سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسیارند کسانی که دانش دارند و از آن پیروی نمی کنند . [امام علی علیه السلام]
سوشال پیام



یکی از راه های ارتباط با مشتری جلب اعتماد و اطمینان اوست. کسانی که از طریق بازاریابی پیامکی به برقرای این ارتباط می پردازند بدانند بهترین ابزار پاسخگوی خودکار و منشی پیامک است. بدینصورت که بعداز دریافت هر پیامک، پیامکی حاوی "پیام شما دریافت گردید، در اسرع وقت با شما تماس گرفته خواهد شد." یا مضامینی شبیه به این به ارسال کننده پیامک ارسال کنید.

زمانیکه فردی شماره خودش را در اختیار شما قرار می دهد یعنی علاقه مند فعالیت ها و محصولات شما است. بنابراین شما می توانید برای جذب و نگهداری مشتری خود یک تخفیف درنظر بگیرید و پیامکی حاوی "از ثبت نام شما متشکریم، شما از 20% تخفیف بهره مند شدید." و یا حاوی اطلاع رسانی از اخبار جدید خود مانند "از انتخاب شما متشکریم، هرماه منتظر اخبار ما باشید." برای ارسال کننده پیامک بفرستید.

تمام فعالیت هایی که در بالا ذکر شد مستلزم صرف وقت است به همین دلیل سامانه پیامکی spayam تمامی این امکانات را در سامانه خود قرار داده است تا در کوتاهترین زمان ممکن به همه ی این قابلیت ها بطور خودکار دسترسی داشته باشند.

در ادامه نحوه عملکرد پاسخگوی خودکار و منشی پیامک توضیح داده شده است.

پس از وارد شدن به پنل خود از کادر سمت راست روی گزینه "ابزار" کلیک کرده و پس از آن  به قسمت "پاسخگوی خودکار" بروید. شماره 2 مربوط به پاسخ گوی خودکار و شماره 3 مربوط به منشی پیامک است که در ادامه درباره آن توضیح داده خواهد شد.

تصویر اول

در محیط پاسخگوی خودکار ابتدا در قسمت شماره 4 شماره ای که می خواهید در صورت ارسال به آن پاسخ خودکار بدهد را انتخاب می کنید. در قسمت 5 متن پیامک خود را طراحی میکنید. در پایان مطمئن باشید حالت وضعیت پاسخگوی خودکار "فعال" باشد سپس دکمه ی "افزودن" را بزنید تا پاسخگوی خودکاری که تنظیم نموده اید در پایین صفحه نشان داده شود.

تصویر دوم

اما گاهی نیاز است متناسب با پیامکی که فردی برای شما ارسال کرده است شما هم پیامکی خاص برای او بفرستید. مثلا فرد اطلاعاتی درباره یکی از محصولات خاص شما می خواهد و یا می خواهد از نتیجه قرعه کشی باخبر شود. در اینصورت شما نیاز به یک منشی دارید تا در تمام طول شبانه روز و 24 ساعته یک تلفن همراه دستش باشد و جواب پیامک هایی که میاید را بدهد! این کار نه ممکن است و نه مقرون به صرفه.

منشی پیامک سامانه پیامکی سوشال یک منشی رایگان را دراختیار شما قرار می دهد که 24 ساعته پاسخ پیامک های شما را میدهد.

شما می توانید برای هر پیامکی که به هر کدام از خط های شما ارسال میشود یک کلمه کلیدی تعریف کنید. در این صورت منشی پیامک متناسب با پیامکی که دریافت میکند پاسخ آن را نیز میدهد.

پس از ورود به قسمت منشی پیامک، در قسمت 7 ابتدا انتخاب میکنید که عملیات را بصورت دستی انجام میدهید یا از طریق بارگزاری فایل اکسل. دستی به این صورت که شما هرتعداد کلمه کلیدی و متن ارسال که می خواهید تعریف کنید را تک تک بصورت دستی تنظیم میکنید. بارگذاری فایل به این شکل است که شما در یک فایل اکسل تمامی خطوطی که می خواهید منشی پیامک داشته باشد و کلمات کلیدی و متن ارسال مربوط به آن را وارد میکنید و یکباره بارگذاری می کنید (با دریافت فایل نمونه می توانید به طریقه نوشتن اطلاعات در فایل اکسل دسترسی داشته باشید).

تصویر سوم

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی میباشد. سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشور به تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

32327132-017

09114088060

www.spayam.ir

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

 

 عناوین مرتبط:

مخاطب پیام هایتان را تفکیک کنید

موارد استفاده سامانه پیامکی

ارسال رده سنی در سوشال پیام

انواع ارسال پیام کوتاه

اشتباهات رایج در ارسال پیام کوتاه

ارسال پیامک با کدپستی



نوشته شده توسط سوشال پیام 95/3/11:: 11:26 صبح     |     () نظر