سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند از دانش سیر نمی شود، تا سرانجام به بهشت درآید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
سوشال پیام

 

پیامک بر اساس سبک و محتوا به چندین دسته تقسیم می شوند. از جمله پیامک های اداری، بازاریابی، تبلیغاتی، فانتزی و .... در زمان طراحی متن پیامکی خود مشخص کنید در کدامیک از دسته ها قرار می گیرد. پیامک های ارسالی شما باید دارای هدف و محتوای مناسب به خود باشند تا بتوانند نتایج موفقیت آمیزی را ارائه دهند. پس قبل از نوشتن متن پیامکی خود اهداف را در نظر بگبرید. برای طراحی پیامک تبلیغاتی خود قبل از هر تصمیمی این نکته را بدانید که برخی از تلفن های همراه زمان دریافت پیامک فقط چند کلمه ابتدایی را نشان می دهند پس بهتر است متن پیامکی خود را با استفاده از نام برند و یا تلفن خود شروع کنید. متن پیامکی شما حتما باید در ارتباط با محصول شما باشد و زمان ارسال به نوع مشتریان شما ارتباط داشته باشد.

شروع پیامک جذاب باشد تا مشتری را به خود جذب کند. اگر بصورت انبوه به کل شهر ارسال می کنید بهتر است متن به صورت عامیانه نوشته شود. در صورتیکه متن پیامکی را برای مشتریان خاص خود ارسال می کنید بهتراست تخفیف های ویژه برای آن ها در نظر بگیرید. معمولا پیام های تبلیغاتی با سبک های طنز؛محتوای کمدی؛ سوالی؛ در کشور ما مخاطبان را به خوبی به سمت خود جلب می کند و تاثیرات چندبرابری بر روی مخاطبان خواهد گذاشت.
 
سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی و ارسال پیام کوتاه میباشد. سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشور به تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت و کیفیت مناسب و پنل رایگان می باشد. همچنین با 10000 تومان می توانید یک خط اختصاصی 5000 داشته باشید.

بر حسب نیاز برخی مشتریان به ارسال پیام کوتاه ،این سرویس با شماره 50001299 و هزینه تمام شده هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

32327132-017

09114088060

www.spayam.ir

 

عناوین مرتبط



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/9/16:: 12:8 عصر     |     () نظر