سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای مردم! هرگاه دانستید، پس به آنچه دانستید عمل کنید؛ شاید که هدایت یابید . [امام علی علیه السلام]
سوشال پیام

 

 

محبوبیت گوشی‌های اندروید روز به روز درحال افزایش است اما  باورهای نادرستی  در مورد آنها وجود دارد که مواردی از آنها در زیر آمده است؛

نرم افزار Task Killer
این نرم افزار به منظور افزایش سرعت گوشی به حذف  برنامه های غیرقابل استفاده که حافظه پنهان را اشغال کردند میپردازد .ولی اگر  از یک Task Killer برای حذف برنامه‌های موجود در لیست برنامه‌های اخیر استفاده کنید، گوشی اندرویدی آهسته‌تر کار خواهد کرد.

تخلیه  کامل  باتری قبل از شارژ
اکثر مردم قبل به پایان رسیدن شارژ باتری گوشی، اقدام به شارژ مجدد آن می کنند. که این امر در مور گوشی های قدیمی صدق می میکند، اما باتری‌های لیتیوم-یون امروزی نیازی به تخلیه باتری قبل از شارژ مجدد نمی باشد.

شارژ باتری با شارژر مختص همان گوشی
شارژر گوشی‌های اندروید قابل استفاده برای تمام گوشی های اندروید و یا هر دستگاه دیگری که از این شارژ پشتیبانی می‌کنند، می باشد. اگر از شارژر قویتر استفاده کنید، نیروی زیادی وارد گوشی می شود اما آسیبی به آن وارد نمی شود ودر صورت استفاده از یک شارژر ضعیف‌تر، گوشی کندتر شارژ می‌شود و یا به اندازه کافی شارژ نخواهد شد.

ضد خش برای صفحه ‌نمایش گوشی

ضد خش یک لایه پلاستیکی نازک است که روی نمایشگر قرار می گیردو مانع از خراشیدگی آن می گردد. این روش خوبی است اما نمایشگر گوشی‌های اندروید جدید از شیشه‌ Gorilla ساخته شده اند که در برابر خش مقاوم هستند.

مگاپیکسل بالا، کیفیت بالای دوربین!
بسیاری از مردم در هنگام خرید گوشی دنبال مگاپیکسل بالا برای دوربین گوشی خود هستند و بر این باورند که هرچه پیکسل بالاتر باشد تصویر کیفیت بیشتری دارد. در صورتیکه از همه مهم‌تر کیفیت کلی سنسور، لنز و نرم‌افزار پردازش تصویر است. برای مقایسه، کیفیت  تصاویر ثبت شده توسط هر یک از گوشی‌ها را با هم مقایسه کنید و گوشی دلخواه خود را خریداری کنید.

 آلودگی گوشی به ویروس و بدافزارها
 اغلب گوشی های  اندروید  نرم افزارهای مخرب را دریافت میکنند و اکثرا از خارج از گوگل‌پلی وارد گوشی می‌شوند. درواقع  اگر شما برنامه‌های گوشی‌تان را از طریق گوگل‌پلی نصب کنید احتمالا مشکل خاصی برای گوشی ایجاد نخواهد شد. با دانلود اپلیکیشن ها از سایت های گوناگون و نصب آنها روی گوشی ، بیشتر در معرض خطر هستید. مخصوصا فروشگاه اپلیکیشن محلی مانند بازار یا ایران اپس ، گوشی را در معرض بدافزار قرار میدهد.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام و ارسال پیام کوتاه میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.و بر حسب نیاز برخی مشتریان، به ارسال پیام کوتاه این سرویس با شماره 50001299 و هزینه هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

عناوین مرتبط

نکاتی جهت افزایش سرعت گوشی های اندرویدی ،بلک لیست (لیست سیاه مخابراتی) ،زنگ خطر خرید آنلاین ، اشتباهات رایج در ارسال پیام کوتاه ،نمایندگی سوشال پیام



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/6/19:: 11:29 صبح     |     () نظر

 

امروزه نقش شبکه های اجتماعی  در هر زمینه ای از زندگی  بشر مشهود است . در آغاز استفاده از شبکه‌ های اجتماعی ، مردم از آن  برای مقاصد تعاملی و ارتباطی استفاده کردند اما در حال حاضر به  علت تقاضای زیادی که برای آن وجود دارد جایگاهی بالا درتجارت و کسب و کار  پیدا کرده است. همین موضوع است مفهوم  بازاریابی شبکه‌های اجتماعی را به وجود آورد.

