سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خود رأیی ات تو را می لغزاند و در مهلکه ها سرنگون می سازد . [امام علی علیه السلام]
سوشال پیام

 خواجه شمس ‌الدین محمد، حافظ شیرازی، یکی از بزرگ‌ترین شاعران نغزگوی ایران و از گویندگان بزرگ جهان است که در شعرهای خود «حافظ» تخلص نموده‌است. ولادت حافظ در ربع قرن هشتم هجری در شیراز اتفاق افتاد. وفات حافظ به سال 792 هجری اتفاق افتاد. اثر معروف او دیوان حافظ میباشد، که مشتمل بر حدود 500 غزل، چند قصیده، دو مثنوی، چندین قطعه و تعدادی رباعی است، تا کنون بیش از چهارصد بار به اشکال و شیوه‌های گوناگون، به زبان فارسی و دیگر زبان‌های جهان به‌چاپ رسیده است.

دوش دیدم که ملایک در میخانه زدند   /   گـل آدم بسرشتند و به پیمـانه زدند

ساکنان حـرم ستـر و عفاف ملکوت    /    بامـن راه نشیـن بـاده مستانه زدند

آسمان بـار امانت نتـوانست کـشید    /    قــرعـه کار به نام مـــن دیوانه زدنـد

جنگ هفتاد و دو ملت همه را عذربنه   /    چون نــدیدند حقیقت ره افسانه زدند

شکر ایزد که میان من و او صلح افتاد    /   صوفیان رقص کنان ساغر شکرانه زدند

آتش آن نیست که ازشعله او خنددشمع /  آتش آن است که در خرمن پـروانه زدند

کس چو حافظ نگشاد از رخ اندیشه نقاب/   تـا سر زلف سخن را بـه قلم شانه زدند

................................................................................................................

صنما با غم عشق تو چه تدبیر کن

تا به کی در غم تو ناله شبگیر کنم

دل دیوانه از آن شد که نصیحت شنود

مگرش هم ز سر زلف تو زنجیر کنم

................................................................................................................

دارم از زلف سیاهش گله چندان که مپرس

که چنان زو شده ام بی سرو سامان که مپرس

کس به امید وفا ترک دل و دین مکناد

که چنانم من از این کرده پشیمان که مپرس

................................................................................................................

الا ای آهوی وحشی کجایی
مرا با توست چندین آشنایی
دو تنها و دو سرگردان دو بیکس
دد و دامت کمین از پیش و از پس
بیا تا حال یکدیگر بدانیم
مراد هم بجوییم ار توانیم

................................................................................................................

ای گدایان خرابات خدا یار شماست
چشم انعام مدارید ز انعامی چند
پیر میخانه چه خوش گفت به دردی کش خویش
که مگو حال دل سوخته با خامی چند

................................................................................................................

عناوین مرتبط



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/7/20:: 9:41 صبح     |     () نظر


 

معرفی خودتان و محصولاتتان باید به گونه ای باشد که نه تنها بتوانید افرادی را جذب کنید بلکه بتوانید آنها را ترغیب کنید تا بعد از آن هم به سمت شما بیایند و مشتری دائمی شما شوند.

در اینجا چند روش ساده برای جذب مشتری اشاره شده؛ عمل به آن ها کمک شایانی به فروش شما می کند:

1.        مکان فروش

مکان فروش یکی از نکات مهم موفق شدن در بازار و حفظ مشتریان است. بارها شده به دلیل حضور یک فروشگاه در یک منطقه خاص، ویا حتی در یک طرف خیابان، شاهد ازدحام جمعیت بودیم که بخاطر وجود آنها، فروشگاه های اطراف هم خالی از مشتری نبوده است.

