سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سه چیز عامل دوستی است : خوش خویی، ملایمت نیکو و فروتنی . [امام علی علیه السلام]
سوشال پیام

 

اینترنت در کنار فواید مفیدی که دارد می تواند به عنوان محیطی خطرناک نیز باشد. هر روزه به تعداد وب سایت ها اضافه می شود که در قالب ظاهرهای ساختگی خود تصاویر و فیلم های مستهجن اشاعه می دهند  و با این کار باعث فساد و فحشا بین قشر کاربران اینترنت از جمله جوانان و نوجوانان می شوند.

وجود این وب سایت ها و گسترش آن ها باعث تضعیف باورها و اعتقادات مذهبی و گرایش های معنوی می شود و حتی می تواند سبب گسستگی تاریخی و نفی ارزشها و ناامیدی بین اقشار جامعه شود. برای مبارزه با این امر جدای از اجرای قوانین برای جلوگیری از گسترش شبکه ها؛ مشارکت مردم و مسئولان می تواند گره گشا باشد و هدف نهایی را میسر سازد. خانواده ها اگرچه در مجموعه نهادهای جامعه کوچک تر هستند اما از نظر اعتبار و اثراتی که در جامعه می گذارند مهمترین قطب و کانون جامعه محسوب می شوند. نقش خانواده ها به عنوان ایجاد کننده تعادل اخلاقی و عاطفی و عقلی در افراد باعث تقویت بهداشت روانی افراد می شود و می تواند به کاهش گرایشات به سایتها و کانال های غیر اخلاقی کمک کند.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی و ارسال پیام کوتاه میباشد. سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشور به تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت و کیفیت مناسب و پنل رایگان می باشد. همچنین با 10000 تومان می توانید یک خط اختصاصی 5000 داشته باشید.

بر حسب نیاز برخی مشتریان به ارسال پیام کوتاه ،این سرویس با شماره 50001299 و هزینه تمام شده هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

32327132-017

09114088060

www.spayam.ir

 

عناوین مرتبط



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/9/23:: 10:43 صبح     |     () نظر