امروزه شبکات اجتماعی بهترین مکان برای دیده شدن می باشد، بنابراین این مدل بازاریابی با توجه به بازخورد بالا ، کم هزینه‌ بوده و کارایی بسیار بهتری در مقابل سایر شیوه های سنتی دارد.  در شبکه های اجتماعی باید  محتوایی تولید کنیم که دیده شود، بحث برانگیز باشد  و به اشتراک گذاشته شود.

برخلاف آنچه در نگاه اول  در مورد آسان بودن مدیریت شبکه های اجتماعی تصور میشود ،کار آسانی نیست. مدیران شرکت‌ها تمایل دارند  که خودشان صفحات فیس بوک یا توییتر را برای کسب و کارشان ایجاد و مدیریت نمایند، ولی سپری شدن زمان به خوبی این موضوع را ثابت می‌کند که روند تولید محتوا  در شبکه‌های اجتماعی نیازمند برنامه‌ ریزی منظمی است که تیمی با تجربه بهتر قادر به انجام آن خواهد بود.
ابزارهای کم هزینه، تعامل نزدیک با مشتریان و رویکردهای بازاریابی مناسب، فناوری را با اخلاق اجتماعی ترکیب کرده و بهترین نوع ارتباط را بین کسب و کار شما و مخاطبان‌ تان در شبکه‌های اجتماعی میباشد.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام و ارسال پیام کوتاه میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8 تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.و بر حسب نیاز برخی مشتریان، به ارسال پیام کوتاه این سرویس با شماره 50001299 و هزینه هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

 

عناوین مرتبط:

بازاریابی با شبکات اجتماعی وایبر وتلگرام ,تمایل به تبلیغات در شبکات اجتماعی ,استفاده از پیام تبلیغاتی برای کسب و کار خود ,نکات ضروری در بازاریابی شبکه های اجتماعی 7,عامل کلیدی موفقیت در یک کسب‌وکار خدماتی ,مدیریت و افزایش کارایی بازاریابی, کارآیی بازاریابی محتوا ,ارتباط با مشتریان با استفاده از پنل پیامک ,بازاریابی شبکه ای MLM چیست؟ ,مزایای سامانه پیامکی سوشال پیام



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/6/18:: 11:13 صبح     |     () نظر

در زمان  گذشته وب سایت ها اطلاعات خود را به روشی بسیار ساده و تنها با استفاده از فایل های متنی ارائه می دادند، به تدریج گرافیک و در پی آن تبلیغات تصویری به سایت های مختلف اضافه شد. آخرین قدم در این زمینه تکامل تجارت آنلاین و به کارگیری اینترنت جهت سرعت بخشیدن به فروش کالا و خدمات و درآمدزایی میباشد. 

اما در اینجا بحث اینکه این سرویس های اینترنتی همچون موتورهای جستجو و یا شبکه های اجتماعی که رایگان میباشند ،چگونه کسب درآمد میکنند ، مطرح میباشد. در این مطلب به چند روش درآمدزایی درآنها اشاره کنیم.

 دریافت مبلغ بررای تبلیغات  

اولین راه که همه آن را میشناسیم، تبلیغات است.  بسیاری از وب سایت‌های اینترنتی از طریق تبلیغات کسب درآمد می‌کنند هرچه مخاطبان یک وب سایت و یا سرویس اینترنتی بیشتر باشند، قیمت تبلیغ در آن نیز بیشتر است  .

