سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، بنده مؤمنِ درویشِ آزرمگین و عیالوارخود را دوست دارد. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
سوشال پیام

 

دلایل بسیاری در موفقیت یا عدم موفقیت در  بازاریابی پیامکی دخالت دارد اما مهمترین انها دو عامل مهم زیر هستند که در اینجا به توضیح آن می پردازیم:

رعایت حریم خصوصی  مصرف کننده

حریم خصوصی مخاطب باید در تبلیغات موبایل حرف اول را بزند. اغلب مشتری ها از اینکه اطلاعات شخصی ثبت ومورد استفاده می‌ گیرد رضایت کامل دارند اما اگر برای ورود به حریم خصوصی آنها و استفاده از اطلاعاتشان پرسش شود یا خیر، احساس بسیار مثبتی در آنها ایجاد خواهد کرد. دربرخی موارد به خصوص در ایران بدلیل ارسال پیامهای تبلیغاتی کاذب احساس مزاحمت با ارسال پیام های تبلیغاتی در گیرندگان ایجاد می شود و امکان دارد به  نتیجه دلخواه از بازاریابی پیامکی خود نرسیم ویا حتی ذهنیت منفی در مشتری و مصرف کننده ایجاد کنیم.

کسب رضایت از مشتری

با توجه به شرکت های متعدد در بازار رقابتی و تنوع در ارتباطات، هیچ گاه قبل از ارسال پیامک تبلیغاتی از مشتری ها اجازه ارسال پیام گرفته نمی شود. اما در کشورهای اروپایی قبل از ایجاد ارتباط با مشتری طبق قوانین وضع شده ،اجازه مشتری قبل از ایجاد ارتباط با مشتری لازم است. این اجازه به منظور تمایل مشتری در میزان علاقه به یک پیام، قبل از دریافت آن می باشد.


اهمیت اجازه گرفتن از مصرف کننده  برای کسب رضایت از اوست، ارسال پیام تبلیغاتی ممکن است باعث ناراحتی مصرف کننده  شده و نتیجه عکس بدنبال خواهد داشت.

بازاریابان، مدیران و شرکتها با درک تمایل مشتری به دریافت پیام تبلیغاتی می توانند خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه داده و درکنار بهره مندی مشتری از خدمات، زمینه رقابت خود را بالا ببرند.


مهم‌ترین کاری که شرکت ها و بازاریابان می توانند انجام دهند تنظیم دستورالعمل برای فعالیت های خود است. با این عمل هم برای حقوق شهروندی ارزش قائل شده اند، هم اعتماد مشتری را جلب می کنند و میتوانند مشتریان خود را افزایش دهند.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل وایبر وتلگرام میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشور به تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

09114088060

www.spayam.ir

 

  عناوین مرتبط



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/9/22:: 12:26 عصر     |     () نظر