سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن کس که بی دانش دست به کاری زند بیش از آنکه اصلاح کند تباه می سازد [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
سوشال پیام

 

در دنیای امروز به دلیل موفقیت شبکه های اجتماعی برای سازنده های آن ها بسیاری از طراحان شروع به ساخت شبکه های اجتماعی کرده اند و این امر سبب شده است تا هر روز تعداد این شبکات افزایش پیدا کند. هر روز به تعداد این شبکات اضافه می شود و تعداد بیشتری از آن استفاده می کنند. در این مطلب به معرفی چند مورد از جدیدترین شبکه های اجتماعی می پردازیم.

اولین شبکه اجتماعی که به معرفی آن می پردازیم, مدیوم نام دارد. یکی از بنیان گذاران بلاگر و توییتر به نام ایوان ویلیامز این شبکه را بنیان گذاری کرده است. این شبکه نوعی پلتفرم وبلاگ نویسی است که از داستان ها و یادداشت  های بیشتر از 140 کاراکتر میزبانی می کند. البته ای شبکه هنوز به بهره برداری کانل نرسیده است و راه‌اندازی نصف‌ ونیمه‌اش در اکتبری که گذشت، هم‌چنان  با  طراحی ساده و تکمیل‌نشده‌اش، پذیرای همه‌کس و همه‌چیز است. بیشتر برای به اشتراک‌گذاری تجربیات از طریق وبلاگ‌نویسی است.

 دومین شبکه ای که به توضیح آن می پردازیم شبکه اجتماعی کلیک است. این شبکه‌ اجتماعی به کاربرانش اجازه می‌دهد تا با استفاده از آی‌فون، شبکه‌ اجتماعی خصوصی برای خود در فیس‌بوک ایجاد کنند و اطلاعات و استاتوس‌های دوستان بسیار نزدیک را برای کاربران مهیا سازند.

سومین مورد از شبکات اجتماعی ودی است. در واقع این شبکه شباهت هایی به اینستاگرام دارد و ابزاری است برای اشتراک گذاری ویدئو هاست. سیستم عامل هایی که با آن قابلیت استفاده دارند ios و اندروید هستند و به کاربران اجازه می‌دهد تا ویدئوهای 15 ثانیه‌ای  و یا کمتر از آن را به اشتراک بگذارند. این شبکه، با جلوه هایی ویژه، فیلترهای رنگی و موسیقی متنوع، لحظات دل پذیری را برای کاربرانش ایجاد می‌کند.

مورد چهارم شبکه اجتماعی ران کپر است. این اپلیکیشن با موضوع آموزشی همراه است که اغلب کاربران سایر شبکه‌های اجتماعی برای انتشار آن‌ها مورد کم‌لطفی دوستان و فالورهایشان قرار می گیرند. برای این راه اندازی شده تا کاربران ناراضی سایر شبکه‌های اجتماعی را جهت به اشتراک گذاری استاتوس‌های موردعلاقه‌ی خود با جامعه‌ی گسترده 19 میلیونی راضی کند.

مورد پنجم که به توضیح آن می پردازیم، گست می باشد و دارای ظاهر ساده و متواضعانه است  که مانند یک پلتفرم وبلاگ‌نویسی سعی در جذب وبلاگ نویسان و توییت کنندگان دارد.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی و ارسال پیام کوتاه میباشد. سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشور به تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت و کیفیت مناسب و پنل رایگان می باشد. همچنین با 10000 تومان می توانید یک خط اختصاصی 5000 داشته باشید.

بر حسب نیاز برخی مشتریان به ارسال پیام کوتاه ،این سرویس با شماره 50001299 و هزینه تمام شده هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

32327132-017

09114088060

www.spayam.ir

 

عناوین مرتبط



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/8/30:: 1:37 عصر     |     () نظر