سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از ویژگیهای مؤمن آن است که از حرامها پاک باشد و در شبهه ها توقف کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله ـ به علی علیه السلام ـ]
سوشال پیام

باتوجه به برقراری ارتباط دوطرفه که جزوی از اهداف اصلی هر کسب و کاری به حساب می آید، اغلب مشاغل بعد از فروش محصولات نیازمند دریافت اطلاعات از طرف مشتریانشان هستند. قطعا تمامی این کسب و کارها از اهمیت زمان و هزینه مطلع هستند. استفاده از سامانه پیامکی و داشتن یک خط اختصاصی بهترین وسیله برای ایجاد این ارتباط ها می باشد.

دیگر نیاز به تماس مستقیم با مشتری و یا ارتباط حضوری نیست. تنها با اعلام شماره خط خود به مشتریانتان از آنها درخواست ارسال اطلاعات کنید.

بعنوان مثال اصنافی که فروش کالاهای برقی انجام می دهند از خریداران خود می خواهند تا جهت شروع گارانتی کالای خود شماره گارانتی را به شماره پیامکی فروشگاه و یا شرکت ارائه دهنده خدمات پشتیبانی ارسال نمایند.

این کار هم بانک شماره های شرکت را افزایش می دهد هم میتوان آنها را جهت اطلاع از تخفیفها، جشنواره ها، اتمام گارانتی و.. باخبر ساخت.

علاوه بر موارد ذکر شده می توان امکان ارزیابی کالا ها و  خدمات، برگزاری مسابقه پیامکی، استفاده از منشی پیامک و پاسخگوی خودکار و ارتباط با مشتریان را  برای آنان فراهم نمود که نتیجه ی این امکانات ارتقا و حفظ مشتریان وفادار می باشد.

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی میباشد. سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشور به تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

32327132-017

09114088060

www.spayam.ir

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

 

عناوین مرتبط:

ارسال پیامک فارسی

ارتباط از طریق پیامک

خبری در خصوص خطوط خدماتی

فعال سازی پیامک تبلیغاتی

نیاز هر کسب وکار به تبلیغات پیامکی

موارد استفاده سامانه پیامکی



نوشته شده توسط سوشال پیام 95/4/23:: 12:35 عصر     |     () نظر