نوین ،بازاریابی و تعیین دقیق بازار هدف پیشرفت شایانی داشته. مشتریان برای آگاهی از محصولات جدید،فقط متکی به تبلیغات تلویزیونی و بیلبورد‌ها یا به اصطلاح‌‌ همان بازاریابی سنتی نیستند. زیرا استفاده از اینترنت، شیوه‌های جدیدی برای بهتر نشان دادن محصولات وخدمات را برای آنان فراهم کرده است.

بازاریابی به شیوه جدید به یک گفت‌و‌گوی دو طرفه تبدیل شده که بخش عمده‌ای از آن توسط رسانه‌های اجتماعی تسهیل شده است.

ارسال پیام از طریق شبکات اجتماعی مانند وایبر و تلگرام یکی از روشهایی می باشد که برای تبلیغات استفاده می شود، شما با داشتن سامانه ارسال پیام SPAYAM در کنار ارسال sms می توانید از امکانات سوشال پیام نظیر ارسال به بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،کدپستی، جنسیت، رده سنی و بانک مشاغل بهره مند شوید و با افراد در تعامل باشید و با دریافت نظرات وپیشنهادات آنها تبلیغات هدفمند داشته باشید.

مزایای دیگر ارسال پیام تبلیغاتی در تلگرام و وایبر:

  • تعداد کاراکترهای زیاد در هرپیام ) 800 کاراکتر)
  • تعرفه پایین، فقط 80 ریال برای هرپیام
  • درصورت عدم دریافت پیام (عدم دسترسی به اینترنت، نصب نبودن تلگرام ووایبر برروی گوشی...) هزینه پیام ارسال شده به حساب شما برمیگردد.
  • در این روش برخلاف اس ام اس که امکان بلک لیست شدن در آنها زیاد است، تمامی پیامها ارسال شده و به دست مخاطبان می رسد.

امروزه شبکات اجتماعی بهترین مکان برای دیده شدن می باشد،بنابراین این مدل بازاریابی با توجه به بازخورد بالا ، کم هزینه‌ بوده و کارایی بسیار بهتری در مقابل سایر شیوه های سنتی دارد.

در واقع سوشال پیام به گونه ای است که سامانه بهمراه کلیه امکانات آن برای کاربران رایگان بوده و ثبت نام در سامانه سوشال پیام نیازمند پرداخت هیچ گونه هزینه ای نمیباشد.قابل توجه تمامی کاربران اینکه سامانه به صورت کاملا مادام العمر بوده و در صورت بروز رسانی سامانه تمامی امکانات اضافه شده رایگان در اختیار کاربران قرار میگیرد.

سامانه ارسال پیام SPAYAM یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام و ارسال پیام کوتاه میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.و بر حسب نیاز برخی مشتریان، به ارسال پیام کوتاه این سرویس با شماره 50001299 و هزینه هر پیام 10.5 فعال میباشد.

 

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

 

عناوین مرتبط

روشهای بازاریابی اینترنتی ،بازاریابی اینترنتی...!! ، ارتباط با مشتریان با استفاده از پنل پیامک ،نکات تاثیرگذار بر بازاریابی پیامکی ، تمایل به تبلیغات در شبکات اجتماعی ،دوروش برگزیده مذاکرات بازاریابی


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط سوشال پیام 94/6/1:: 12:41 عصر     |     () نظر
<      1   2   3