سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون دنیا به کسى روى آرد ، نیکوییهاى دیگران را بدو به عاریت سپارد ، و چون بدو پشت نماید ، خوبیهاى او را برباید . [نهج البلاغه]
سوشال پیام

استفاده از یک ابزار تبلیغاتی خوب می تواند در میزان موفقیت شما بسیار موثر باشد. ابزاری که علاوه بر دارا بودن مزایای بالا در عین حال دقیق و دارای خلاقیت باشد. گرچه پیامک دارای محدودیت 70 کاراکتری می باشد اما این محدودیت هم به نفع شما و هم به نفع مشتریان شماست. چراکه هر چقدر پیام شما مختصرتر باشد تاثیر آن بیشتر هم خواهد بود. در واقع زمانیکه شما کلمات اضافه را حذف میکنید؛ درک و انتقال مفهوم شما برای مشتریان راحت تر صورت می گیرد. سعی کنید نیاز مشتری را در انجام امور خود در نظر بگیرید. فراموش نکنید مشتریان شما زمان کافی برای خواندن پیام های شما ندارند. به همین دلیل است که بازاریابی پیامکی شما زمانیکه دارای کاراکترهای محدودی است تاثیر بیشتری بر روی مشتریان شما خواهد گذاشت. در واقع شما یا استفاده از تعداد کاراکتر محدود پیامک و هزینه پایین تر آن نسبت به سایر سایر روش ها هم برنامه های متنوعی را پیاده کنید و هم از سایر رقیبان خود در این زمینه پیشی بگیرید.

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی و ارسال پیام کوتاه میباشد. سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشور به تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت و کیفیت مناسب و پنل رایگان می باشد. همچنین با 10000 تومان می توانید یک خط اختصاصی 5000 داشته باشید.

بر حسب نیاز برخی مشتریان به ارسال پیام کوتاه ،این سرویس با شماره 50001299 و هزینه تمام شده هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

32327132-017

09114088060

www.spayam.ir

 

عناوین مرتبط



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/10/22:: 9:41 صبح     |     () نظر