سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدایا! به من بینش در دینت و فهم در حکمتت و فقه در دانشت عطا فرما . [امام زین العابدین علیه السلام]
سوشال پیام



بوجود آوردن کمپین بازاریابی این امکان را به شما می دهد تا با برقراری ارتباط دوسویه با مخاطبان خود آنها را جذب استراتژی های بازاریابی خود کنید. هرچه مهارت شما در زمینه ایجاد ارتباط بیشتر باشد، احتمال جذب مخاطبین بیشتری برای شما وجود دارد.

ارائه محتوای با ارزش

هدف از بازاریابی آن است با ایجاد یک اعتبار قوی برای برند خود کلمات مثبت را بدنبال برند داشته باشید. وقتی بهترین محتوا را برای مخاطبین خود ارسال میکنید آنها نیز این مطالب را با دوستان خود به اشتراک میگذارند و زمانیکه اطلاعات مفید در برداشته باشد به یکدیگر پیشنهاد میکنند و این گونه تعداد اعضای لیست کمپین شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

پیشنهاد های ترکیبی

پیشنهاد های خود را جهت تقویت اعتبار برند بصورت ترکیبی ارائه کنید برای مثال زمان ارسال پیام لینک سایت و شبکات اجتماعی و یا تخفیفات و امکانات روز خود را ضمیمه ی پیامک کنید.

 

سامانه ارسال پیام  SPAYAM یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی میباشد. سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

32327132-017

09114088060

www.spayam.ir

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

عناوین مرتبط:

بازاریابی پیامکی چیست؟

مدیریت و افزایش کارایی بازاریابی

موارد موثر در بازاریابی پیامکی

7 عامل موفقیت در بازاریابی پیامکی‌تان

عوامل موفقیت در بازاریابی پیامکی



نوشته شده توسط سوشال پیام 95/2/27:: 11:6 صبح     |     () نظر