سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خداوند، بنده ای را دوست بدارد، او را باآرامش و بردباری می آراید . [امام علی علیه السلام]
سوشال پیام

 

 

- پیام خود را بصورت فانتزی طراحی کنید

پیام فانتزی به صورتیست که مخاطب با دریافت آن احساس صمیمی تری با شما پیدا می کند. به معنای دیگر استفاده از محتوای شوخ و فکاهی و ... در متن پیامک است. در نتیجه استفاده از این نوع متن بازده بیشتر و تاثیرگذارتری را بدست خواهید آورد.

- استفاده عبارات وسوسه کننده در جلب مشتری

بطور مثال می توانید پس از نام بردن از اسم بنگاه اقتصادی خود از تخفیف های ویژه ای که در نظر گرفته اید در متن پیامک استفاده کنید. حدالامکان از شلوغ نمودن شهر گرگان پرهیز کنید.

- طولانی نبودن متن پیامک

متن پیامکی که استفاده می کنید هرچقدر کوتاه تر باشد تاثیرگذاری بهتری در ذهن مخاطب شما خواهد داشت. معمولا متن پیامک هایی که در غالب بازاریابی و تبلیغات ارسال می شوند بهتر است کوتاه باشند و کمتر از 70 کاراکتر طراحی شوند.

- استفاده از پاسخگوی پیامکی

سیستم های پیامکی معمولا دارای یک سامانه پاسخگوی خودکار هستند که به آن منشی پیامک گفته می شود. استفاده از منشی پیامک می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی مخاطب گذاشته و راه حل مناسبی برای انتقال بهتر خدمات و محصولات به مخاطب باشد.
 بطور مثال می توانید منشی پیامکی را به صورت گزینه ای طراحی کنید تا در صورتیکه مخاطب احتیاج به توضیحات کاملتری در زمینه پیام دریافتی داشت, با ارسال عدد مورد نظر خود به سامانه اطلاعات بیشتری را دریافت کند.

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی میباشد. سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

32327132-017

09114088060

www.spayam.ir

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

عناوین مرتبط:

چگونه پیامک ها را مدیریت کنیم؟

کوتاه کردن متن پیامک

طراحی متفاوت متن پیامک

محدودیت 70 کاراکتری پیامک

تاثیر مدیریت محتوا پیامک



نوشته شده توسط سوشال پیام 95/1/25:: 10:4 صبح     |     () نظر