سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ثروت دانش، رهایی بخش و ماندگار است . [امام علی علیه السلام]
سوشال پیام

 

تمامی ما در گوشی اندرویدی‌ خود داده‌هایی داریم که خصوصی هستند. از همه ی آنها مهمتر عکسهای ذخیره شده در گوشی هستند که دوست ندارید عکس های خانوادگیتان را کسی ببیند اما نمی خواهید آنهارا پاک کنید. پس برای حفظ حریم شخصی باید عکسهای ذخیره شده در گوشیتان را پنهان کنید.

در اینجا سه روش برای پنهان کردن عکس به شما پیشنهاد داده شده است:


1) ایجاد پوشه پنهان: در تمام گوشی های اندروید قابلیت پنهان کردن پوشه‌ بصورت پیش فرض قرار دارد. برای اینکار شما به فایل اکسپلورر برای کنترل سیستم اندرویدی‌تان احتیاج دارید. ویا می‌توانید از یک فایل اکسپلورر خارجی استفاده کنید و یا می‌توانید بااتصال به کامپیوتر مراحل زیر را انجام دهید.
در این جا از یک روش کاملا ساده جهت پنهان کردن پوشه‌ها به نامES File Explorer  استفاده می‌کنیم. به کمک فایل اکسپلورر میتوانید تمام پوشه‌های گوشی اندروید ببینید. در ابتدا باید یک پوشه “hidden” برای ذخیره عکسها  و اطلاعات خصوصی تان ایجاد نمایید.

برای شناسایی پوشه های مخفی باید ابتدای نام آنها “.” بگذارید پس نامی مانند “Hidden files.” برای پوشه خود انتخاب کنید. با فایل اکسپلورر عکسها و اطلاعات خصوصی رابه این پوشه انتقال دهید درغیر این صورت در سیستم گوشی شما شناخته نمی شود.

برای دسترسی به این پوشه از طریق فایل اقدام کنید حتی می‌توانید آن را حذف کنید. تنها کافیست بر روی منوی اصلی در گوشه سمت چپ بالا کلیک کنید و پس از آن “Settings” را انتخاب نمایید.

 “Display settings” در قسمت settings را انتخاب کنید و تیک گزینه “Show hidden files” را بردارید تا فایل پنهان شود برای مشاهده مجدد فایل پنهان، دوباره تیک بزنید.

تصویر

2) فایل پنهان در فایل منیجر: عکسهارا در یک پوشه ذخیره کنید، آنرا باز کنید واز پایین صفحه روی “New” کلیلک نمایید ونام فایل را به “nomedia.” تغییر دهید.

تصویر

nomedia.  یک روش ساده برای پنهان کردن فایل های تصویری و فیلم‌ می باشد. برای باز کردن آن باید“nomedia.” را حذف کنید.

3) رمز گذاری: اگر پنهان کردن عکسهایتان به دو روش بالا ریسک بالایی دارد، می‌توانید از پسورد با استفاده از نصب ابزارهای خارجی استفاده کنید. اینجا ما به کمک برنامه Vaulty به پنهان کردن تصاویر می پردازیم. این نرم‌افزار را دانلود و راه اندازی کنید.

در ابتدا پسوردی برای خود تنظیم می کنید سپس با کلیک برروی “Hide Photos and Videos” تمامی فایل‌ها برای شما باز می شود. فایل های مورد نظر را انتخاب کنید و بعد “Pad lock” را انتخاب کنید تا فایل های شما پنهان شوند.

اگر بخواهید فایل پنهان شده را باز کنید باید ابندا نرم افزار را باز کنید و رمز را وارد کنید. آنجا می توانید فایلهای پنهان شده ی خود را ببینید، برای بازگرداندن هر یک از فایل‌ها بر روی آن کلیک کنید و سپس برای بازگرداندن همه داده‌ها بر روی آیکون “opened padlock” کلیک کنید.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام و ارسال پیام کوتاه میباشد. سوشال پیام با پنل رایگان و پرداخت هزینه 8 تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد و بر حسب نیاز برخی مشتریان، به ارسال پیام کوتاه این سرویس با شماره 50001299 و هزینه هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

 

عناوین مرتبط:

نحوه ارسال عکس به تلگرامباورهای نادرست درباره گوشی‌های اندرویدچگونگی درآمدزایی سرویس اینترنتیزنگ خطر خرید آنلاینلاغری پیامکینکاتی جهت افزایش سرعت گوشی های اندرویدینکاتی برای مدیریت بهتر زمان و بالا بردن بهره‌وری هنگام کار5 راهکار ساده برای افزایش امنیت در اینترنتکدهای QR چیست؟ چه کاربردهایی دارد؟اعتیاد مدرن *بیماری های اینترنتی*



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/6/23:: 10:31 صبح     |     () نظر