جذب سرمایه گذار  

شرکت‌ها در اولین گام برای جذب سرمایه گذار میکوشند و ازین طریق کسب درآمد میکنند. مانند مراحل اولیه کار  فیسبوک، توییتر و واتس اپ، اینستاگرام .جالب است بدانید که اینستاگرام هیچ راه درآمدی نداشت و تنها از همان سرمایه اولیه استفاده می‌کرد و تمام سرویس‌های خود را رایگان ارایه می‌داد تا اینکه به یک غول تبدیل شد و به فیسبوک با قیمت یک میلیارد دلار فروخته شد. 

سهم فروش 

شرکت هایی مانند مایکروسافت بستر کاری را برای افراد و سازمانها فراهم کرده و  در سودشان شریک می‌شوند. مثلا  با ساخت سیستم عامل ویندوز زمینه را برای توسعه دهندگان فراهم می‌کند و در هنگام فروش با آنها شریک می‌شود.  

پرداخت‌درون برنامه‌ای 

سرویس ها و برنامه هایی که به صورت رایگان در اختیار مردم قرار داده میشوند در بر خی از آنها پرداخت درون برنامه ای وجود دارد .به عبارتی در ازای دادن امکانات بیشتر از کاربران پول دریافت می‌کنند. مانند بازی‌ موبایلی “کلش آف کلنز” که به صورت رایگان در دسترس عموم قرار می‌گیرد، اما برای آنکه بتوانید به بازی خود سرعت ببخشید و زودتر پیشرفت کنید از شما پول دریافت می‌کند. همچنین  می‌توان به وایبر و خرید استیکرهای جذابش اشاره کرد.

سامانه ارسال پیامSPAYAM   یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام و ارسال پیام کوتاه میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.و بر حسب نیاز برخی مشتریان، به ارسال پیام کوتاه این سرویس با شماره 50001299 و هزینه هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید 

09114088060

www.spayam.ir 

عناوین مرتبط 

با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید  ,تمایل به تبلیغات در شبکات اجتماعی ,اوترنت؛ اینترنت رایگان ,نمایندگی سوشال پیام ,بازاریابی اینترنتی, ...!! روشهای بازاریابی اینترنتی ,بازاریابی با شبکات اجتماعی وایبر وتلگرام , ,زنگ خطر خرید آنلاین,,استفاده از پیام تبلیغاتی برای کسب و کار خود ,سامانه رایگان ارسال پیام انبوه, SPayam.ir 7 عامل کلیدی موفقیت در یک کسب‌وکار خدماتی



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/6/17:: 10:25 صبح     |     () نظر

 

هر انسانی برای  حفظ محیط زیست خود تلاش میکند و در قبال آن احساس مسئولیت میکند.اما اینکه چه راهکارهایی برای حفظ محیط زیست برای خود و نسل های آینده به کار ببریم دراین مطلب به  یکی از ساده ترین روش ها اشاره میکنیم.

مردم نو اندیش عصر امروز  برای حفظ محیط زیست کمپین بازیافت درب بطری  های پلاستیکی  را در اکثر کشورها و شهرها به راه انداختند . این ایده نیز توسط  خانم سپیده جلالی ، لیسانس علوم سیاسی و اهل تبریز که  در سفری به ترکیه با این کمپین آشنا می شود ،به کشورما انتقال پیدا میکند و با استقبال عظیمی از مردم روبه رو شده است.

دراین طرح که فعالیت گسترده ای در کشورهای جهان دارد،مردم درب بطری  های پلاستیکی مانند نوشابه، آب معدنی، دلستر، شامپو، قوطی‌های کرم و... را جمع‌آوری میکنند  و به مراکزی مانند مرکز ام اس تحویل داده  و این مراکز درب بطری ها را به واحدهای بازیافت می فروشند. مبلغی که درقبال فروش دربهای پلاستیکی دریافت میشود، صرف خرید صندلی چرخدار (ویلچر) برای بیمارانی که دچار ضایعه نخاعی هستند، می گردد و اهدا میشود.

ما امیدواریم با توجه به  مشارکت و همکاری مردم بتوانیم این ایده را توسعه داده و درکنار سر بطری‌ها، به  جمع‌آوری مواد دورریختنی دیگری مثل کاغذ‌های باطله بپردازیم.

