سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوندِ سبحان، شخصِ بی شرمِ گستاخِ بر گناهان را دشمن می دارد . [.امام علی علیه السلام]
سوشال پیام


 در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی ، روابط انسان ها از طریق شبکه های اجتماعی و نرم افزارهای اندرویدی گسترش بیشتری یافته است.در این مطلب به کاربرد برخی از نرم افزارهای ارتباطی نظیر DiDi, WhatsApp, Wechat, ooVoo, Viber, kik, KakaoTalk, Tango  و  Instagramمی پردازیم.

 

 اینستاگرام: Instagram) )شمار زیادی از شما با آن آشنایی دارید. اینستاگرام نرم افزاری است که توسط شرکت اندروید ویژه سیستم عامل اندروید طراحی شده است . کاربران با ساختن یک حساب کاربری در اینستاگرام به اشتراک گذاری عکس ها  بین دوستان خود در صفحه شخصی خود میپردازند.

واتس آپ (WhatsApp):   با  پیامک معمولی خداحافظی کنید. این شعار بزرگترین و معروفترین شعاری است که سازندگان این نرم افزار آن را بیان می کنند. واتس آپ نیز یکی از محبوب ترین نرم افزار ها در نوع خود به شمار می آید که می تواند جایگزین ارسال پیامک برای شما شود.

اما ویژگی منفی این نرم افزار رایگان نبودن آن بعد از یکسال می باشد! سازندگان واتس آپ اعلام کرده اند که کاربر به مدت یکسال پس از نصب واتس آپ برروی گوشی خود باید هزینه ای جهت اشتراک پرداخت کند!

وایبر ( Viber ) : نرم افزاری برقراری تماس اینترنتی در دنیا، بعد از نصب آن و اتصال به اینترنت از طریق سیم کارت یا WIFI در آن ثبت نام کنید. برای مکالمه با دوستانتان باید طرف مقابل نیز این برنامه را نصب داشته باشد که خود وایبر به شما برای شناسایی دوستانی که وایبر را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب دارند کمک می کند.

تلگرام : (telegram) در حال حاضر محبوب ترین نرم افزار برای چت و ارسال فایل عکس و فیلم  و نرم افزار بدون محدودیت حجم میباشد.

لاین : (line)این نرم افزار برای برقراری تماس صوتی و تصویری برای کاربران آن میباشد، شما با ساختن حساب کاربری می توانید با دوست خود که او هم این نرم افزار را در گوشی خود نصب کرده ، ارتباط برقرار نمایید.

ایمو : (imo) با استفاده از آن امکان برقراری تماس صوتی و تصویری با کیفیت بسیار مناسب فراهم میباشد. همچنین میتوانید به گفتگوی متنی بپردازید و فایل عکس و فیلم به مخاطبین خود که عضو ایمو هستند، ارسال کنید.

یاهو مسنجر ( Yahoo! Messenger ) :یکی از برترین و کامل ترین نرم افزارها در زمینه چت و گفتوگوی متنی، تصویری و صوتی می باشد که قابلیت های فراوانی را در اختیار کاربران قرار می دهد. با اتصال به اینترنت می توانید با دوستان تان مکالمه صوتی یا تصویری داشته باشید. هم چنین قادر خواهید بود فیلم و عکس های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.این نرم افزار به شما امکان می دهد تا از طریق فیسبوک با دیگران ارتباط برقرار کنید و با یک اکانت از گوشی و کامپیوتر خود متصل شوید.

 کیک ( kik ) : از مواردی که درباره مسنجر kik می توان به آن اشاره کرد، امکان ارسال پیام با اینترنت کم سرعت است. با توجه به فشرده سازی که در موتور این نرم افزار اندروید قرار دارد داده ها با حجم بسیار کم انتقال پیدا می کنند و باعث کاهش مصرف اینترنت شما می شود.

 اوو(ooVoo) :  پس از بسته شدن نرم افزار وی چت بسیاری از کاربران ooVoo را به عنوان جایگزین انتخاب کردند. از نظر امکانات محدودتر از برنامه ویچت می باشد اما رابط کاربری ساده و انتقال فایل های صوتی با کمترین حجم از جمله مواردی است که باعث شده است میلیون ها کاربر در سراسر جهان از ooVoo برای تماس و ارتباط با دوستان خود استفاده کنند.  کاربران این نرم افزار امکان تماس تصویری با استفاده از افکت های زیبای تصویری که در نرم افزار گنجانده شده است ، نیز دارند.

دی دی ( DiDi ) : یکی از شبیه ترین نرم افزارها به شبکه اجتماعی وی چت می باشد که به دلیل ترافیک مصرف بالای سی پی یو نتوانسته به محبوبیت رقیب خود برسد!با استفاده از این نرم افزار می توانید به صورت گروهی با دوستانتان به گفتگو بپردازید و عکس هایشان را لایک کنید.

 تانگو ( Tango ) : این نرم افزار نیز درکنار وایبر و واتس آپ یکی از نرم افزار های پیام رسان اندروید به حساب می آیند. تانگو امکان نمایش دوستانی که از این برنامه استفاده می کنند را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید راحت تر دوستان خود را پیدا کنید و با آنها به گفتگو بپردازید.

 نیم باز ( nimbuzz ) : مسنجری قدرتمند جهت برقراری ارتباط بین دو یا چند کاربر، نیم باز نرم افزار متنی است که باعث می شود به راحتی و در صورت دسترسی به اینترنت با کاربران لیست خود به صحبت بپردازید. امکان آپلود فایل به مقدار نامحدود نیز در این مسنجر گنجانده شده است که به این وسیله می توانید عکس ها و ویدئوهای خود را نیز با دوستانتان به اشتراک بگذارید.کاربران نیم باز می توانند در صورت آنلاین بودن دوستانشان در فیس بوک با آنها به وسیله این مسنجر اندرویدی صحبت کنند.  

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی و ارسال پیام کوتاه میباشد. سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشور به تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت و کیفیت مناسب و پنل رایگان می باشد. همچنین با 10000 تومان می توانید یک خط اختصاصی 5000 داشته باشید.

بر حسب نیاز برخی مشتریان به ارسال پیام کوتاه ،این سرویس با شماره 50001299 و هزینه تمام شده هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

32327132-017

09114088060

www.spayam.ir

 

عناوین مرتبط



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/8/21:: 10:17 صبح     |     () نظر