سفارش تبلیغ
صبا ویژن
«بی گمان ابراهیم (خود به تنهایی) امتی مطیع خداوند وپاکدین بود و از مشرکان نبود .»، روایت شده است که وی آموزگار نیکی ها بود . [در تفسیر سخن خدای متعال]
سوشال پیام

زمانی که روش های تبلیغات سنتی برای کار شمما موثر نیستند ، کارهای دیگر را امتحان کنید. احتمالا همه ما در مورد پیام های SMS، بازاریابی اس ام اس و اس ام اس انبوه شنیده ایم. اما هنوز همه شرکت ها از آن استفاده نمی کنند. شاید اکنون زمان شروع باشد.

بازاریابی اس ام اس یکی از ساده ترین فن آوری های تبلیغاتی است، که می تواند کمک به رشد کسب و کار کند. پیام های SMSتوسط مخاطبانی که تمایل به دریافت پیام هستند مورد بازدید قرار می گیرد.

بسیاری از شرکت ها از این تکنولوژی نه تنها برای بالابردن فروش، بلکه برای توسعه نام تجاری، اطلاع رسانی به مشتریان در مورد رویدادهای مهم و غیره استفاده میکنند. مشتریان خود را بخاطر بسپارید و همراهشان باشید تا وفاداری آنها به برند یا شرکت شما بیشتر شود.

همه ما یک تلفن همراه داریم، بنابراین هیچ شک و تردید در مورد اثربخشی بازاریابی اس ام اس وجود ندارد. ما می توانیم اطلاعات واقعی را به طور مستقیم به مشتری بالقوه یا فعلی خود را ارسال کنیم.

استفاده از فن آوری تلفن همراه بسیار موثر، ارزان و آسان است. لازم نیست که به یک شرکت بزرگ با قدرت بازاریابی اس ام اس داشته باشید، شرکت های کوچک می توانند آن را به خوبی استفاده کنند.

زمان خود را هدر ندهید و استفاده از پیام های SMS در شرکت خود را امروز شروع کنید.

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی میباشد. سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشور به تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

32327132-017

09114088060

www.spayam.ir

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

 

عناوین مرتبط:

موفقیت در بازاریابی پیامکی

نیاز هر کسب وکار به تبلیغات پیامکی

فوایدی که بازاریابی پیامکی برای مشتری می تواند داشته باشد

برتری بازاریابی پیامکی

زمان در بازاریابی پیامکی

بازاریابی پیامکی چیست؟

6استراتژی بازاریابی پیامکی که به شما کمک می کند

موارد موثر در بازاریابی پیامکی

7 عامل موفقیت در بازاریابی پیامکی‌تان



نوشته شده توسط سوشال پیام 95/5/2:: 12:34 عصر     |     () نظر