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام و ارسال پیام کوتاه میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.و بر حسب نیاز برخی مشتریان، به ارسال پیام کوتاه این سرویس با شماره 50001299 و هزینه هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

عناوین مرتبط

راهکارهایی برای لذت بردن از کار ، اوترنت؛ اینترنت رایگان ، آشنایی با بازاریابی اینترنتی ، زنگ خطر خرید آنلاین ، نمایندگی سوشال پیام ، چگونه تبلیغات پیامکی خاص و متفاوت داشته باشیم ؟ ، دوروش برگزیده مذاکرات بازاریابی ، مزایای سامانه پیامکی سوشال پیام



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/6/16:: 9:34 صبح     |     () نظر

از جمله اهداف نمایندگی سوشال پیام، طراحی سیستم کسب درآمد غیر مستقیم برای کاربرانی است که مایل به همکاری و دریافت پنل نمایندگی سوشال پیام میباشند.

درواقع در این سیستم با در اختیار نهادن سیستم موجود با بالاترین سطح کیفیت خدمات به همکاران، آنها را قادر خواهد ساخت تا با معرفی و ثبت کاربران از سود بیشتری بهره ببرند و به درآمد زایی مطلوبی دست یابند.

نماینده سوشال پیام میتواند با نام تجاری خود یک سامانه مدیریتی با دامنه اختصاصی داشته باشد و فروش خود را آغاز کند، و نامی از شرکت spayam درمیان نخواهد بود .

باتوجه به جدول کلاس بندی و انتخاب هر کدام از کلاس ها، درصد سود شما بستگی به نوع کلاس همکاری ای که شما انتخاب میکنید دارد بدین صورت که:

کلاس c: در این کلاس با فروش هر سامانه که قیمت ثابت 50 هزار تومان دارد، درصد سود شما از فروش پنل 35% از مبلغ دریافتی بابت پنل میباشد و تنها امکان ثبت برای 500 کاربر وجود دارد.

کلاس b: باانتخاب این کلاس 55% از سود تمامی خریدهای کاربران ثبت نامی برای شماست و 45% باقیمانده متعلق به شرکت سوشال پیام می باشد و تعداد کاربری در این کلاس 1000 کاربر است.

کلاس a: تعداد کاربران در این کلاس نامحدود است و به تعداد دلخواه می توانید کاربر داشته باشید، همچنین تمامی سود حاصل از فروش سامانه به خود شما تعلق خواهد داشت. مزیتی که در این کلاس وجود دارد این است که شما برای جذب مشتری بیشتر می توانید پنل را رایگان بفروش برسانید چون هزینه ای درقبال ثبت کاربر به شرکت سوشال پیام پرداخت نمی کنید.

ما به التفاوت تعرفه های سوشال پیام و تعرفه هایی که نمایندگان برای فروش پنل و هزینه پیامک به کاربران خود پیشنهاد می دهند به حساب کاربری نمایندگان برمی گردد.

برای خرید و شارژ آنلاین، نمایندگان می توانند درگاه الکترونیک به سامانه خود اضافه کنند، تا بدین ترتیب تمام پرداختها توسط مشتریان مستقیما وارد حساب نماینده شود .

تمامی مراحل توسط پشتیبانان سوشال پیام انجام می شود و شما بعد ازتماس با شرکت وانتخاب نام سایت و پرداخت هزینه، طی 24 ساعت سامانه نمایندگی خود را در اختیار خواهید داشت.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام و ارسال پیام کوتاه میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.و بر حسب نیاز برخی مشتریان، به ارسال پیام کوتاه این سرویس با شماره 50001299 و هزینه هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

عناوین مرتبط:

سامانه رایگان ارسال پیام انبوه SPayam.ir ،ارسال اس ام اس درسامانه رایگان spayam،مزایای سامانه پیامکی سوشال پیام،با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید،نظرسنجی پیامکی سوشال پیام ، چگونگی اخذ درگاه اینترنتی ، ارتباط با مشتریان با استفاده از پنل پیامک



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/6/15:: 10:4 صبح     |     () نظر

 

نوعی اینترنت  توسط شرکتی آمریکایی ایجاد شده. این شرکت  فعالیت خود را از سال 1995آغاز کرده  و محتواهای جمع آوری شده خود را  بر روی اینترنت در ماهواره‌های خود قرار داده و درحال حاضر  پایگاه اطلاعاتی بسیار بزرگی را در اختیار دارد که آن را به رایگان برای همه عرضه می‌کند .

