سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمندان، پاکترین مردم در خلق و خوی وکم طمعترین آنان در خلقت و طبیعت اند .و مرکّب آنان برتر از خون شهیدان است [امام علی علیه السلام]
سوشال پیام

 

اپراتورهای تلفن همراه شامل ایرانسل,تالیا,رایتل,همراه اول طی بررسی و تحقیقی که داشتند بهترین زمان ارسال پیام خود را مشخص کردند. طی این بررسی بهترین زمان ارسال پیامک از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح الی 12 ظهر  و ساعت 17 الی 20 شب می باشد. ارسال پیام کوتاه در ساعات بعد از 10 شب ، بازخورد خوبی نخواهد داشت و حتی تبلیغات منفی هم خواهد بود ، پس در این ساعات تا حد امکان پیامک تبلیغاتی ارسال نکنید ، ارسال های خود را زمانبندی کنید تا بتوانید بهترین ارسال را داشته باشید ، اگر امکان ارسال در ساعت خاصی را ندارید می توانید از ارسال زماندار سامانه پیامک  سوشال پیام استفاده نمایید. لذا با استفاده از این ساعات و روزها می توان پیامک ها را در زمان مناسب ارسال کرد. در واقع طی اعلام نتایج این تحقیق ارسال موفق و دریافت توسط افراد در این بازده زمانی حدود 60% مخاطبان را تشکیل می دهد. سعی کنید در روزهای تعطیل و یا در تعطیلات مدت دار از پیامکهایی استفاده کنید که متناسب با آن روزها است به طور مثال تخفیف و یا هر امتیازی که مربوط به آن زمان خاص است. 

برای جذب بیشتر مخاطب بهتر است شیوه مختصرسازی متن را در پیام کوتاه به کار ببرید به طوریکه مفهوم به طور کامل به مخاطب منتقل شود. چناچه متن پیامک طولانی و یا نامفهوم و یا در ساعات نامناسبی ارسال شوند, افراد پس از دریافت آن را پاک کرده وحتی نمیخوانند. حتی در صورتیکه این موارد رعایت نشوند ممکن است سبب تبلیغات منفی برای شما شوند.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی و ارسال پیام کوتاه میباشد. سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشور به تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت و کیفیت مناسب و پنل رایگان می باشد. همچنین با 10000 تومان می توانید یک خط اختصاصی 5000 داشته باشید.

بر حسب نیاز برخی مشتریان به ارسال پیام کوتاه ،این سرویس با شماره 50001299 و هزینه تمام شده هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

32327132-017

09114088060

www.spayam.ir

 

عناوین مرتبط



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/8/23:: 10:24 صبح     |     () نظر