سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در تنگنا و سختی، دوستیِ درست، آشکارمی شود . [امام علی علیه السلام]
سوشال پیام



همیشه برای هر کسب و کاری نگهداشتن مشتریان فعلی کم هزینه تر و نتیجه بخش تر است پس اگر احساس می کنید سفارشاتتان کاهش یافته اند و یا مشتریان به سوی شما نمی‌آیند بهتر است قبل از اینکه خود را درگیر پیدا کردن مشتری جدید کنید، به کسانی که قبلا جذب شما شده اند رجوع کرده و با آنها تماس بگیرید.

هیچ گاه بعد از جوش خوردن یک معامله ارتباط خود را با مشتری رها نکنید چنین ذهنتی کاملا مخرب است چون این مشتری قدیمی است که می‌تواند منبعی برای فروش های آینده شما باشد.

در ابتدا باید یک برنامه مناسب برای کارهایتان تهیه کنید:

یک لیست تهیه کنید؛ هر کسب‌وکاری اطلاعات ارتباطاتی خود را به صورت سازماندهی شده نگه‌داری می‌کند. روش های بایگانی متفاوتی وجود دارد و یکی از این روش ها تهیه لیست به کمک نرم‌افزار اکسل است. اکسل این امکان را در اختیار شما گذاشته تا تمام اطلاعات مشتریان قبلی خود شامل تلفن، ایمیل، آدرس و غیره را یکجا جمع‌آوری کنید.

به آنچه می خواهید بیان کنید، فکر کنید و بعد تصمیم بگیرید

حتما لازم نیست برای برقراری ارتباط با یک مشتری به دنبال دلیلی بگردید تا او را توجیه کنید.فراموش نکنید که بدون ارتباطات قوی نمی‌توانید خدمات خود را به صورت عمده عرضه کنید؛پس نهایت سعی خود را در ارتباط گیری با مشتری کنید و نگذارید به راحتی از ذهن‌شان محو شوید. زیرا همان موقع است که رقیبان شما از راه می‌رسند.

روش های ارتباطی مناسب کار خود را انتخاب کنید

تماس‌های تلفنی یکی از روش‌های مستقیم ارتباط گیری هستند که اکثرا مفید و موثر واقع می‌شوند و همچون خبرنامه‌ها و ایمیل‌ها به راحتی نادیده گرفته نمی‌شوند. البته کاملا مشخص است که تماس‌های تلفنی زمان بسیاری از شما می‌گیرند و بهتر است این نوع روش را برای مشتریانی به کار ببرید که از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. از طرفی می‌توانید برای مشتریان دیگرتان ایمیل ارسال کنید؛ البته این ایمیل‌ها در صورتی Spam نمی شوند که آنها را به کمک نرم‌افزارهای ارسال ایمیل شخصی سازی کنید.

 

سامانه ارسال پیام  SPAYAM یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی میباشد. سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

32327132-017

09114088060

www.spayam.ir

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

عناوین مرتبط:

ارتباطات بازاریابی

سامانه پیامکی و ارتباط با مشتری

ارتباط سریع پیامکی

بازاریابی پیامکی و ارتباط پیامکی



نوشته شده توسط سوشال پیام 95/2/23:: 10:32 صبح     |     () نظر