سفارش تبلیغ
صبا ویژن
باروری دانش، تصور و فهم است . [امام علی علیه السلام]
سوشال پیام


اگر شما از جمله صاحبان کسب و کارهای کوچک هستید، با توجه به اینکه نوع کسب درآمد کوچکتر است لذا باید در زمان تبلیغات خود بر روی مخارجی که هزینه می کنید کنترل داشته باشید تا نتایجی که مورد نظر شماست بدست آورید تا در کنار هزینه تبلیغاتی خود نتایج مورد نظر را بدست آورید.

اولین راهکار می تواند استفاده از شبکات اجتماعی باشد در تبلیغات رایگان باشد. با توجه به اینکه در دنیای امروزه بسیاری از افراد به شبکات اجتماعی دسترسی دارند شما می توانید در مدت زمان کوتاهی تبلیغات خود را برای تعداد افراد زیادی ارسال کنید. یکی دیگر از راهکارها استفاده از بازار پیامکی است. در واقع زمانیکه شما از بازاریابی پیامکی استفاده می کنید می توانید با هزینه ای پایین تر علاوه بر جذب مشتری در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

یکی دیگر از راه های جذب مشتری ارجاع  دادن تبلیغات به صورت شفاهی به افراد است. زمانیکه از چنین روشی برای کسب و کار استفاده می کنید سعی کنید به آمار و گزارشهای دقیقی دسترسی داشته باشد تا بتوانید از میزان پاسخگویی آنچه تبلیغ کرده اید مطمئن شوید. همیشه در راه تبلیغات سعی کنید رضایت مشتریان خود را بدست آورید. این کار سبب افزایش میزان وفاداری آن ها نسبت به شما خواهد شد. زمانیکه شما سبب افزایش رضایت مشتری سبب می شود علاقه مشتریان نسبت به شما بیشتر شود.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی و ارسال پیام کوتاه میباشد. سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشور به تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت و کیفیت مناسب و پنل رایگان می باشد. همچنین با 10000 تومان می توانید یک خط اختصاصی 5000 داشته باشید.

بر حسب نیاز برخی مشتریان به ارسال پیام کوتاه ،این سرویس با شماره 50001299 و هزینه تمام شده هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

32327132-017

09114088060

www.spayam.ir

 

عناوین مرتبط



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/9/29:: 12:18 عصر     |     () نظر