2.        قیمت‌ محصول

 قیمت جزء مهم ترین جنبه های تجارت میباشد. قیمت محصولاتی که ارائه میدهید باید در عرصه رقابت، با قیمت محصولات مشابه‌؛ نزدیک بهم باشند و یا حتی کمی پایین‌تر از آنها باشد. هیچ چیز برای مشتری جذاب‌تر از این نیست که بداند اگر چند متر جلوتر برود، فروشگاهی هست که می‌تواند همان جنس را با قیمتی پایین‌تر بخرد. این کار به روش‌های مختلف قابل انجام است مثل حراج، بُن تخفیف، یکی بخرید بعدی را نصف قیمت بخرید و هزار و یک ترفند دیگر. شما می‌توانید قیمت محصول خود را پایین‌تر آورده اما محصول بیشتری ارائه دهید که سود کمتر از هر کالا را جبران کند.

3.       ظاهر فروشگاه

همیشه تاثیر اول، ماندگارترین تاثیر است. تمیزی و هوای مطبوع و دکور مکان، تاثیر شگرفی در ذهن بازدیدکنندگان دارد.

4.       رفتار درست

 رفتار کارکنان گوش به گوش بین مردم و مشتریان پراکنده می شود. افرادی که این را می شنوند گاهی بدون اینکه حتی یک بار به مرکز مراجعه کرده باشند، تمایل خود را برای حضور در آن مرکز از دست می دهند. به همین دلیل بهتر است به مشتریان لبخند بزنید و به تمامی حرف های آنها گوش دهید، مشتریان دوست دارند حرف بزنند و نظر بدهند و محصولات دلخواهشان در اختیارشان قرار بگیرد.

5.       شناخت محصولات

 تمام کارکنان باید نسبت به محصول ارائه شده آگاهی کافی داشته باشند چون در صورت مراجعه مشتری به فروشگاه چیزی بدتر از گفتن "لطفا بعدا مراجعه کنید" نیست. بااین کار اکثر مشتریان خود را از دست می دهید.

6.       تبلیغات

 تبلیغات همیشه نقش مهمی داشته است. اینکه نام و برند شما به گوش افراد آشنا شود کافیست چه برسد به اینکه برای تبلیغ خود، هدفمند عمل کنید؛ یک تبلیغ ساده این است که از حراج دو روزه یا بُن تخفیف استفاده کنید که بسیاری از افراد به سمت شما می آیند...

در کنار موارد ذکر شده باید به موارد زیر را مد نظر قرار دهید:

·         آگاهی از نیاز روز مشتری

·         مشاور مشتری خود باشید

·         دعوت و ایجاد انگیزه

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی درشبکه های اجتماعی مثل تلگرام و ارسال پیام کوتاه میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب، پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد. بر حسب نیاز برخی مشتریان به ارسال پیام کوتاه ،این سرویس با شماره 50001299 و هزینه هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

32327132-017

09114088060

www.spayam.ir

 

عناوین مرتبط

مشاغل و ارسال پیامک

با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید

حفظ مشتریان

راهکارهایی برای لذت بردن از کار

7 عامل کلیدی موفقیت در یک کسب‌وکار خدماتی



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/7/19:: 9:30 صبح     |     () نظر

 تبلیغات در شبکه های اجتماعی و ایجاد صفحه و پروفایل ، نشانه  برند در شبکه اجتماعیمیباشد. روزانه تعداد دنبال کنندگان افزایش پیدا میکند و روابط مجازی با این جامعه برقرار می کنند، بنابراین مهم است که از این مشکلات رایج در مدیریت شبکه اجتماعی خودداری کنید.

روبات نباشید

  برای پرسش و پاسخ ، یک فهرستی از پاسخ ها ازپیش تهیه شده در اختیارتان میباشد . اما هیچ گاه این پاسخ ها را بدون تغییرات ارسال نکنید .زمانیکه کاربران تصور کنند رایانه به آنها پاسخ میدهد برای برندتان مشکل پیش می آید. هر پاسخ را برای هر فرد تغییر داده، شخصی‌سازی کرده و بازنویسی کنید.

