سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بنده خدای خویشتن را چهل روز برای خدا خالص نکرد، مگر آنکه چشمه های حکمت از دلش بر زبانش [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
سوشال پیام

شخصی سازی کردن مشتریان در واقع نوعی گروه بندی کردن مشتریان شماست. در واقع زمانیکه شما مشتریان خود را بر اساس سن؛ جنسیت؛مکان و نیازهای گروه ها تقسیم بندی می کنید به راحتی می توانید بر حسب محتوای کار خود پیام را برای آنها ارسال کنید. در انجام دسته بندی مشتریان همواره توجه داشته باشید که نوع پیامی که برای مشتریان قدیمی خود ارسال می کنید باید با نوع پیامکی که برای مشتریان جدید خود ارسال می کنید متفاوت باشد. سعی کنید گروه هایی را از مشتریانی که مدت هاست با آن ها در ارتباط نبوده اید تهیه کنید و با ایجاد محتوایی ترغیب کننده آن ها را به سمت کسب و کار خود جذب کنید.

در ساخت گروه ها بهتر است برای مشتریانی که ویژه هستند یک گروه مختص ایجاد کنید و نسبت به سایر مشتریان به آن ها تخفیفات ویژه ای بدهید. انجام شخصی سازی پیامکی سبب موفقیت بیشتر شما در کسب و کارتان خواهد شد و دسته بندی کردن مشتریان میزان موفقیت در نوع برخورد شما در زمان ارتباط با آن ها را افزایش خواهد داد.

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی میباشد. سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

32327132-017

09114088060

www.spayam.ir

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

 

عناوین مرتبط:

جذب مشتریان پیامکی

ارتباط سریع پیامکی

عامل موفقیت در بازاریابی پیامکی‌تان

ارسال چند به چند و یا شخصی سازی پیام کوتاه چیست؟

چگونه پیامک ها را مدیریت کنیم؟



نوشته شده توسط سوشال پیام 95/1/28:: 12:57 عصر     |     () نظر