این پروژه توسط شرکت MDIF ،صدها ماهواره به مدار زمین ارسال کرده وامکان تبادل اطلاعات بین چند صد ایستگاه مخابراتی زمینی را فراهم می کند.

 این پروژه  در واقع به نوعی مکمل اینترنت میباشد. .در سیستم این پروژه در ابتدا محتوای جمع آوری شده بر روی سرور های این شرکت بارگذاری میشود و ارتباطی با ماهواره هایی که بر روی مدار زمین قرارداده اند برقرار میشود.سپس  امکان دسترسی آزاد به اطلاعات را برای تمام افراد کره زمین که دارای دستگاهی با قابلیت اتصال به اینترنت هستند، فراهم می کند. در واقع مانند دسترسی آنلاین به اینترنت ولی به صورت آفلاین میباشد.

 اطلاعات مورد نیاز محدودیتی ندارد وهمه گونه داده، از ویدئو و موزیک گرفته تا متن و کتاب و داده های مربوط به کشاورزی ،دوره های آموزشی در رشته های مختلف و نرم افزار های رایگانرا می‌توانید در آن بیابید.

با توجه به اینکه این پروژه هزینه های سنگینی در بر دارد در مراحل اولیه فقط امکان اتصال یک طرفه و در یافت اطلاعات برای کاربران فراهم میشود. در مرحله بعد، این اتصال به یک اتصال دوسویه تبدیل خواهد شد که تمام قابلیت های اینترنت کنونی را در اختیار می گذارد.

در حال حاضر نمونه اولیه ماهواره مورد استفاده در پروژه اوترنت تهیه شده و قرار است اواسط سال 2015 صدها نمونه از آن به مدار زمین ارسال شود.انتظار می رود این پروژه عظیم بیش از چهار میلیارد کاربر جدید را به شبکه اینترنت کنونی متصل کند.

سامانه ارسال پیامSPAYAM یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام و ارسال پیام کوتاه میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.و بر حسب نیاز برخی مشتریان، به ارسال پیام کوتاه این سرویس با شماره 50001299 و هزینه هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

عناوین مرتبط

5راهکار ساده برای افزایش امنیت در اینترنت ، بازاریابی اینترنتی...!!  ،مفهوم خلاقیت و نوآوری و چگونگی پیدایش آن ،روشهای بازاریابی اینترنتی ،بازاریابی با شبکات اجتماعی وایبر وتلگرام ،ارسال اس ام اس درسامانه رایگان spayam



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/6/14:: 10:19 صبح     |     () نظر

 

پلیس فتادرمورد هشدارهای امنیتی  و پیشگیری از جرم ها در فضای سایبری، در مورد کلاهبرداری در برخی سایت های نامعتبر حراجی‌های اینترنتی به کاربران هشدار داد .

 مشتریان اینترنتی باید خرید خود را ازسایت هایی انجام دهند که دارای نماد الکترونیکی باشند. فروشگاه های اینترنتی معتبر در سایت خود مشخصات واقعی خودرا درج می کنند و معمولا نحوه دریافت و پرداخت وجه مختلفی مانند پرداخت آنلاین، از طریق پست و غیره دارند. همچنین به کاربران گفته میشود  علاوه بر خرید از وب سایت های دارای نماد الکترونیکی ، از امنیت سیستم یا رایانه ای که از آن خرید آنلاین انجام می دهند نیز مطمئن باشند.

کاربران پس از خرید اینترنی در  هنگام پرداخت آنلاین از طریق درگاههای بانکی به دستورالعمل های امنیتی آن توجه کنند و قبل ازپرداخت وجه، با بخش فروش محصولات تماس حاصل نمایند.