 کسل‌کننده نباشید

در مواقعی که کاربرانتان مشکلی دارند ، لحن گفتگوی شما باید جدی باشد اما زمانیکه طرفدارانتان  خرسند هستند  شما نیز شوخ طبع باشید .سعی کنید اتفاقات و برنامه های تفریحی داخل سازمانی خود را در پروفایل های شبکه اجتماعی برند تان منتشر کنید.

پاسخگویی به موقع

 پاسخگویی هرچه سریعتر به پیام ها و نظرات توسط مدیران شبکه های اجتماعی بسیار در ارتباط طرفین موثر میباشد ،در غیر این‌صورت جامعه احساس می‌کند که برایش ارزش قائل نشده‌اید. وقتی یک پست زمانبندی‌شده منتشر می‌شود، آماده باشید که فورا به کامنت‌های اول پاسخ دهید.

 تعامل با مخاطبین شبکات

 علاوه بر پاسخگویی به سوالات که کاری روتین در همه برندها میباشد، خودتان به شروع گفتگو و تعامل با طرفدارانتان بپردازید. مثلا  با کامنت دادن به یک فرد، از او سوال بپرسید و نظر سنجیکنید.

داشتن آمادگی برای موج منفی و بحران

 مدیران شبکه اجتماعی باید مقاوم وگاهی هم پوست‌کلفت باشند،به‌ویژه در زمان بحران که غالبا چیزی که می‌بینند منفی است. اما جامعه می‌تواند بازخوردهای بسیار با ارزشی برای برند شما داشته باشد. به‌دنبال اخبار موردبحث و سرنخ‌هایی بگردید که بفهمید چگونه می‌توانید در آینده از این اطلاعات استفاده کنید.

به همین ترتیب اگر افراد جامعه نگرش و بازخورد مثبتی به برندتان نشان می‌دهند هم دقت کنید. به دنبال مطالب و محتوای به‌دست آمده از خود کاربران بگردید که بتوانید با اجازه‌شان استفاده کنید. این راهی عالی است تا به تقویم مطالب خود تنوع دهید و طرفداران وفادار خود را نیز به همه بشناسانید.

  انتقادپذیر بودن

مدیران شبکات ،صدای برند خود  میباشند، پس باید حرفه‌ای عمل کنند. اگر اشتباهی مرتکب شدید، نظر خود را ویرایش کنید یا کاملا پاک کنید و دوباره بنویسید. همیشه وقتی اشتباهاتان را به شما گوشزد می‌کنند، مسئولیت آن را بپذیرید. همه ما انسانیم و کمی تواضع در برابر یک اشتباه در واقع می تواند اعتبار و مقبولیت برندتان را بالا ببرد.

 مشتریان وفادار همیشه در مورد برندهایی حرف میزنند که به جوامع خود گوش می‌دهند و به نظرات و پیام‌هایشان پاسخ می‌دهند.

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی درشبکه های اجتماعی مثل تلگرام و ارسال پیام کوتاه میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب، پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد. بر حسب نیاز برخی مشتریان به ارسال پیام کوتاه ،این سرویس با شماره 50001299 و هزینه هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

32327132-017

09114088060

www.spayam.ir

 

 عناوین مرتبط

مدیریت شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی با شبکات اجتماعی وایبر وتلگرام

تمایل به تبلیغات در شبکات اجتماعی

ارتباط با مشتریان با استفاده از پنل پیامک

چگونگی درآمدزایی سرویس اینترنتی

ارسال چند به چند و یا شخصی سازی پیام کوتاه چیست؟

نظرسنجی پیامکی سوشال پیام

 



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/7/18:: 10:37 صبح     |     () نظر

 


در سامانه پیامکی رایگان  سوشال پیام از شماره های مجازی استفاده می شود، که این شماره ها به دو دسته خطوط اختصاصی و خطوط عمومی تقسیم میشوند.

خطوط عمومی و یا اشتراکی، روی تمامی پنل ها موجود میباشد و بدلیل استفاده چندین کاربر ازین خطوط، امکان دریافت پیامک وجود ندارد و صرفا جهت ارسال اس ام اس میباشد.

