سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] بزرگتر توانگرى نومیدى است از آنچه در دست مردم است . [نهج البلاغه]
سوشال پیام

 


ارسال پیام های متنی تنها برای گپ های دوستانه مورد استفاده قرار نمی گیرد بلکه میتوان از آن به عنوان بهترین ابزار برای رونق بخشیدن به کسب و کار خود استفاده نمود.

بازاریابی پیامکی آسان، ارزان و بسیار ارزشمند است .

دراینجا 5 دلیل که امروزه برای کسب و کار خود باید از بازاریابی پیامکی استفاده کنید را عنوان می کنیم:

1.            انتخابی

بسیاری از روش های سنتی تبلیغاتی زمانی موفق هستند که در سطح وسیعی انجام شود. درحالیکه در بازاریابی پیامکی شما با مشتریانی در ارتباط هستید که انتخابی هستند. کسانی که قبلا پیام شما را دریافت کرده اند و با نام تجاری و برند شما آشنایی دارند.

از جمله ویژگی های دیگر آن است که شما می توانید در صرف زمان و هزینه برای کسانی که به پیام های شما علاقمند نیستند صرفه جویی کنید.

2.            جذاب

اگر شما مثل اکثر مصرف کنندگان هستید، احتمالا نمی توانید زمانی که به صندوق دریافت شما پیامی وارد می شود برای خواندن آن صبر کنید. یعنی در واقع اکثریت پیام های متنی وارده ظرف مدت فقط چند دقیقه پس از دریافت خوانده و مشاهده می شوند.

3.            سریع

برخلاف تبلیغات ایمیلی طولانی، پیام های sms بطور کلی بسیار کوتاه و درنهایت یک یا دو جمله هستند و گاهی اوقات حتی می توانید در متن پیامک آدرس لینک به یک وب سایت را ارسال نمایید و از این طریق از نوشتن جزییات بیشتر خودداری کنید.

4.            ارزان

صاحبان کسب و کار های کوچک عموما به خاطر مقرون به صرفه بودن بازاریابی پیامکی می توانند از این طریق سود ببرند. ارسال sms بسیار ارزان تر از قرار دادن یک آگهی کامل در مقابل مصرف کنندگان بالقوه است.

5.            تعامل

استفاده ارز سیستم بازاریابی پیامکی یک سیستم تبلیغاتی بسیار جالب تعاملی است که می توانید به طور کامل با مخاطبان خود در تعامل دوطرفه باشید تا بتوانید خواننده را به شرکت کننده فعال تبدیل کنید.

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی میباشد. سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

32327132-017

09114088060

www.spayam.ir

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

 

عناوین مرتبط:

موارد موثر در بازاریابی پیامکی

عامل موفقیت در بازاریابی پیامکی‌تان

اشتباهات بازاریابی پیامکی

بازاریابی پیامکی و ارتباط پیامکی

عوامل موفقیت در بازاریابی پیامکی



نوشته شده توسط سوشال پیام 95/2/4:: 10:33 صبح     |     () نظر