در عین حال کاربران باید سوابق  فروشنده را بررسی کنند و از روش های گارانتی و پس دادن کالا و بازپرداخت پول اطمینان حاصل کنند؛ اگر فروشنده محصول مورد نظر فقط پرداخت نقدی و یا از طریق خطوط مخابراتی را می پذیرد، کاربران باید احتیاط بیشتری به خرج دهند.

پلیس فتا از هموطنان خواسته در صورت مواجهه با موارد مشکوک، آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir گزارش کنند.

سامانه ارسال پیامSPAYAM یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام و ارسال پیام کوتاه میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.و بر حسب نیاز برخی مشتریان، به ارسال پیام کوتاه این سرویس با شماره 50001299 و هزینه هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

عناوین مرتبط

نکات ضروری در بازاریابی شبکه های اجتماعی ,ارتباط با مشتری,CRM بازاریابی اینترنتی,...!! تمایل به تبلیغات در شبکات اجتماعی , 5راهکار ساده برای افزایش امنیت در اینترنت,7عامل موفقیت در بازاریابی پیامکی‌تان ,چگونگی اخذ درگاه اینترنتی



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/6/12:: 9:23 صبح     |     () نظر

در گذشته ای نه چندان دور مردم ایران برای ارتباط با یکدیگر از موبایل استفاده میکردند و برای پایین آوردن هزینه های ارتباطی ، استفاده از پیامک بین مردم رواج پیدا کرد. استفاده از پیامک  در همین زمان اندک به دلیل سرعت ارسال ، هزینه کم  و ارتباط نزدیک با مخاطب  صاحب رتبه بالایی در جایگاه شد. از پیامک و پنل پیامکی می توان به منظور  تبلیغات و یا اطلاع رسانی و خدماتی استفاده نمود. در ادامه به برخی از کاربردهای پیام کوتاه اشاره خواهد شد. 

در مراکز آموزشی و فرهنگی 

  •  ارسال پیامک تبریک موفقیت های کسب شده  .   مثلا: تبریک ما  را برای کسب مقام دوم  در مسابقات کشوری پذیرا باشید .
  • پس از  ثبت نام ، پیامکی با مزمون تشکر از حسن انتخاب آنها ارسال شود.متن  پیام میتواند در قالب یک پیام فرهنگی یا آموزشی باشد.
  • ارسال پیامک برای اطلاع رسانی از شروع جدید دوره های آموزشی و اعلام تاریخ و ساعت تشکیل کلاس ها برای ثبت نام . 

در دانشگاه ها و موسسات عالی 

  • اعلام زمان شروع کلاس های هر نیمسال تحصیلی 
  • اعلام زمان شروع و پایان انتخاب واحد
  • اعلام زمان حذف و اضافه 
  • اعلام عدم برگزاری برخی از کلاس ها  
  • اعلام مانده بدهی و  اقساط وام دانشجویان

در پایگاه بسیج و هیئت ها 

  • ارسال پیامک به اعضا برای اعلام مکان برگزاری جلسات و تاریخ و ساعت جلسه
  • اعلام برگزاری برنامه های خاص به مناسبتهای خاص 
  • اطلاع رسانی  به اعضا در خصوص فعالیتها و اقدامات جدید

در مراکز درمانی و بیمارستان ها 

 انجام کارهای فوق به صورت شخصی و دستی و از موبایل خود برای کسانی که مخاطبین زیادی دارند کارآسانی نیست. روزانه باید زمان زیادی برای فرستادن پیامک ها و بررسی گزارش ارسال و تحویل آنها نماید. همچنین ممکن است زمانی که باید ارسال کند را فراموش کند در نتیجه اطلاع رسانی انجام نگیرد.

با تهیه یکپنل کاربری پیام کوتاهسوشال پیام، می توان هزاران پیامک را به صورت انبوه در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال نمود ،همچنین  یک گزارش کامل از ارسال های خود را می توانید ببینید.