 در برخی مواقعی کاربران علاوه بر ارسال پیامک میخواهند دریافتی داشته تا بتوانند از تمامی امکانات سامانه پیامکی بخوبی استفاده کنند. با تهیه خطوط اختصاصی از سوشال پیام این امکان برای کاربران فراهم میشود که علاوه بر ارسال پیامک، دریافت پیامک به خط اختصاصی خود را داشته باشند. این خطوط در کیفیت ارسال با خطوط اشتراکی تفاوتی ندارند.

مزیت دیگر خطوط اختصاصی علاوه بر دریافت پیام، این است که کاربر می توانند خطی با شماره مشابه خط موبایل یا محل کار خود داشته باشد بعد از ارسال پیام با این خط، اگر شماره کاربر در تلفن همراه مخاطب ذخیره باشد ،پیام با نام خود کاربر به دست ایشان می رسد.

سامانه رایگان سوشال پیام با پشتیبانی از تمامی اپراتورها سعی دارد بهترین خدمات را با شماره های مجازی به مشتریان ارائه دهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد خرید خطوط اختصاصی با ما تماس بگیرید.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و ارسال پیام کوتاه میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید. سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب، پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد. بر حسب نیاز برخی مشتریان به ارسال پیام کوتاه ،این سرویس با شماره 50001299 و هزینه هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

32327132-017

09114088060

www.spayam.ir

عناوین مرتبط:



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/7/16:: 9:18 صبح     |     () نظر

 

 کارآفرینان برای شروع کار خود نیازمند پول و زمان میباشند. در زمانیکه کالایی جدید تولید میکنند و یا خدمتی نوین ارائه میدهند ممکن است دچار شکست شوند . دردناک‌ترین بخش آن هزینه‌ای است که برای شکست پرداخت شده است. که در اینجا منظور پول و زمانی است که در این راه صرف شده، پیش از اینکه به یاد آوریم در جهت اشتباه حرکت می‌کرده‌ایم. دراین مواقع  کارآفرین باید تکنیک توقف سخت را اجرایی کند تا بتواند در مدیریت پروژه‌ای سریع، بودجه‌ شرکت و برنامه‌های پیشرفت را به خوبی کنترل کند.

زمان رسیدن به نتیجه با مدیریت پروژه سریع مشخص میشود. این یک ماراتن است. ماراتنی که معمولاً چهار تا شش هفته طول می‌کشد. تیمی که بر روی یک پروژه‌ سریع کار می‌کند، می‌پذیرد که از ابتدا تا انتهای نتایج را با تمام شدن زمان تحویل دهد. ممکن است گروه در نزدیکی خط پایان، مقداری از اهداف خود را کاهش دهد تا به ضروری‌ترین خواسته­اش برسد. با مدیریت پروژه‌ سریع، ممکن است نتیجه‌ تحویلی تغییر کند ولی زمان همیشه ثابت است. این حد زمانی “توقف سخت نامیده می‌شود.

مدیریت کار سریع

 سازمانها و کارآفرینان میتوانند از تکنیک مدیریت سریع برای پروژه های خود استفاده کنند. مدیران با تاکید بر زمان محدود تحویل پروژه، تیم خود را به تمرکز بر انرژی  و هدف ترغیب میکنند. تیم می‌داند باید چه چیزی را تا تاریخ معین تحویل دهد و تمدیدی در کار نیست. برنامه‌ریزی برای ماراتن‌های جدید و هدفگذاری، پیوسته تکرار می‌شود ولی طبیعت سیستم مدیریت با زمان ثابت و اهداف متغیر، یکسان می‌ماند.

