سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، کریم است و کَرَم را دوست می دارد، خوهای والا را دوست می دارد و خوهای پست را ناخوش می دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
سوشال پیام

ما برخی چیزها را فراموش  می کنیم. این برای همه اتفاق می افتد. همه ما زندگی پر مشغله با یک لیست روزافزون از وظایف و کارهای درحال انجام داریم. اگر شما در حال انجام یک کسب و کار مبتنی بر سرویس دهی مانند یک سالن، ماساژ درمانی، و یا عمل دکتر دارید فراموش کردن مشتریان در مورد قرار ملاقات خود می تواند یک اشتباه پرهزینه باشد.

با استفاده از فناوری در حال تحول سریع تر از همیشه، شما می توانید از فراموش کردن قرار ملاقات های مهم مشتریان خود جلوگیری  کنید و باعث افزایش درآمد و بهبود رضایت مشتری شوید.

یادآوری قرار ملاقات با  SMS به این امر کمک می کند

بسیار ساده است. شما می توانید تقویم قرار ملاقات فعلی خود را با یک سرویس  SMSپیگیری کنید و به طور خودکار پیام ها به مشتریان خود در زمان مناسب ارسال می شود. یک شانس بسیار بالاتری که SMS در مقایسه با ایمیل و یا تماس های تلفنی دارد خوانده شدن پیام هاست.

چرا sms؟

ارزان است. خدمات اس ام اس کم هزینه است و قادر به بهبود سود شما از طریق از دست دادن کمتر قرار ملاقاتها و اجتناب از شکاف زمان هدر رفته.

آسان است. این سرویس تنها باید یکبار راه اندازی شود و آن را برروی تقویم خود (اطلاعات وارد شده در دفترچه تلفن) تنظیم کنید تا به طور خودکار هر پیام به فرد صحیح و در زمان مناسب ارسال شود.

سفارشی می شود. شما به راحتی می توانید پیام را به تناسب کسب و کار خود برای انواع مختلف مشتریان ارسال کنید.

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی میباشد. سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشور به تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

32327132-017

09114088060

www.spayam.ir

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

 

عناوین مرتبط:

دریافت پیام در سامانه پیامکی

ارسال انبوه بدون نیاز به پنل

ارسال پیامک فارسی

فوایدی که بازاریابی پیامکی برای مشتری می تواند داشته باشد

مزایای سامانه پیامکی سوشال پیام

مزایا و معایب پیام کوتاه



نوشته شده توسط سوشال پیام 95/4/24:: 11:48 صبح     |     () نظر