سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمندترین مردم، بیمناکترین آنان از خدای سبحان است . [امام علی علیه السلام]
سوشال پیام

 

خیلی از تصادفات رانندگی بخاطر تلفن همراه و پیامک زدن راننده هنگام رانندگی است. این امر موجب شده تا دانشمندان به فکر چاره بیفتند و وسیله ای را اختراع کنند که تا حد مقدور مانع از پیامک زدن هنگام رانندگی شود. این اختراع جدید با نام  ORIGOSafe به بازار آمده است.

عملکرد این دستگاه بسیار ساده است. کاربر برای راه اندازی و حرکت خودرو لازم است تا ابتدا تلفن همراه خود را درون دستگاه قرار داده  و سپس اقدام به روشن کردن خودرو نماید.بدون قرار دادن تلفن همراه درون دستگاه که شبیه یک کاست پلیر قدیمی می باشد، نمی توان موتور خودرو را روشن کرد. با بیرون کشیدن موبایل از ORIGOSafe  هنگام رانندگی،کاربر با صدای هشدار رو به رو می شود و مجبور است دوباره تلفن همراه را درون دستگاه قرار دهد.

تنها وقتی می توان از موبایل استفاده کرد که ترمز دستی کشیده می شود و خودرو متوقف است. علاوه بر این تلفن همراه هنگام قرار گرفتن در ORIGOSafe می تواند شارژ شود. این دستگاه از طریق ارتباط بلوتوث با سیستم صوتی خودرو مکالمات صوتی را برقرار می کند.

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی و ارسال پیام کوتاه میباشد. سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشور به تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت و کیفیت مناسب و پنل رایگان می باشد. همچنین با 10000 تومان می توانید یک خط اختصاصی 5000 داشته باشید.

بر حسب نیاز برخی مشتریان به ارسال پیام کوتاه ،این سرویس با شماره 50001299 و هزینه تمام شده هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

32327132-017

09114088060

www.spayam.ir

 

عناوین مرتبط:

تاثیر گذاری sms در مقایسه باسایر روش های تبلیغاتی

سامانه پیامکی و ارتباط با مشتری

موارد موثر در بازاریابی پیامکی

اشتباهات بازاریابی پیامکی

دستیابی به خواسته مشتریان با خبرنامه پیامکی

فواید ارسال پیامک در تجارت



نوشته شده توسط سوشال پیام 95/1/21:: 12:2 عصر     |     () نظر