سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس گفتن «نمی دانم» را واگذارد، به هلاکت گاه خود درآید [امام علی علیه السلام]
سوشال پیام

در سامانه پیامکی سوشال پیام ، پس از ورود به پنل کاربری و انجام شارژ میتوانید ارسال پیامک داشته باشید . چندین روش برای  ارسال پیامک وجود دارد که در زیر به آنها اشاره میکنیم:

ارسال سریع : شما با کمک این قسمت می توانید متن مورد نظر خود را سریعا  ارسال نمایید.

ارسال گروهی: امکان ارسال به مخاطبان که داخل گروه ذخیره نموده اید برای شما فراهم میکند.

ارسال دفترچه تلفن : با استفاده از این نوع ارسال میتوانید از دفترچه تلفنی که از قبل با استفاده از اکسل تهیه کرده اید، ارسال خود را انجام دهید.

ارسال فایل : دراین ارسال با استفاده از فایل تهیه شده در اکسل، ارسال خود را انجام دهید.

ارسال زمانبندی: در همین لحظه می توانید به کمک پیامک زمانبندی، پیامی برای زمان آینده تنظیم کنید.

ارسال چند به چند: در صورت ارسال بانام و اطلاعات شخصی افراد می توانید از این ارسال استفاده کنید.

ارسال منطقه ای و کشوری: دراین ارسال شهر و استان مورد نظر را انتخاب کنید .دسترسی به بانک کامل شماره های کشور به تفکیک استان،شهر و پیش شماره وجود دارد.

ارسال کدپستی همراه اول و ایرانسل: دسترسی به بانک کامل شماره های همراه اول و ایرانسل کل کشور به تفکیککدپستی

ارسال جنسیت همراه اول و ایرانسل: دسترسی به بانک کامل شماره های همراه اول و ایرانسل کل کشور به تفکیک جنسیت(زن یا مرد) یا هردو

ارسال انبوه: امکان ارسال کلی به بانک شماره و پیش شماره های کل کشور

ارسال فلش: ارسال پیامک فلش به صورت پیش فرض باز شده روی صفحه موبایل

ارسال سرویس تولد: ارسال خودکار پیام تبریک تولد به مخاطبین

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و ارسال پیام کوتاه میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب، پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد. بر حسب نیاز برخی مشتریان به ارسال پیام کوتاه ،این سرویس با شماره 50001299 و هزینه هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

32327132-017

09114088060

www.spayam.ir

 

عناوین مرتبط



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/8/5:: 8:33 صبح     |     () نظر

 

  سرویسی که پیام های متنی را به سیستم های ارتباطی ارسال میکند ، پیام کوتاه نامیده میشود.این سرویس از پروتکل های ارتباطاتی استانداردی که امکان تبادل پیامک ها را بین خط های تلفنی یا گوشی های همراه ممکن می سازند استفاده می کند. این تکنولوژی در سال 1992 در گروه سما تلکام شرکت مخابراتی  ودافون در انگلیس  اختراع شد.  اولین پیام کوتاه ارسالی توسط نیل پاپ‌ورت یکی از مهندسین این شرکت که در ساخت این تکنولوژی مشارکت داشت در 3 دسامبر 1992 فرستاده شد و سپس در اروپا رواج پیدا کرده و چند ماه طول کشید تا به امریکا رسید.  در هنگام راه اندازی سرویس پیام کوتاه ، گوشی های همراه صفحه کلید نداشتند و براینوشتن متن پیامک از رایانه استفاده میکردند.

تاریخچه خدمات پیام کوتاه در جهان

 درزمان آغاز به کار سرویس پیام کوتاه  برای  ارسال پیامک به  اپراتورهای دیگر باید تنظیمات مربوط به آن را در گوشی انجام میشد. این محدودیت تا سال 1999 ادامه داشت. اما از سال 2000 استفاده از پیام کوتاه افزایش یافت به طوری که در سال 2010، 1/6 تریلیون پیام کوتاه ارسال شد. که به طور میانگین 193000 پیامک در ثانیه می باشد.
 تعداد کاراکترها در یک پیامک حداکثر 160 کاراکتر میباشد که در زبان چینی و فارسی این تعداد به 70 کاراکتر میرسد علت محدودیت کاراکتر در پیام کوتاه ، عدم ترافیک در سیستم ارسال پیامکمیباشد.

 در تحقیقات صورت گرفته در سال 2004 ، استفاده از گوشی های همراه توسط دو دسته از افراد صورت میگیرد، اولین دسته کسانی هستن که با موبایل خود حرف میزنند و دسته دوم افرادیکه ازپیام کوتاه استفاده زیادی دارند.  این  افراد که به فرستادن پیام کوتاه علاقه دارند دو برابر پیغام می‌فرستند و تعداد زنگهایی که با تلفن همراهشان می‌زنند نصف افراد دیگر است.
درواقع ارسال پیام کوتاه نسبت به صحبت کردن افراد،ترافیک بسیار کمتری در شبکه های مخابراتی ایجاد میکند این برای مخابرات نیز بهتر میباشد.

