سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکیم ده خصلت دارد : پارسایی، عدل، فهم، گذشت، نیکی، بیداری، خودنگهداری، تذکر، هشیاری، نیک خویی و میانه روی . [لقمان حکیم]
سوشال پیام

 

 

 افرادی که جویای کار هستند با نگاه کلی به نیازمندیهای روزنامه و آگهی های استخدام در سایت ها به اسامی مشاغلی برمیخورند مانند: بازاریاب، مدیر فروش، مسئول فروش، کارشناس فروش و… این حرفه ها همه به یک شغل اطلاق می گردد که همان بازاریابی است. برای انتخاب شغل مورد نظر خود از بین این موارد به چند نکته اشاره میکنیم:

1.  تصمیم گیری در مورد حیطه فعالیت خود
کسب و کارهایی که نیازمند بازاریاب هستند چند نوع می باشند:
الف – کسب و کارهایی که تولید و توزیع را انجام می دهند؛ ای کسب و کارها برای برخی کالاهای خود 
بازاریابی انجام میدهد؛ اگر شرکت برند باشد بازاریابی کاری ساده ای است ولی برای شرکت های نوپا زمان و هزینه بیشتری را باید به آن اختصاص داد.

ب – برخی شرکت های تبلیغاتی که کار ساخت بروشورهای تبلیغاتی و طراحی کاتالوگ و برگزاری سمینار و همایش و... را بر عهده دارند به بازاریابی احتیاج دارند که بیشتر فعالیت آنها تلفنی است.

ج – شرکت های خدماتی برای اعمال خدمات خود نیازمند مشتری هستند بازاریابی برای این فعالیت ها بسیار مشکل است چون معرفی و شناساندن یک خدمت بسیار دشوار است.

2. علاقه به فعالیت خود

علاقه به کاری که می خواهید برای آن بازاریابی کنید باعث می شود بسیار مشتاقانه و با عشق برای معرفی محصول ویا خدمت خود تلاش می کنید.

3. دستمزد ثابت

بازاریابی شغلی با ریسک بالاست و چون « امنیت شغلی » و « میزان درآمد » رابطه معکوس دارند باید حتما مبلغی بعنوان حقوق ثابت برای بازاریاب در نظر گرفته شود.

4. عجول نباشید

بسیاری از شرکت ها معنای بازاریابی را در ک نکرده اند و بازاریابان را مورد استثمار کاری قرار می دهند. پس برای کار کردن عجله نکنید و تمام تلاش خود را بکنید تا با شرکت های معتبر فعالیت کنید.

5. جمع آوری داده

با ورود به بازارکار به جمع اوری اطلاعات بپردازید، اینها حکم گنج را دارند و مدام می توانید از آنها استفاده کنید. همیشه با برنامه پیش بروید هم چیز را مورد بررسی قرار دهید و در صورت امکان در استراتژی خود تغییر ایجاد کنید و از تمامی اشخاص و موقعیت های مختلف در محیط کارتان چیزی بیاموزید.

 

سامانه ارسال پیامSPAYAM یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام و ارسال پیام کوتاه میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.و بر حسب نیاز برخی مشتریان، به ارسال پیام کوتاه این سرویس با شماره 50001299 و هزینه هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

عناوین مرتبط



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/7/23:: 11:14 صبح     |     () نظر