 

سامانه ارسال پیامSPAYAM   یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام و ارسال پیام کوتاه میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.و بر حسب نیاز برخی مشتریان، به ارسال پیام کوتاه این سرویس با شماره 50001299 و هزینه هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

 

عناوین مرتبط

مزایای سامانه پیامکی سوشال پیام ،با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید ،اشتباهات رایج در ارسال پیام کوتاه ،نکات پیامکی ،نکاتی جهت افزایش سرعت گوشی های اندرویدی ،ارسال اس ام اس درسامانه رایگان spayam ،ارسال چند به چند و یا شخصی سازی پیام کوتاه چیست؟ ، سامانه رایگان ارسال پیام انبوه SPayam.ir



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/6/11:: 11:17 صبح     |     () نظر



·          پنل رایگان و بازخورد فوق العاده مناسب سامانه پیامکی سوشال پیام در برابر دیگر ابزارهای تبلیغاتی قابل توجه است.

·         هدفمند بودن تبلیغات و کسب اطمینان  از دریافت کلیه پیامک های تبلیغاتی ارسال شده به مشتریان

·         با ارسال پیامک هایی بامتن کوتاه ، از خواندن تبلیغ توسط مشتریان اطمینان خواهید داشت.

·         با سیستم مدیریتی سامانه پیامکی سوشال پیام ، آمار تبلیغات انتشار داده شده  را براحتی می توانید مدیریت کنید.

·         ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی در کوتاهترین زمان

·         با استفاده از سامانه سوشال پیام، نیازی به دانش تخصصی برای تبلیغات نیست.

·         امکان ارسال انبوه به تفکیک شهر و استان، جنسیت و رده سنی، پیش شماره، مناطق شهرداری و مشاغل و...

·         امکان ارسال ایرانسل شهر و استان، مناطق شهری، کد پستی و...

·         ارسال از طریق دفترچه تلفن، گروه و فایل های اکسل از پیش تهیه شده

·         امکان ارسال از طریق تلگرام و وایبر و هزینه بسیار پایین تر نسبت به پیامک

·         مشتریان سوشال پیام می توانند از بانک مشاغل و اصناف طبق نیاز خود به صورت رایگان استفاده نمایند.

·         بازگشت هزینه پیامهای  نرسیده

·         مدیریت ارسال وگزارش گیری پیامک های تبلیغاتی ارسال شده ، دریافتی و آماده ارسال

·         گزارش گیری پیام ها از طریق نمودار

·         مدیریت حساب  تراکنش های ورودی و دیدن صورت حساب و آمار بازگشت هزینه

·         شارژ کردن پنل کاربری به صورت آنلاین

·         مشتریان می  توانند مشکلات خود را از طریق سیستم تیکت و پشتیبانی که در پنل کاربری قراردارد مطرح کنند و در اسرع وقت توسط تیم پشتیبان  سوشال پیام پاسخ داده می شود.

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر و تلگرام و ارسال پیام کوتاه میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکتر هم نیستید. سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشور به تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت و کیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8 تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد و بر حسب نیاز برخی مشتریان، به ارسال پیام کوتاه این سرویس با شماره 50001299 و هزینه هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

 09114088060

www.spayam.ir

 

عناوین مرتبط:

با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شویدحقایقی درباره ی موفقیت بازاریابی پیامکیاستفاده از پیام تبلیغاتی برای کسب و کار خودارسال چند به چند و یا شخصی سازی پیام کوتاه چیست؟



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/6/10:: 1:48 عصر     |     () نظر

 

 برای لاغرشدن نیاز به  کم خوری و تحرک بیشتر است، اما نباید حتما خودتان را شکنجه بدهید و از خوردن همه چیز محروم کنید. ما دراینجا به  چند نکته برای رسیدن به وزن ایده آل اشاره میکنیم.

  • شاد بودن

 بسیاری از افراد بعد از گذراندن یک روز سخت کاری به این می اندیشند که یک روز سخت میتواند همه اهداف آنها را  برای داشتن یک تغذیه سالم ازبین ببرد. محققان دریافته اند که افراد سرزنده و شاد انتخاب های غذایی سالم تر و مغذی تری دارند تا افراد افسرده با روحیه ضعیف.