خدمات پیام کوتاه در ایران

استفاده از پیام کوتاه در ایران در مرداد ماه سال 1381 آغاز شد  و توسط یک سیستم ایرانی وابسته به دانشگاه صنعتی شریف به صورت آزمایشی برای یک شماره تصادفی ارسال شد.

پس از آن در فاصله زمانی کوتاهی با خرید تجهیزات فنی ، خدمات پیام کوتاه در بهمن ماه سال 1381به صورت رسمی بر روی شبکه تلفن همراه کشور راه اندازی شد.

پس از آن ارسال پیامک در بین کاربران ایرانی فراگیر شد . در سال 1385، 8 میلیارد پیام کوتاه در ایران مبادله شد. در سال روزانه 20 میلیون پیام کوتاه توسط کاربران تلفن همراه رد و بدل می‌گردد که این رقم در روزهای خاص و اعیاد مختلف بیشتر می‌شود.

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی درشبکه های اجتماعی و ارسال پیام کوتاه میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید.سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان،شهر،همراه اول،ایرانسل،رده سنی،جنسیت،منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب، پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد. بر حسب نیاز برخی مشتریان به ارسال پیام کوتاه ،این سرویس با شماره 50001299 وهزینه هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

32327132-017

09114088060

www.spayam.ir

 

عناوین مرتبط



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/8/4:: 8:37 صبح     |     () نظر



همانطور که از اسم پیامک مشخص است پیام ها باید کوتاه باشند و در عین حال با جذابیت محتوای خود خواننده را به خود جلب کنند.در واقع باید سعی شود تا جاییکه امکان پذیر است منظور خود را در حداکثر 70 کاراکتر به مخاطب اعلام نماید.   

نکته بعدی که باید آن را رعابت کنید زمان ارسال پیام می باشد. ارسال پیامک در زمان مناسب سبب افزایش بازخورد خواهد شد. همچنین می توان جهت ارتباط دو طرفه با مشتریان در پیامک های ارسالی خود از مشتری درخواست داشته باشید و یا در متن پیامک خود به ترغیب مشتریان خود بپردازید. به طور مثال چنانچه طرح های تخفیف برگذار کرده اید در روزهای آخر با ارسال پیامی مبتنی بر پایان طرح تخفیف تا روز... باعث تاثیرگذاری سریع تر پیامک شوید.

استفاده از نام مشتری در سرویس های پیامکی مانند چند به چند سبب می شود مشتری با شما احساس صمیمیت کند و این امر سبب بازخوردهای بسیار مناسبی از طرف شخص خواهد شد. همچنین ایجاد اطلاعات کامل در سایت سبب می شود تا با در صورت به کار بردن نام سایت در سرویس پیامک خواننده بتواند با مراجعه به وبسایت خود راهنمایی های مورد نیاز خود را دریافت نماید.

مشخص کردن گروه ها قبل از ارسال پیامک سبب هدفمند شدن پیامک خواهد شد. این کار سبب می شود تا پیام ها با محتوای مشخص برای گروه های مرتبط با مشتریان ارسال شود.

در ارسال پیامک سعی کنید تا از ارسال کردن فلش استفاده نکنید چراکه ارسال فلش در گوشی مخاطب ذخیره نمی شود در این صورت اگر در آینده بخواهند با شما در تماس باشند به دلیل عدم ذخیره قادر به این کار نمیشوند.

یکی از قابلیت هایی که سامانه ها ی پیامکی دارند استفاده از تنظیم کننده هایی می باشد که به کمک آن ها می  توان پیام را تنظیم کرد تا برای ماه و حتی سال های آینده با تائید از سیستم به صورت خودکار پیام برای مخاطبین خاص ارسال شود. استفاده از سامانه های پیامکی جهت تبلیغات در بازه های زمانی متفاوت سبب می شود پس از گذشت دوره ای به تعداد مشتریان شما افزوده شود. همیشه به خاطر داشته باشد قبل از ارسال پیامک به صورت انبوه حتما یک پیام را به صورت آزمایشی به گوشی خود ارسال کنید زیرا این کار سبب می شود از کوچکترین اشتباهات جلوگیری شود.

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM  یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی واطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی و ارسال پیام کوتاه میباشد. دیگر نگران خطوط بلک لیست نباشید محدود به هفتاد کاراکترهم نیستید. سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشوربه تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب، پنل رایگان و پرداخت هزینه 8تومان برای پیام های دلیور شده آماه خدمت رسانی میباشد. بر حسب نیاز برخی مشتریان به ارسال پیام کوتاه ،این سرویس با شماره 50001299 و هزینه هر پیام 10.5 فعال میباشد.

با ما تماس بگیرید

32327132-017

09114088060

www.spayam.ir

 

عناوین مرتبط:



نوشته شده توسط سوشال پیام 94/8/3:: 8:53 صبح     |     () نظر
<      1   2   3