در توقف سخت افرادی یا گروههایی که از اهداف منحرف میشوند برای کار سریع مناسب نیستند .کار کردن با توقف سخت، آسان نیست و خیلی از افراد نمی‌توانند با فشار محدودیت زمانی کار کنار بیایند. ممکن است بعضی از کارهای نابود شده در مرحله‌ توقف سخت به نظر فوق‌العاده بیایند، یا بعضی از تیم‌هایی که به خوبی در این سیستم جواب نمی‌دهند در مجموع با قابلیت و قابل احترام باشند. زمان دادن بیشتر به تیمی که به اهداف نمی‌رسد فقط هزینه‌ شکست‌ها را بیشتر می‌کند.توقف سخت کمک می‌کند درد شکست کمتر شود. یعنی کمک می کند زودتر و ارزان‌تر شکست بخورید. تا پول بیشتری برای زودتر برنده شدن داشته باشید.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و ارسال پیام کوتاه میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب، پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد. بر حسب نیاز برخی مشتریان به ارسال پیام کوتاه ،این سرویس با شماره 50001299 و هزینه هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

32327132-017

09114088060

www.spayam.ir

عناوین مرتبط



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/7/15:: 10:16 صبح     |     () نظر

 

 

” اعتبار و صحت ایده، برای کارآفرین نقش بسیار مهمی دارد، چرا که همین اعتبار باعث پیمودن راه در لحظات سخت می شود." (انامیراکو )

” زندگی یک کارآفرین دارای بالا و پایین ها و مشکلات بسیاری است که باید در برابر آنها استقامت کند. یک کارآفرین با چالش های تقریباً غیر قابل حلی رو به رو خواهد شد، اما همین چیزها باعث کشش آنها به این راه می شود و آنها را در پیمودن این راه تشویق می کند." (ویندوخوسلا )

 همه ی افراد قبل از شروع به کسب و کار جدید یک تصویر خیالی از انچه آرزو دارند در ذهن خود می سازند، مدیر خودشان هستند و زمان تنظیم کارها با خودشان است و از شنیدن دستور رها میشوند و...

اینها فقط برای خود فرد است، یک احساس خوب اما غلط چون هیچگاه به سختی های آن فکر نمیکنند؛ ساعتها تلاش، گفتگو و بحث با شرکاء و مشتریان و ...

زندگی واقعی یک کارآفرین

وقتی یک کارآفرین با انگیزه فراوان دست به انجام کاری می زند تمام تلاشش را برای ایجاد و رشد کسب و کارش می کند.

برای ساختن یک چیز جدید باید در حرکت باشید و موانع را رد کنید و از توقف بپرهیزید"

استیو بلنک، به نوعی کارآفرین را یک هنرمند می داند. یک کارافرین باید همزمان به چندین مورد توجه کند نه اینکه فقط روی یک مورد کوچک از یک کار بزرگ تمرکز کند.

کارآفرینان قدردان آزادی اند.

کارآفرینی برای شخصی مناسب است که دوست دارد رئیس خود باشد و کنترل زمان دست خودش باشد نه اینکه برای جیب دیگران کار کند. درواقع آزاد بودن از مزایای مهم کارآفرینی است. اما درحالت کلی آزاد بودن دلیلی برای کارافرینی نیست. چون بسیاری از کارافرینان کسانی را برای تنظیم برنامه های خود انتخاب می کنند و خودشان درگیر جلسات و اتفاقات غیرقابل پیش بینی میکنند.

در کار گروهی پیروزی مختص یک شخص نیست بلکه تمام گروه بعد از رسیدن به پیروزی مستحق تشویق اند. این امر باعث تمایز کارآفرینان از افرادیست که فقط صحبت می کنند و راه به جایی نمی برند و همین امر موجب می شود که به موانع توجه نکند و به سمت جلو حرکت کند.

هزاران دلیل خوب برای شروع کارآفرینی وجود دارد و این دلایل برای استارت یک کسب وکار مهم است. این دلایل به عبور از موانع و ایجاد انگیزه و پذیرش شرایط سخت کمک می کند و موجبات رشد و ترقی را فراهم میکند.

