سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه سرگرمی اش فراوان شد، خردش کم گردید . [امام علی علیه السلام]
سوشال پیام

اکثر کاربران چه در خانه و چه در سازمانها رایانه خود را هرشب خاموش میکنند ؛ آیا این مسئله تاثیری بر عملکرد رایانه و از همه مهم‌تر، ماندگاری و دوام قطعات سخت‌ افزاری آن دارد؟ آیا باید سیستم خود را هر شب خاموش نماییم یا بهتر است آن‌را روشن نگه‌داریم؟ برای پاسخ به این سوال‌ها، مطلب زیر را بخوانید.

Steven Leslie یکی از مدیران ارشد فناوری، می گوید :

 اگر شما روزانه چندین بار از رایانه خود استفاده  میکنید بهتر است آن را روشن نگه دارید. اما اگر در طول روز برای یک مدت کوتاه از آن استفاده میکنید سعی کنید آن را خاموش کنید.

درهنگامیکه که رایانه را برای مدت طولانی در روز روشن نگه میدارید و از آن دور میشوید، بهتر از زمانیست که چند بار آنرا خاموش و روشن کنید و موجب آسیب زدن به دستگاه میشود.

 با هربار روشن کردن سیستم، یک جرقه الکتریکی کوچک وارد می‌شود تا قطعات سخت‌ افزاری شروع به فعالیت نمایند و اگر شما آن را چندبار در طول یک روز روشن کنید، طول عمر کامپیوتر شما کم میشود.

دلایل روشن نگه‌داشتن کامپیوتر

 اگر کامپیوتر شما به عنوان سرور استفاده شود و یا برای کنترل از راه دور و کارهایی نظیر اسکن سیستم برای ویروس ، آپدیت و... مورد استفاده قرار بگیرد.

دلایل خاموش کردن کامپیوتر

مصرف برق بالاتر به دلیل روشن ماندن طولانی مدت سیستم.

سروصدای فن یا اطلاعیه‌های سیستم‌عامل

حالتSleep  و حالت Hibernate

استیون لسلی می‌گوید:

حالت Sleep خوب است؛ به‌خاطر آن‌که کامپیوتر شما بدون خاموش شدن، از کم‌ترین برق ممکن استفاده می‌نماید. در حالت  Hibernate، استفاده کامپیوتر شما از برق متوقف شده و (پس از روشن شدن مجدد) فعالیت خود را از جایی که آن را در این حالت قرارداده بودید، آغاز خواهد کرد. Hibernate چندان مطلوب نیست؛ زیرا همان اثرات (مخرب) خاموش و روشن‌کردن را با خود به همراه خواهد داشت.

به عنوان راهنمایی آخر، اگر تصمیم دارید که کامپیوتر خود را همواره روشن نگه‌دارید، در زمانی که از آن استفاده‌ نمی‌کنید، آن را برروی حالت Sleep قرار دهید. با این‌ کار، استفاده کامپیوتر شما از برق تاحد چشم‌گیری کاهش خواهد یافت بدون آن‌که، آن را خاموش کرده باشید.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و ارسال پیام کوتاه میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید. سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشور به تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب، پنل رایگان و پرداخت هزینه 8 تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد. بر حسب نیاز برخی مشتریان به ارسال پیام کوتاه ،این سرویس با شماره 50001299 و هزینه هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

32327132-017

09114088060

www.spayam.ir

 عناوین مرتبط



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/7/26:: 9:40 صبح     |     () نظر