سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند سبحان، مال را به کسانی که دوست یادشمن دارد می بخشد؛ ولی دانش را جز به کسی که دوست دارد نمی بخشد [امام علی علیه السلام]
سوشال پیام

بازاریابی پیامکی همانند سایر روش های تبلیغات و بازاریابی دارای روش هایی است که  در صورت رعایت آن موفقیت در کار بیشتر می شود. این موارد می تواند شامل مواردی همچون ترغیب مخاطبان جهت عضویت در سامانه پیامکی شما می باشد. این عضویت بدین صورت می باشد که می توانید با ارسال یک پیام به مخاطبین خود از آن ها بخواهید عدد مشخصی به طور مثال 1 را به سامانه شما پیامک کنند تا شما آن ها را به لیست افراد مورد نظر خود اضافه کنید. سعی کنید جهت ارتباط با مشتریان خود یک خط مشخص را در نظر بگیرید تا بوسیله آن با مخاطبین خود در ارتباط باشید. بر اساس اطلاعات جدایی که از هر گروه از مخاطبان خود دارید آن ها را دسته بندی کنید و در زمان ارسال پیام کوتاه موضوع مورد نظر با هر یک از گروه ها را ارسال کنید تا متناسب با علائق آن ها پیام های خود را ارسال کنید. سعی کنید از مخاطبین خود اطلاعات جمع آوری کنید آشنا شدن با نیازهای مشتریان شما را در رسیدن به اهداف یاری خواهد کرد.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی و ارسال پیام کوتاه میباشد. سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشور به تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت و کیفیت مناسب و پنل رایگان می باشد. همچنین با 10000 تومان می توانید یک خط اختصاصی 5000 داشته باشید.

بر حسب نیاز برخی مشتریان به ارسال پیام کوتاه ،این سرویس با شماره 50001299 و هزینه تمام شده هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

32327132-017

09114088060

www.spayam.ir

 

عناوین مرتبط



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/10/29:: 8:48 صبح     |     () نظر