سامانه ارسال پیامSPAYAM یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و ارسال پیام کوتاه میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب، پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد. بر حسب نیاز برخی مشتریان به ارسال پیام کوتاه ،این سرویس با شماره 50001299 و هزینه هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

32327132-017

09114088060

www.spayam.ir

 

عناوین مرتبط

کسب و کار و دیجیتال

حفظ مشتریان

استفاده از پیام تبلیغاتی برای کسب و کار خود

7عامل کلیدی موفقیت در یک کسب‌وکار خدماتی

مزایای سامانه پیامکی سوشال پیام



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/7/13:: 8:48 صبح     |     () نظر

 

  امروزه در کسب و کار در عرصه رقابت  نیاز به بازایابی و بازاریابان فعال  میباشد که با پیدا کردن مخاطبین خوب برای کسب و کارتان خریداران را فعال می نمایند. اگر به نشانه های زیر برخوردید ممکن است لازم باشد برای جذب بازاریابان با تجربه سریعتر اقدام کنید.

  1. زمانیکه با داشتن وب سایت و ترافیک بالای آن باز هم فروش نسبتا کمی دارید  پس زمان آن رسیده که ارزش بازدیدهای خود را بالا ببرید.
  2. در جستجوی گوگل زمان زیادی برای پیدا کردن شما صرف شود . شما برای کسب رتبه سوم یا چهارم هم نباید دست از تلاش بردارید.
  3.  در اختیار نداشتن اطلاعات کافی در مورد مشتریان خود و اینکه چرا نام تجاری شما را دوست دارند؟؟؟ درواقع  داشتن تعداد زیاد طرفداران در شبکه های اجتماعی را دوست دارید، اما طریقه جذب آنها با شناخت محصولات خود مورد توجه میباشد.
  4. شما عاشق یک آگهی بیلبورد هستید و ازکلیک بر روی وب نفرت دارید!!
  5. شما فکر می کنید که از مشتریان خود با هوش‌تر هستید. در زمانیکه صدای واقعی مشتریان شنیده می شود ، شما باید گذشته خود را کنار گذاشته و به طور فعال از خریداران بالقوه یاد بگیرید.
  6. شما از این که چرا یوتیوب بسیار پرطرفدار است شگفت‌زده‌اید. مارک‌های تجاری، پول‌های زیادی را برای ویدئو با کیفیت فوق العاده صرف می‌کنند.

یک تیم بازاریابی ماهر می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا فروش و رشد خود را چند برابر کنید . با بازاریابی و سرمایه گذاری، شما قادر خواهید بود تا بیش از پیش رقابت کنید.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و ارسال پیام کوتاه میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب، پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد. بر حسب نیاز برخی مشتریان به ارسال پیام کوتاه ،این سرویس با شماره 50001299 و هزینه هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

32327132 - 017

09114088060

www.spayam.ir

عناوین مرتبط



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/7/12:: 9:32 صبح     |     () نظر

 

 

سامانه پیامکی رایگان سوشال پیام با بازخورد فوق العاده مناسب در برابر دیگر ابزارهای تبلیغاتی در کوتاهترین زمان، بدون نیاز به دانش تخصصی دارای امکاناتی ازجمله ارسال از طریق دفترچه تلفن، تلگرام، جنسیت و همچنین از طریق کدپستی میباشد. فقط کافیست وارد سایت www.spayam.ir  شوید و با ثبت نام در سامانه از مزایا و امکانات آن بهره مند شوید.

طریقه ارسال از طریق کدپستی بدین صورت است که ابتدا وارد پنل پیامکی خود شوید و ارسال انبوه یا ارسال ایرانسل یا همراه اول، سپس کدپستی را انتخاب کنید . با وارد کردن کدپستی خیابان مورد نظر خود ، تعداد شماره های موجود نمایش داده میشود و با افزودن به سبد گیرندگان میتوانید ارسال خود را انجام دهید.

برای دریافت کدپستی منطقه مورد نظر اینجا کلیک کنید.

تصویر

 

عناوین مرتبط

سامانه پیامکی رایگان

مزایای سامانه پیامکی سوشال پیام

ارسال اس ام اس درسامانه رایگان spayam

سامانه رایگان ارسال پیام انبوه SPayam.ir

بازاریابی با شبکات اجتماعی وایبر وتلگرام



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/7/11:: 12:19 عصر     |     () نظر

 

بر شیعه کنون وقت سرور و طرب است / جام طرب از غدیرخم لب به لب است

شادی خود اظهار نما با صلوات / گر شیعه ای و شاد نباشی عجب است!