در مواقع شادی ، احتمال بیشتری وجود دارد که به غذاهای ناسالم نه بگوییم. ناراحت و افسرده بودن، تمرکز ما بر چیزهایی که برایمان مفید هستند را از بین برده و اولین و راحت ترین گزینه که پیش رویمان است را انتخاب می کنیم و آن احتمالاً چیزی نخواهد بود جز غذاهای پرکالری و مضر.

پس شاد بودن در  نگاه کردن به آینده به شما کمک می کند تا  توجه دقیق تری به انتخاب تغذیه تان داشته باشید.

  • زیاد میوه بخورید

مصرف بسیاری از میوه ها به طور کامل تاثیرات یک رژیم غذایی پرچربی را با جلوگیری از اضافه شدن وزن و پایین نگه داشتن سطح قند خون از بین می برد. به طور کل انواع مختلف توت ها بخاطر محتوی بالای پلی فنول خود که نوعی آنتی اکسیداناست، میوه های بسیار سالم و مفیدی به شمار می روند.

  • کم کردن سرعت غذا خوردن

متخصصین تند غذا خوردن را منع میکنند، زیرا مغز برای پردازش پیام سیری به زمان نیاز دارد. اگر کند غذا خوردن را امتحان کرده اید اما باز هم محتوای بشقاب غذایتان با یک چشم بر هم زدن تمام می شود، ممکن است به کمی کمک بیشتر نیاز داشته باشید. برای جلوگیری از این مسئله می توانید غذایتان را فقط با چنگال بخورید زیرا غذا خوردن با آن سخت تر بوده و زمان بیشتری خواهد برد.

  • پیامک کردن پیشرفتتان

استفاده از  دفترچه یادداشت غذایی یک راه عالی برای کاهش  وزن است. با نوشتن هر یک لقمه غذایی که می خورید مجبور می شوید بیشتر مراقب آنچه می خورید باشید. اما ممکن است کار خسته کننده ای شود و نتوانید آن را ادامه دهید. از طرف دیگر تکیه کردن به یک پیام روزانه بسیار ساده تر است.

 در تحقیقات صورت گرفته  بیشتر افراد برای دنبال کردن و کنترل دقیق مقدار غذایی که در روز می خوردند و میزان ورزش و فعالیت جسمی شان مشکل دارند. به همین دلیل محققان تصمیم گرفتند   این گزارش رسانی ها را از طریق ارسال پیامک برای شرکت کننده ها ساده تر کنند وتاثیرگذاری آن چندبرابر شد. برای اینکه این روش برای شما هم موثر واقع شود، از یکی از دوستان یا اعضای خانواده تان بخواهید هر روز سوالی درمورد اهداف و وضعیت رژیم غذایی و ورزشتان برای شما پیامک کند.

  • خوابیدن

 کم خوابی با چاقی در ارتباط است اما شما فقط با پنج شب کم خوابی می توانید حسابی به اندامتان آسیب بزنید. افرادیکه شب ها فقط 5 ساعت می خوابیدند طی یک هفته چیزی در حدود یک کیلوگرم اضافه کردند.

کم خوابی بر متابولیسمتان تاثیر گذاشته و موجب پرخوری میشود.این پرخوری کاملا غیر ارادی در شب موقع تماشای تلویزیون یا گشتن در اینترنت صورت میگیرد.

خواب کافی شبانه را به صورت یک اولویت درآورید. خواب هم درست به اندازه یک برنامه غذایی خوب و فعالیت جسمی برای سلامتی تان اهمیت دارد.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام و ارسال پیام کوتاه میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.و بر حسب نیاز برخی مشتریان، به ارسال پیام کوتاه این سرویس با شماره 50001299 و هزینه هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

عناوین مرتبط

ارسال اس ام اس درسامانه رایگان spayam، نکات پیامکی ،نظرسنجی پیامکی سوشال پیام ، سامانه رایگان ارسال پیام انبوه SPayam.ir ،روشهای بازاریابی اینترنتی


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط سوشال پیام 94/6/9:: 1:51 عصر     |     () نظر
<      1   2   3      >