……………………………………………………………………………………………………………………

آغاز علی بود و علی حُسن ختام / او اول و آخر است به دین اسلام

در عید غدیرخم فرستد صلوات / هر کس که و را علی ولی گشت و امام

……………………………………………………………………………………………………………………

خورشید خجالت زده شد روز غدیر / در رشک رخ نبی و سیمای امیر

پس چهره برافروخت به ذکر صلوات / تفسیر بشد وگرنه آن دم تکویر

……………………………………………………………………………………………………………………

ما زین جهان از پی دیدار میرویم / از بهر دیدن حیدر کرار میرویم ،

درب بهشت گر نگشایند به روی ما / گوییم یا علی و ز دیوار میرویم

……………………………………………………………………………………………………………………

در عید غدیر خم خدا داد نوید / شد اهل نفاق و کفر دیگر نومید

در اوج درخشش است ذکر صلوات / نور صلوات در دو عالم تابید

……………………………………………………………………………………………………………………

خورشید چراغکی ز رخسار علیست / مه نقطه کوچکی ز پرگار علیست 

هرکس که فرستد به محمد صلوات / همسایه دیوار به دیوار علیست
……………………………………………………………………………………………………………………

غافل مشو از عید غدیر و برکات / امروز خدا گشوده است باب نجات

جبریل و ملائک همه با امر خدا / سر داده ز گل دسته ی هستی صلوات

……………………………………………………………………………………………………………………

خدایا به حق شاه مردان / مرا محتاج نامردان مگردان

دلا امشب به می باید وضو کرد / و هر ناممکنی را آرزو کرد

……………………………………………………………………………………………………………………

در غدیر خم، ولایت شد قبول / برد بالا دست مولا را رسول

رفت بالا دست خورشید غدیر / شد امام و مقتدای ما، امیر

……………………………………………………………………………………………………………………

 سوشال پیام فرا رسیدن عید غدیرخم بر عاشقان آن حضرت  و بر حامیان راستین ولایت، تبریک عرض می نماید.


عناوین مرتبط

اس ام اس تبریک عید قربان

پیام های تبریک ویژه عید سعید فطر

پیامک – اس ام اس تبریک ولادت امام هادی (علیه السلام(



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/7/9:: 10:13 صبح     |     () نظر

 

سامانه پیامکی رایگان سوشال پیام امکان ارسال پیام انبوه به تمام نقاط کشور را دارا میباشد. خرید این سامانه پیامکی کاملا رایگان بوده و دارای امکانات زیر میباشد:

ارسال پیام در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام

ارسال پیام خود را به تفکیک بانک مشاغل، خطوط دائمی و اعتباری، جنسیت و رده سنی انجام دهید.

دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید.

پیام شما به دست کسانی می رسد که در شبکه های اجتماعی عضو هستند.

دیگر به 70 کاراکتر در پیام تبلیغاتی خود محدود نیستید.

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و ارسال پیام کوتاه میباشد. سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشور به تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب، پنل رایگان و پرداخت هزینه 8 تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد. بر حسب نیاز برخی مشتریان به ارسال پیام کوتاه ،این سرویس با شماره 50001299 و هزینه هر پیام 10.5 فعال میباشد.

فقط کافیست وارد سایت شوید و ثبت نام کنید.

به تعداد پیام ارسالی پنل خود را شارژ کنید و فقط هزینه پیام های رسیده به گوشی را بپردازید.

سوشال پیام نمایندگی میپذیرد.

سایت www.spayam.ir
تلفن: 09114088060 –32321732  017
آدرس: گرگان-عدالت8-ساختمان555

 عناوین مرتبط



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/7/8:: 11:28 صبح     |     () نظر
<      1   2   3      >